Heavy Tools Equipe FS1

#1
Nabyłem od kolegi Kornika taką zgrabną retro rameczkę. Chce sobie na tym złożyć maszynę do xc. Co do osprzętu to po małej rozkmince stanęło na DX 650, bo chcę coś co przypasuje wyglądem do surowego amelinium. Oczywiście nie wszystkie szpeje będą retro, trochę współczesności też wjedzie ;-) Jak na razie mam do niego tylko hebel formuli na przód, reszte będę kompletował przez zimę.

A sama rama jest piękna, szczotkowane alu, bardzo zadbana. Skok regulowany w zakresie 80-125mm, 4ro zawias z horstem, czyli taka sama zawieszka jaką mam na co dzień w nico. Co do rocznika to nie mam pewności, ale obstawiam końcówkę lat 90.
Edit: ustaliłem że jest to rok 1996

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek
Ostatnio zmieniony 2015-09-09, 19:37 przez bartolini, łącznie zmieniany 1 raz.
Trek Singletrack 990
https://picasaweb.google.com/112917211818073211566

https://www.facebook.com/Rowerowy-M%C5% ... /timeline/ Zapraszam do serwisu! :)

#2
bartolini pisze:Co do rocznika to nie mam pewności, ale obstawiam końcówkę lat 90.
z tego wzgledu ten DX tak sobie tu podejdzie ;-)
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#11
Nie za ostro poleciałeś z tym skokiem 125 ?
Wątpię żeby ta konstrukcja miała więcej niż 90 :-)
Zwłaszcza że to typowa rama XC a nie jakiś FR
Sama w sobie śliczna i widział bym ją na czymś szarym :mrgreen:
Tylko koszta dość wysokie.
Posiadam piasty DT Hugi w kolorze czerwonym - idealnie pasowały by tutaj :-P
Niestety są w stanie agonalnym :-(
Srebrnego osprzętu nie dawaj bo rower będzie mało wyrazisty.

#12
hit00r pisze:Nie za ostro poleciałeś z tym skokiem 125 ?
Wątpię żeby ta konstrukcja miała więcej niż 90 :-)
Zwłaszcza że to typowa rama XC a nie jakiś FR
Sama w sobie śliczna i widział bym ją na czymś szarym :mrgreen:
Tylko koszta dość wysokie.
Posiadam piasty DT Hugi w kolorze czerwonym - idealnie pasowały by tutaj :-P
Niestety są w stanie agonalnym :-(
Srebrnego osprzętu nie dawaj bo rower będzie mało wyrazisty.
Takie dane odnośnie skoku znalazłem na niemieckim forum, z palca sobie tego nie wyssałem.

Z szaraka to rozważam manetki, po za tym nie ma opcji na tak drogie komponenty bo mi zwyczajnie szkoda hajsu.

Pokaż foty tych hugi, najlepiej na pw i z opisem czemu zajechane - może da się odratować.

Będzie srebrny na 100% - Pure RAW :-) Oczywiście z małymi akcentami czarnymi i czerwonymi.
Trek Singletrack 990
https://picasaweb.google.com/112917211818073211566

https://www.facebook.com/Rowerowy-M%C5% ... /timeline/ Zapraszam do serwisu! :)

#13
bartolini pisze:
Pokaż foty tych hugi, najlepiej na pw i z opisem czemu zajechane - może da się odratować.

Będzie srebrny na 100% - Pure RAW :-) Oczywiście z małymi akcentami czarnymi i czerwonymi.
No wydębiłem te piasty od kolegi , który wszystko niszczy :cry:
Wyglądają źle aczkolwiek trochę lepiej niż na tym foto - lampa przejaskrawia.
Przód jest OK natomiast tył ma korpus pęknięty w jednym miejscu przy otworze na szprychę.
Technicznie sprawna ale korpus raczej do wywalenia a pasowały by super tutaj :roll:
U mnie są tylko artefaktem ale jak by ktoś podołał to bardzo chętnie odstąpię.
Ostatnio zmieniony 2015-09-10, 14:55 przez hit00r, łącznie zmieniany 1 raz.
Załączniki
Obraz 255.jpg

#15
cardamon pisze:wg mnie to już szrot :-?
Przód jest dobry po za tym że brzydko wygląda nic mu nie dolega ale tył ... raczej na części :-/
Wagę mają zajebistą :!:
Wtedy w tamtych czasach to musiał być szok :shock: :!: :!: :!:

#20
bartolini pisze:Zasyfienie, zapieczenie, dużo może być powodów wynikających z zaniedbania.

Zrobiłem wczoraj małą przymiarkę z1 z kołami.
Obrazek
Jak już Z1 ... to moja Z1 BAM pasowała by lepiej :-P
Tylko że skok ciut za duży.
Może dorwiesz jakiegoś Bombera z czerwienią :?:

#22
hit00r pisze:
bartolini pisze:Zasyfienie, zapieczenie, dużo może być powodów wynikających z zaniedbania.

Zrobiłem wczoraj małą przymiarkę z1 z kołami.
Obrazek
Jak już Z1 ... to moja Z1 BAM pasowała by lepiej :-P
Tylko że skok ciut za duży.
Może dorwiesz jakiegoś Bombera z czerwienią :?:
Ja tu najbardziej widzę z1 cr 2000. A ten alloy to z innego roweru, tu za cholere nie pasuje, ale chciałem zobaczyć jak geometria wyjdzie.
Trek Singletrack 990
https://picasaweb.google.com/112917211818073211566

https://www.facebook.com/Rowerowy-M%C5% ... /timeline/ Zapraszam do serwisu! :)

#24
Powiem tak - PIĘKNY :!: :!: :!:
To coś jak mój Z-2 X-fly
Pasuje tu idealnie i jest łatwiejszy do utrzymania z racji matowej podkowy :-D
Ile dałeś za niego ?
To z allegro ?
Ciekawe czy strzela na koronie :lol: :lol: :lol:

#26
bartolini pisze:Czy strzela to jeszcze nie wiem, sprzedający zapewniał że nie, ale to różnie bywa. Był wystawiony na olx w sobotę, w godzinę się sprzedał, przy czym ja byłem piątym dzwoniącym :D 350zł :mrgreen:
350 zł ... przecież to jest jakaś kpina :shock:
I jeszcze ładny stan ... 350 zł ... masakra :-P
To jest sprężyna czy powietrze ?
Pewnie pstryka jak każdy bomber :mrgreen:
Teraz musisz uważać bo zaraz ktoś się dowali że ten amor to nie jest RETRO i że profanujesz - robisz kundla :mrgreen:

#28
bartolini pisze:To proste że robię kundla - w końcu kundle to najmądrzejsze psy ;-)

Tzn taki ładny błyszczący to on nie był w momencie zakupu, to moje pieszczoty go odmłodziły. Co nie zmienia faktu że to mega tanio.

Od uginania są 2 sprężyny stalowe.
No dobra ale liczy się ogólny stan - naklejek i goleni a widzę że zarówno naklejki jak i golenie nie mają rys ani zadrapań.
Sama polerka to nie wiele roboty :-)
On ma 80 skoku ? Czy 100 ?
Ja tam dałem 350 zł za moją Z1 od jednego z forumowiczów a amor z 1999 roku :mrgreen:
I tam jednak musiałem sporo nad nim posiedzieć i pędzlem podmalować aby był ładny.

#29
hit00r pisze:
bartolini pisze:To proste że robię kundla - w końcu kundle to najmądrzejsze psy ;-)

Tzn taki ładny błyszczący to on nie był w momencie zakupu, to moje pieszczoty go odmłodziły. Co nie zmienia faktu że to mega tanio.

Od uginania są 2 sprężyny stalowe.
No dobra ale liczy się ogólny stan - naklejek i goleni a widzę że zarówno naklejki jak i golenie nie mają rys ani zadrapań.
Sama polerka to nie wiele roboty :-)
On ma 80 skoku ? Czy 100 ?
Ja tam dałem 350 zł za moją Z1 od jednego z forumowiczów a amor z 1999 roku :mrgreen:
I tam jednak musiałem sporo nad nim posiedzieć i pędzlem podmalować aby był ładny.
Fakt, ładna, zadbana seria mi się trafiła :-)
Skok wyjaśnia naklejka>
Obrazek


Zastanawia mnie tylko to ssv - w atomie spodziewałem się hscv albo jak to było w ówczesnej nomenklaturze marzocchi, cr. Jutro go rozbieram, zobaczymy.
Trek Singletrack 990
https://picasaweb.google.com/112917211818073211566

https://www.facebook.com/Rowerowy-M%C5% ... /timeline/ Zapraszam do serwisu! :)

#30
bartolini pisze: Zastanawia mnie tylko to ssv - w atomie spodziewałem się hscv albo jak to było w ówczesnej nomenklaturze marzocchi, cr. Jutro go rozbieram, zobaczymy.
Z tego co mi się wydaje tłumiki HSCV powstały w roku 2002 ... i posiadał je ostatni mały monster oraz Shivery i Z1
A amora ci zazdroszczę ... sam mam 4 sztuki Marcoków :lol: