#31
Właśnie o takie chodzi.
Tyle tylko, że katalogowo LX był tylko na 42. Może były jakieś pająki do LXa z zębatkami 44, ale ja się z nimi jeszcze nie spotkałem. Pewnie jeśli takie były, to raczej jako sam pająk dostępny na wymianę niż jako element fabryczny korby.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#32
focker pisze:Właśnie o takie chodzi.
Tyle tylko, że katalogowo LX był tylko na 42. Może były jakieś pająki do LXa z zębatkami 44, ale ja się z nimi jeszcze nie spotkałem. Pewnie jeśli takie były, to raczej jako sam pająk dostępny na wymianę niż jako element fabryczny korby.
A STX-a po przeróbkach nie da się założyć?:)
Lodzermensch

#35
jakby rowery mogly miec dzieci :roll: ..to bym podeslal mojego Peugeota ;-)
ale dzieciaczki by z tego byly :->
................................................................................................................

a jeszcze jakby mial Flite´a to sam bym sie za niego bral :oops: :oops: :oops:
Ostatnio zmieniony 2015-01-01, 15:31 przez marcin74, łącznie zmieniany 1 raz.
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#36
zd.1 i 2
Kurw.....idealne proporcje .....kanon urody konca lat 90
:!:
:!: :!: :!:
Ostatnio zmieniony 2015-01-01, 15:32 przez marcin74, łącznie zmieniany 1 raz.
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#40
corrado1111 pisze:Miałem napisać że siodło trochę kanapa ale mnie ubiegłeś.
bo ja spozywalem trunki bezalkoholowe :roll: :oops: :oops:

Bart ..korbki sa wyjatkowo OK ;-) zwlaszcza na zywo :!:
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#41
Nie lubię flajta. Nie pasuje do mojego zadka. To siodło jest super wygodne - i to jest jego ogromna zaleta (poza oczywiście sygnaturą Bontragera).
A korby - cienkie korby nie pasują do końća lat 90-tych. Taki np. 737 by tu były zupełnie od czapki - nie w klimacie. Te 739 wg pasują idealnie i na pewno nie będzie żadnej zmiany w tym temacie.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#46
focker pisze:W tym rowerze powinna być taka korba, jaką sobie wymarzył właściciel. I taka jest.
Ha ha w końcu ktoś nie tłumaczy się z wyboru osprzętu do swojego rowery :)

Oddaje na ten rower głos w tegorocznym plebiscycie :)

#47
snack pisze: i ten kołnierz piasty od strony kasety, taaaki duży :shock:
No to na życzenie zdjęcie samego kołnierza.
Co ciekawe - piasta ma od strony kasety łożysko kulkowe, natomiast z drugiej maszynowe. Taka hybryda. Pewnie jest to wynik tego, że Cane Creek zamontował bęben Shimano, a tam są jak wiadomo łożyska kulkowe.
Obrazek
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#48
focker pisze:Co ciekawe - piasta ma od strony kasety łożysko kulkowe, natomiast z drugiej maszynowe.
wbrew pozorom można to spotkać, przeważnie wlaśnie u tych którzy nie biedzili sie nad swoimi systemami zapadek / bębna, tylko kupowali gotowy element u Sh
Ale i Suntour takie rozwiązanie mial, choć bęben z Sh nic wspólnego nie ma
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#50
skolioza pisze:
focker pisze:Co ciekawe - piasta ma od strony kasety łożysko kulkowe, natomiast z drugiej maszynowe.
wbrew pozorom można to spotkać, przeważnie wlaśnie u tych którzy nie biedzili sie nad swoimi systemami zapadek / bębna, tylko kupowali gotowy element u Sh
Ale i Suntour takie rozwiązanie mial, choć bęben z Sh nic wspólnego nie ma
Było też i odwrotnie.
W kole Spinergy które rozbierałem też jest bęben Shimano, ale oś jest na łożysku maszynowym. Po prostu lockring/bieżnia bębna jest wymieniony na taki, który że przyjmuje łożysko maszynowe. Reszta elementów bębna jest już standardowa dla Shimano.
Ostatnio zmieniony 2015-01-01, 22:58 przez focker, łącznie zmieniany 1 raz.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#53
focker pisze:
skolioza pisze:
focker pisze:Co ciekawe - piasta ma od strony kasety łożysko kulkowe, natomiast z drugiej maszynowe.
wbrew pozorom można to spotkać, przeważnie wlaśnie u tych którzy nie biedzili sie nad swoimi systemami zapadek / bębna, tylko kupowali gotowy element u Sh
Ale i Suntour takie rozwiązanie mial, choć bęben z Sh nic wspólnego nie ma
Było też i odwrotnie.
W kole Spinergy które rozbierałem też jest bęben Shimano, ale oś jest na łożysku maszynowym. Po prostu lockring/bieżnia bębna jest wymieniony na taki, który że przyjmuje łożysko maszynowe. Reszta elementów bębna jest już standardowa dla Shimano.
No właśnie, od czasu napisania posta głowię się jak to w Formuli jest i pamięć mnie zawodzi - nie mogę sobie przypomnieć...
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#54
Co ciekawe - piasta ma od strony kasety łożysko kulkowe, natomiast z drugiej maszynowe.
Tutaj mnie zastanawia jedna rzecz. Łożysko prawe jest na konusie czyli z drugiej strony oś musi być przytrzymana a tam jest łożysko maszynowe. Wychodzi na to że oś "ciągnie" łożysko z lewej strony do prawej i cały czas wywiera nacisk na bok łożyska co niekorzystnie na nie wpływa.
IMO łożysko z lewej nie ma łatwego życia. To tak jest czy inaczej to jest rozwiązane?

Koła bardzo ciekawe a piasta powala.
A to koło-zegar na ścianie to sie marnuje czy zepsute jakieś?

#55
Nic nie ciągnie. Przecież łożyska kulkowego nie ściągasz na siłę, tylko idealnie tak, żeby nie było za dużej siły ściskającej - inaczej dobrze by się nie kręciło. Na pewno więc siła ściskająca nie jest większa niż w przypadku dwóch łożysk maszynowych ściskanych zaciskiem koła, jak np. w piastach DT.

Zegar to prezent.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#56
Dziękuje za rozwianie wątpliwości, spodobały mi sie te kółka.
Na pewno więc siła ściskająca nie jest większa niż w przypadku dwóch łożysk maszynowych ściskanych zaciskiem koła, jak np. w piastach DT.
Tutaj nie ma co sie martwić bo oś w dt nie pozwala ścisnąć łożysk zaciskiem.
Zegar to prezent.
Ja na tym zegarze bym jeździł jak by sie dało :-P Pisałeś że szukasz obręczy to właściwie jak zegar jest w lepszym stanie to przekładka i jesteś w domu.

#58
Focker widzę że masz dużo doradców ,ale to w końcu twój rower i dobrze że tego bronisz
Masz problem ze swoim rowerem. Serdecznie zapraszam Serwis rowerowy Łódź ul Zapolskiej 31

#59
Focker widzę że masz dużo doradców ,ale to w końcu twój rower i dobrze że tego bronisz
I niech broni, niech każdy jeździ na tym co chce i składa z tego co chce. Niech będzie peace na forum.
IMO już chyba nie ma co zmieniać w tym rowerze.

#60
Jak te koła maja sie do Cane Creek WAM ? WAM maja kryte kapslami kołnierze z nyplami, dobrze widzę ze ośki masz tytanowe ?

Rower bardzo ładny, gratulacje, mi również podeszłaby bardziej 5cio ramię na korba ;-) rama dość jasna kolorystykę ma, przymierzałeś czarne rurki do niej ?