#31
Ale wróćmy do roweru :) Świetna rama, naprawdę długa droga przed tobą jeśli chcesz zrobić to właściwie. Poczekałbym na właściwy widelec i stery 1 i 1/4. Cierpliwości, widelce i stery oraz mostki pojawiają się co jakiś czas na aukcjach. Ostatnio na niemieckim ebay był piękny syncros w tym rozmiarze. Zdażają się też Manitou 2/3. Jeśli masz dwójkę to idealnie. Jeżeli potrzebujesz korony i rury 1 i 1/4 do manitou to chyba jest jeszcze na ebay.de i ebay.com w rozsądnej cenie. Tylko i wyłącznie skręcane wchodzą w grę żaden a-head moim zdaniem. Accu Traxy w dobrym stanie będą droższe niż Manitou. Ktoś ostatnio sprzedawał nowy na RB tylko nie pamiętam jaki rozmiar. Rzadka rzecz. Co do Kooki... NIE, i jeszcze raz NIE. Nie będę się wypowiadał jak będzie pasować bo musiałbym mówić źle a nie chcę. Może być wszystko z początku lat 90 tylko nie Kooka. Przechandluj Kookę nawet na M730 jeśli nie M900 a zyskasz czysty klasyczny wygląd i jeszcze kaska ci zostanie w rozrachunku np na przeżutke Buduj rower nawet i dwa, trzy lata albo i dłużej bo to prawdziwa legenda i klasyk, zasługuje na właściwe wykończenie. Ramę widziałbym w jednym kolorze, jako że wczesne Yeti miały także jednolity "morski" kolor, będzie ładniej i prościej. Kolor jest dziwny, radziłbym poszukać na necie prawidłowego lub zbliżonego odcienia. Jest nawet forum Yeti, tam mogą mieć więcej informacji na ten temat. Jeśli szukasz naklejek to znam paru ludzi na innej stronie poświęconej retro rowerom którzy robią reprodukcje. Dwóch z nich to profesjonalni graficy, mają oryginalne skany więc reprodukcje są bardzo dobre. Mogę popytać o Yeti. Czy wiesz jaki to rok tej ramy może być, czy ma jakiś numer seryjny? Bo może być starsza niż 93. Tak czy innaczej powodzenia i cierpliwości życzę chociaż nie mogę się doczekać efektu końcowego. To będzie coś pięknego.
Ostatnio zmieniony 2010-05-21, 11:29 przez Radziej, łącznie zmieniany 1 raz.