No WCS jest delikatniejszy niż KORE, którego z kolei też nabyłem jeszcze 2 mostki w międzyczasie. Przyjdzie czas, będę mierzył i się zastanawiał. Stery mam założone WCSa ale starsze jakieś bo srebrne, Twoje pasują idealnie do zestawu
Co do rogów, to sam nie wiem. Mam te niebieskie profile ale kierownica teraz jest mocno przycięta i nie wiem czy dam radę zamontować, może nie być miejsca na ręce
#243
tylko 49cm ale tak jak pisałem była tania więc wziąłem....
#248
49cm to ktoś chyba do ostego ktoś tak skrócił. 58cm z rogami to już troche ciasno.
Cardamon a ten twój WCS ile waży? Bo może mi sie przyda
Mój prolite 58cm to 147g
Cardamon a ten twój WCS ile waży? Bo może mi sie przyda
Mój prolite 58cm to 147g
#249
58 jest dla dziewczyn. W dwóch rowerach mam po 46 cm i uwielbiam to. Fajnie się tym śmiga pomiędzy drzewami :)
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#250
retro to retro ...mlodziez nie ma prawa pamietacfocker pisze:W dwóch rowerach mam po 46 cm i uwielbiam to. Fajnie się tym śmiga pomiędzy drzewami :)
ja jezdzilem na 51
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#251
A to oświciłeś mnie wszystko przez to aby... Cycki sie zmieściły to już wiem po co są riserbary po 70cm58 jest dla dziewczyn.
A tak na serio to nie zależy od ramion? Bo jak ktoś jest suchoklates to wiadomo że węższa.
Wąska kiera jest zwinnijsza, między drzewami sie fajnie śmiga i łatwiej jest podjeżdzać ale jak ma sie zbyt wąską to ma sie zduszoną klate a to wygodne nie jest.
#252
Ha, czyli da sie! Ja zwykle miałem koło 54-56cm. A w tej 49 wcs są jeszcze ślady po rogach..focker pisze:58 jest dla dziewczyn. W dwóch rowerach mam po 46 cm i uwielbiam to. Fajnie się tym śmiga pomiędzy drzewami :)
#253
jak ktoś ma 198cm wzrostu i raczej wąski w barach nie jest to wygląda jak c*pa trzymając między ręcami taki patyk poniżej 50cm Sztopiemu niedawno opchnałem Bontrager Titec 53 czy 52cm bo uznałem ją za niezdatna do użytku
#254
Czyli masz 198cm i używasz wąskiej kiery. Jak mówiłem zależy wszystko od budowy i kto jaką ma klate (albo cycki ). Imo nie ma co sie spierać czy 720mm czy 490. Wszystko zależy od budowy ciała. W dupowozie mam 64cm i jest ok w drugim 58 i jakoś średnio widze pomieszczenie sie na takiej kierownicy. Jak ktoś ma wąskie bary to nie ma co sie brać za 58 bo będzie jak na trzepaku wisiał i vice versa.
Sprawdziłem jakby to było na 46 i ręce mi sie schodzą do środka i niema miesca na dłonie, klamki na mostku bym miał chyba.
Mam 180cm i nie uznaje że jak ktoś jest wyskoki a wąski to wiocha.
Nie ma co o tym gadać bo to jest tak który rozmiar buta jest najlepszy (a wiadomo że 43 )
Sprawdziłem jakby to było na 46 i ręce mi sie schodzą do środka i niema miesca na dłonie, klamki na mostku bym miał chyba.
Mam 180cm i nie uznaje że jak ktoś jest wyskoki a wąski to wiocha.
Nie ma co o tym gadać bo to jest tak który rozmiar buta jest najlepszy (a wiadomo że 43 )
#255
moim zdaniem 49 to wąsko nieco...
ja ciąlem kiery na 52-53, ale z założenia raczej jeździłem bez rogów Kierę Toma kupiłem nową więc ciąć szkoda bylo, ale te 56cm co ma to nawet z rogami ciut szeroko dla mnie - musiałem sie przyzwyczaić
ja ciąlem kiery na 52-53, ale z założenia raczej jeździłem bez rogów Kierę Toma kupiłem nową więc ciąć szkoda bylo, ale te 56cm co ma to nawet z rogami ciut szeroko dla mnie - musiałem sie przyzwyczaić
#256
Jest jeszcze jedna ważna sprawa dotycząca kierownicy a mianowicie mostek. Długi mostek daje większą dźwignie i krótka kierownica daje możliwość zapanowania nad rowerem przy użyciu mnijszej siły. I takie 46cm jak uznaje Focker wcale nie musi być lipą.
#257
Jasne. W moich rowerach max mostek to 110mm, takze przy kierownicy 46. I nie ma lipy.Są natomiast rogi.
Ostatnio zmieniony 2015-02-20, 18:46 przez focker, łącznie zmieniany 1 raz.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#258
czy ty właśnie próbujesz sugerować dobieranie długości mostka do szerokości kierownicy i na odwrót?
#259
wedle mojego doświadczenia jest dokładnie na odwrót - im krótszy mostek i szersza kiera tym mniej sily trzeba do skręcaniaHubert pisze:Długi mostek daje większą dźwignie i krótka kierownica daje możliwość zapanowania nad rowerem przy użyciu mnijszej siły
Ale ja się nie znam...
A w Dh krótkie mostki i szerokie kiery to pewnie dlatego, żeby sie ciężej skręcalo - bo w końcu na zakrętach najwięcej z prędkości się traci A tam trzeba szybkim być
#260
Nic nie sugeruje dobierania mostka pod kiere i vice versa tylko chce uświadomić że długi mostek robi za dźwignie trzeba użyć mniej siły aby skręcić. Mostek dobiera sie pod geo i posture aby uzyskać odpowiednią pozycje.
Focker jeśli można wiedzieć ile masz wzrostu że pasuje Ci takie zestawienie?
Focker jeśli można wiedzieć ile masz wzrostu że pasuje Ci takie zestawienie?
Wiadomo że szeroka kiera i krótki mostek lżej skręca ale chciałem powiedzieć że długi mostek rekompensuje krótką kierownice. Nie mieszajmy tego z tym że rower w prowadzeniu z krótkim mostkiem jest spokojniszy a z długim nerwowy.wedle mojego doświadczenia jest dokładnie na odwrót - im krótszy mostek i szersza kiera tym mniej sily trzeba do skręcania
Ostatnio zmieniony 2015-02-20, 19:19 przez Hubert, łącznie zmieniany 2 razy.
#261
149 cm.Hubert pisze:Nic nie sugeruje dobierania mostka pod kiere i vice versa tylko chce uświadomić że długi mostek robi za dźwignie trzeba użyć mniej siły aby skręcić. Mostek dobiera sie pod geo i posture aby uzyskać odpowiednią pozycje.
Focker jeśli można wiedzieć ile masz wzrostu że pasuje Ci takie zestawienie?
Lodzermensch
#262
Synek ,jak ty duuuupisz -aż sie słabo robiHubert pisze:Nic nie sugeruje dobierania mostka pod kiere i vice versa tylko chce uświadomić że długi mostek robi za dźwignie trzeba użyć mniej siły aby skręcić. Mostek dobiera sie pod geo i posture aby uzyskać odpowiednią pozycje.
Wiadomo że szeroka kiera i krótki mostek lżej skręca ale chciałem powiedzieć że długi mostek rekompensuje krótką kierownice. Nie mieszajmy tego z tym że rower w prowadzeniu z krótkim mostkiem jest spokojniszy a z długim nerwowy.wedle mojego doświadczenia jest dokładnie na odwrót - im krótszy mostek i szersza kiera tym mniej sily trzeba do skręcania
Czeski film normalnie no -nie wiesz ,to nie pisz nic -a nie rozwiewaj i tak już dawno rozwiane wątpliwości
Skolioza racje ma-im szersza kiera ,tym większa dźwignia i tym łatwiej skręcać;
Są też rzecz jasna też indywidualne upodobania każdego cyklisty co do kiery zdatnej i nie
Żeby nie było ,ciągle użytkuję kiery od 36 do 78cm ,na obu mi wygodnie
#263
Hubert pisze:ale chciałem powiedzieć że długi mostek rekompensuje krótką kierownice.
chopie, przestań pierdzielić Długi mostek tylko pogłębia odczucia zawężenia kiery
#264
http://youtu.be/djLqm0aJ-mk
Od 9:20 jest o kierownicy i dziwne że mówi to co ja...
Zamykamy pod-temat bo sie rozkręca kibel
Kiera dopasowana pod bary a mostek wedle uznania.
Od 9:20 jest o kierownicy i dziwne że mówi to co ja...
Zamykamy pod-temat bo sie rozkręca kibel
Kiera dopasowana pod bary a mostek wedle uznania.
#265
Istotnie dziwne.... zwlaszcza że wygląda jakby nie pierwszy raz rower na oczy widział
W takim razie moje doświadczenie z MTB (dłuższe niż Twa bytność na tym padole) niewiele jest warte
W takim razie moje doświadczenie z MTB (dłuższe niż Twa bytność na tym padole) niewiele jest warte
#266
Ojcze, mogę dać Ci za to warna?Nie znasz się strasznie.skolioza pisze:Istotnie dziwne.... zwlaszcza że wygląda jakby nie pierwszy raz rower na oczy widział
W takim razie moje doświadczenie z MTB (dłuższe niż Twa bytność na tym padole) niewiele jest warte
Lodzermensch
#267
Nikt się nie zna - tylko Hubert coś tam wie, bo ma wiedzę całego internetu pod palcami.
Nawet wie jaki musi być u mnie stosunek długości mostka do szerokości kierownicy podzielony do kwadratu mojej wysokości i pierwiastka z długości małego palca u nogi.
Nawet wie jaki musi być u mnie stosunek długości mostka do szerokości kierownicy podzielony do kwadratu mojej wysokości i pierwiastka z długości małego palca u nogi.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#268
Wiesz, masz wzrostu metrpidzisiont, co tam się znasz.A j ja znów pijany jetem wciąż.Mam taką zasadę że z autorytetami się nie dyskutuje.focker pisze:Nikt się nie zna - tylko Hubert coś tam wie, bo ma wiedzę całego internetu pod palcami.
Nawet wie jaki musi być u mnie stosunek długości mostka do szerokości kierownicy podzielony do kwadratu mojej wysokości i pierwiastka z długości małego palca u nogi.
Mówiłem że szambo sięgnie dna. i sięga.
Lodzermensch
#269
dobra, koniec tego porównywania długości, co, kto i jak lubi jeździć....
zagadka, co się pojawiło na półeczce, hę?
zagadka, co się pojawiło na półeczce, hę?
#270
sl ss95
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .