z racji, że udało mi się dojechać do miejsca gdzie obecnie znajdują się Longus i Wheeler to zrobiłem zdjęcia i przedstawię oba zestawy aby zastanowić się nad kolejnymi działaniami. W każdym z nich doszukałem się detali, które gdzieś wg mnie dyskwalifikują mnie aby wkładać w nie spore nakłady finansowe.
Może na początek Longus jako jego pierwszego posiadałem.
Na zdjęciach możecie zobaczyć otarcia lakieru i wgniecenia.


Co do obecnego osprzętu to jest on następujący:
-rama na bazie rurek Tange podwójnie cieniowanych 1,2-0,9-1,2 lub 1,0 - 0,7 - 1,0 (jeżeli ktoś może podpowiedzieć jakie wersje mogą być zamontowane to będę wdzięczny)
-mostek i kierownica NITTO
-sztyca STRONG
-stery nie mają oznaczeń, ale z tego co mi wiadomo to od nowości są w tym zestawie
-zestaw kół na piastach HB-M730 i FH-M732, obręczach Galli
-przerzutki FD-M735 + RD-M735 SS
-klamkomanetki ST-M095, pierwotnie były thumbshiftery XT + klamki XT do cantilever i U-Brake
-hamulce front Canti XT, tył U-Brake XT
-korba XT M730 Biopace i pedały M730






