#91
hit00r pisze:Całkiem to ładne :->
A te klekoty ile cie kosztowały ?
Nie widział byś w nim bardziej grupy 952 ?
Wiem że jest dość droga i żal używać no ale ...
Chyba że ci chodzi o kontrast kolorystyczny ciemny do srebrnego coś jak w moim RB :mrgreen:
Korba ładnie się prezentuje ale jaki to octalink ?
XTR czy XT ?
Jeśli XTR to nie cieszył bym się zbytnio bo to mniej udany patent niż ten z XT.
Jakiegoś SID'a wpakuj do tego roweru i będzie na prawdę wspaniale.
Jak byś jeszcze dorwał coś żółtego i żółto-fioletowego SID'a 98 z najwyższego modelul Treka OCLV w kolorach żółty-filoetowy ... POEZJA.
Aczkolwiek to chyba jest absolutnie nie do wykonania aby go dostać :cry:
dzięki już się robi, tylko nie wiem czy to będzie jeszcze dla mnie rower czy już pod Ciebie, a zamiast SID'a to ja wolę wideł sztywny od COLUMBUSA lub TANGE :P
ostalink V1 Dura-Ace i jest o bardzo dobry supo pod warunkiem, że się o niego dba.
tutaj mi już o spójność jaką kolwiek nie chodzi, ani kolorystyczną ani grupową, jest zabawa, jest szafa gratów więc jedziemy z robotą,,, :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 2015-04-02, 00:58 przez YvesMoi, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

>>KLIKNIJ PO WIĘCEJ!!<<

#92
No a do tego to magiczne stwiedzenie od "Octalink'u XTR" czyli V1 - co w nim widzisz mniej udanego względem V2 ? Że natłukli mniej suportów i że w razie co to trzeba wydać parę zł więcej? Uwzględniając to że suporty na Octalink są prawie wieczne a na V1 można znalaźć wersję rozbieralną którą przy odrobinie kultury nie wiem jak popsuć...

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#94
Po prostu suport XTR'a jest wąski i niszczy wielowypust w korbie ... to chyba wystarczający argument ?
XT jest szerszy i głębszy a co za tym idzie powierzchnia styku jest ze 2 razy większa niż w XTR.
A dbać trzeba o wszystko bo jak się nie dba to wszystko się zakatuje :->
A ten rozbieralny to niby fajny patent ale właśnie to że można go rozebrać prowokuje do takich działań.
Starczy go ciut za mocno skontrować albo za słabo i wyrżnie bieżnie.
Jak masz nie rozbieralny to odpowiednio zadbany pojeździ z 10lat :mrgreen:

#99
hit00r pisze:Po prostu suport XTR'a jest wąski i niszczy wielowypust w korbie ... to chyba wystarczający argument ?
XT jest szerszy i głębszy a co za tym idzie powierzchnia styku jest ze 2 razy większa niż w XTR.
A dbać trzeba o wszystko bo jak się nie dba to wszystko się zakatuje :->
A ten rozbieralny to niby fajny patent ale właśnie to że można go rozebrać prowokuje do takich działań.
Starczy go ciut za mocno skontrować albo za słabo i wyrżnie bieżnie.
Jak masz nie rozbieralny to odpowiednio zadbany pojeździ z 10lat :mrgreen:
Sugerujesz suport xt do xtr ?

#100
Lukasz pisze: Sugerujesz suport xt do xtr ?
A czy ty umiesz czytać ze zrozumieniem ?
Widocznie jesteś laikiem bo nie wiesz że do XTR'a nie pasuje inny wkład niż dedykowany do tej grupy albo od Dura Ace.
Niższe grupy mają inny octalink i moim zdaniem dużo lepszy bo grubszy i głębszy.

#101
Sadzac po Twojej wypowiedzi ze suport niszczy korbe, niewiele masz wieksze pojecie od laika

Nizsze grupy szosowe do 105tki wlacznie maja ten sam suport czyli v1 jak juz chcesz sie wywyzszac, pisz dokladnie chyba ze nie wiesz

#102
Lukasz pisze:Sadzac po Twojej wypowiedzi ze suport niszczy korbe, niewiele masz wieksze pojecie od laika

Nizsze grupy szosowe do 105tki wlacznie maja ten sam suport czyli v1 jak juz chcesz sie wywyzszac, pisz dokladnie chyba ze nie wiesz
KO:)
Lodzermensch

#104
Lukasz pisze:Sadzac po Twojej wypowiedzi ze suport niszczy korbe, niewiele masz wieksze pojecie od laika

Nizsze grupy szosowe do 105tki wlacznie maja ten sam suport czyli v1 jak juz chcesz sie wywyzszac, pisz dokladnie chyba ze nie wiesz
Co ty bredzisz człowieku?
Wiem że suport XTR 952 i Dura Ace z tego samego rocznika są w zasadzie identyczne gdyż były stosowane zamiennie przez zawodników.
Suport XT a tym bardziej LX nie pasuje.
Wiem że był też zamiennik z szosy z niższej grupy , który też pasował.

#106
YvesMoi pisze:ultegra, 105, dura to wszystko jest octa V1
Czyli uważasz że cała szosa pasuje do XTR ?
Ja wiem że w grupach MTB XTR miał ten idiotyczny wielowypust natomiast XT i LX a potem też Deore miały 2 razy głębszy i odrobinę szerszy.
Sądziłem że Tylko Dura Ace i właśnie jakiś jeden zamiennik w szosie odpowiadają rozmiarowi stosowanemu w XTR.

#108
hit00r pisze:
YvesMoi pisze:ultegra, 105, dura to wszystko jest octa V1
Czyli uważasz że cała szosa pasuje do XTR ?
Ja wiem że w grupach MTB XTR miał ten idiotyczny wielowypust natomiast XT i LX a potem też Deore miały 2 razy głębszy i odrobinę szerszy.
Sądziłem że Tylko Dura Ace i właśnie jakiś jeden zamiennik w szosie odpowiadają rozmiarowi stosowanemu w XTR.
nie cala szosa ! YvesMoi Ci napisal ktore ! No, ale Ty wiesz :)
Tiagra i Sora mialy octalink V2!
cron