SBIKE

#1
A więc jak pisałem wcześniej w temacie ALPINY,sprzęt z tamtej ramy powędrował właśnie do tego pacjenta.
Rama jest znana na forum, kupiłem ją od Piotra.
Kombinuję teraz jak ściągnąć te naklejki...
Lakier jest w przyzwoitym stanie, jedynie zmieniłem widelec na amortyzowany.
Załączniki
20190926_113915.jpg

Re: SBIKE

#8
Powiem ci że próbowałem wcisnąć rurkę teflonową... ale jest za mało miejsca.Rurkę nawet przeciąłem wzdłuż żeby weszła ale znowu linka się nie mieściła :-|
Kurde ten z tymi Magurami wygląda kozacko !!\
Przeglądałem też zdjęcia na necie żeby zobaczyć jak jest z tym hamulcem tylnym.
Chciałem żeby mój nie wyszedł jakoś dziwacznie, więc patrzyłem na inne projekty.

Re: SBIKE

#13
W GT linki byly skrzyzowana, ale wydaje mi sie ze przelotka byla ustawiona odwrotnie, tzn. dlugim koncem w strone tylu. Nie wiem czy to kwestia zdjecia, ale byc moze w tym sbikeu nie ma za duzo miejsca aby ja tak ustawic wlasnie w taki sposob...

Re: SBIKE

#16
Hmm ciekawa sprawa z tymi przelotkami. Trafiłem na takie foto:
Obrazek
Obrazek
Mi ona wygląda na inną niż w GT, bardziej okrągła jest chyba. Na drugim foto, fakt to z damperem maszyna, ale zobaczcie gdzie się linki krzyżują :D Ale przypuszczam że siła hamowania zacna.

Re: SBIKE

#17
Może w tym srebrnym jest jakaś inna przelotka,powiększyłem ale za bardzo nie widać. A w tym czerwony to kurde sam nie wiem jak to tam jest rozwiązane. Tak jak by pod tłumikiem była dodatkowa rolka albo cuś :)

Re: SBIKE

#18
Dokladnie, tez tak moje oczy mi mowia... Jakas rolka tam jest chyba. Tzn. W tym z damperem, a sztywniak chyba ma po prostu troszke inna przelotke niz GT. Moze sie myle i nie znam, ale linka powinna isc jak najbardziej po lini prostej? (W tym ukaldzie).

Re: SBIKE

#19
Tak jak pisałem wyżej, zrobiłem 3 podejścia i to ostatnie generuje jakąkolwiek siłę hamowania.
Popatrzyłem jeszcze w googlach na zdjęcia i na jednym zobaczyłem właśnie skrzyżowane linki, czyli (chyba) tak jak powinno być :)