#4
cardamon pisze:Hamulec jak hamulec, to zwykly LX tyle ze pomalowany, nie ma sie tu co popsuc i dziala znosnie :)
jak czytałem to jest z lepszego tworzywa i mocniejszy od tego nowego LX'a ale pedały do tej pory mają konkretne ;-)

#5
Lukanio pisze:
cardamon pisze:Hamulec jak hamulec, to zwykly LX tyle ze pomalowany, nie ma sie tu co popsuc i dziala znosnie :)
jak czytałem to jest z lepszego tworzywa i mocniejszy od tego nowego LX'a ale pedały do tej pory mają konkretne ;-)


raczej nie zgodze sie co do tego ”lepszego tworzywa" ;) pedaly rzeczywiscie sa niezle

#6
Tak gwoli wyjaśnienia (na wszelki wypadek) - ta przerzutka oraz hamulce, pomimo podobnej nazwy, nie są z tej samej grupy. Deore DX to starowinkowata grupa do XC z czasów, gdy nie było jeszcze nawet XTR. Czerwony DX bez Deore to już twór z 1997 czy tam 1998r i to osprzęt do BMX i innych podobnych wygłupów - więc te komponenty wiele ze sobą wspólnego nie mają. Na pewno nie będą grały w jednym rowerze - gdyby coś takiego chodziło Ci po głowie ;)

Co do hamulców - to jest przemalowany stary LX BR-M600 - szczerze wątpię, żeby tu była jakaś różnica w materiale. No chyba, że faktycznie w stosunku do nowszych części.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#10
Ale w jakim sensie mocniejsze? Trochę nie rozumiem pytania. Chodzi Ci o to czy DX przetrwa upadek z dwunastego piętra? :mrgreen:
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#11
Kolega napisał że to zwykły LX ale jeszcze w tamtych latach to nie był LX a jak widze inne modele LX to inaczej są zrobione i pytanie czy DX szybciej mogą złapać luzy czy nowoczesne LX ogólnie mi o wytrzymałość chodzi ?

#12
Trzeba Jacoba zaptać - on się lubuje w robieniu dziwnych małocelowych testów porównawczych na wytrzymałość ;) Swoją drogą - żyje on w ogóle?
Jedno jest pewne - ten stary LX czy tam DX luzów nie łapie, bo nie ma jak łapać. Jest porządnie wykonany. Jak jest z nowymi tworami - odpowiedzi na tym forum ciężko będzie Ci znaleźć, bo tu mało osób się łasi na nowe części.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#13
Myślę że Vka jest na tyle prostym urządzenie że nie ma wielkiego znaczenia jakie kupisz. Z jakością jest jak to u Shimano, tak naprawdę dużej róznicy nie ma.

Brat ma z przodu XT z tyłu Deore i kompletnie nie czuć tego. Byle dobrze wyregulować.

Jacob żyje i w niedzielę wybiera się na rower :D

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#14
Lukanio pisze:Kolega napisał że to zwykły LX ale jeszcze w tamtych latach to nie był LX
DX to ta sama szczęka co hamulec BR-M600 - czyli pierwsza Vka jaką po cantileverach dostała grupa Deore LX (i przez jeden rok jeszcze STX RC) BR-M600 należało do grupy Deore LX aż do wprowadzenia nowej, szarej odsłony grupy (M570)
Twierdzenie więc tylko dlatego że nie ma ewidentnego napisu Deore LX że to jednak nie jest LX jest dalekie jest od prawdy
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA