Nie bedę sie rozpamiętywał jaka to cudowna firma etc, itc and many mooooooore.
W każdym razie ramka służyła mi w latach poczatkowych 2000 jako treningowy rowerek sztywny, lekki , szybki na poranne smiganie.
Poztem zeszła na boczny tor bo cr-mo było ale to cr-mo sie ................ cos z nim nie tak i wróciłem z powrotem do Oxygena.
Co z niego będzie ??? czas pokaze bo z założenia ma to być sztywniak z napędem na tylną oś 8-9 biegową , skrzynia biegów dwurzędówka i komponenty w miare lekkie coby za przełajówke robiło ewentualnie, i głównie jako rower do podjazdów
Zobacze co wyskrobie z kartonów i przykręce
Fotka - strzał na żywca na razie.
Jak coś wymyśle dalej to zafotkuje
#4
chwytów zapomniałeś i korba fujj czemu nie ma race face ?
Biopace powoduje raka i choroby kolan.
taki mi sie marzy: http://img697.imageshack.us/img697/8803 ... ndale2.jpg
taki mi sie marzy: http://img697.imageshack.us/img697/8803 ... ndale2.jpg
#6
korba jes fuj bo sie szuka dopiero, w sumie zmiany już przeszedł wczoraj, zastanawiam się na napedem 7,8,9 bo przy 2 z przodu ppotrzebuje 34 z tyłu a to 9 ma , chyba że 3 z przodu i 11-28 tył.
W każdym razie fotki wstawie , bo słoneczko jest ładne dzisiaj.
Skolioza, nie nabijaj postów nietematycznych.
W każdym razie fotki wstawie , bo słoneczko jest ładne dzisiaj.
Skolioza, nie nabijaj postów nietematycznych.
#7
o co Ci chodzi - pytam grzecznie czy to Twór Rocky z dwoma rysami o którym legendy krążą, zbywasz mnie czymś średnio zrozumiałym więc drążę dalej A tu kolejny unik....Piotr pisze: Skolioza, nie nabijaj postów nietematycznych.
Pytasz czy to ten temat? nie wiem, bo ŻADNEGO INNEGO o Twoim sztywnym RM nie widziałem...
no chyba że chodziło o ten temat co miał budować napięcie, podkręcać atmosferę etc a w efekcie chyba sam o nim zapomniałeś z tego "wyczekiwania"
#8
Z rysami? Na Forum????!!!!!
Piotrze, może byś go w takim razie przemianował na "Rysy", a nie wszyscy tylko rocky mountain i rocky mountain. Co to u nas gór nie ma?
Piotrze, może byś go w takim razie przemianował na "Rysy", a nie wszyscy tylko rocky mountain i rocky mountain. Co to u nas gór nie ma?
#9
Dzisiaj jazda sie odbyła w lasku a propo sprawdzenia jak sie jeździ bez rogów, no w moim przypadku kiepsko jest bez rogów , ale chciałem także sprawdzić jak będą sie zachowywały chwyty "profi " czyli owijka.
W stosunku do ulubionych gripów Bontragera XXX light jest twardsza, ale zapewnia pełny chwyt dłoni, czego było potrzeba mi czasem na "trzęsących" zjazdach.
Opis rowerka :
- rama : Rocky Mountain Oxygen Race 19.5 " Easto Custom Taperwall ( wolałbym mniejszą o rozmiar , no ale...
- widelec - Cannondale Pepperoni alu
- przerzutka tył Lx czarny , lata 90-te, w sumie model zmiksowany - wózek od STX-a, śruba chyba od XT albo LX nowszej generacji, sworznie w pantografie od XT
- przerzutka przód STX
- klamki Avid 1.0, jak i też v-breaki - stan brzydki , ale na razie są takie bo były pod ręką
- korba - porażka, Alivio cieżki toporne idzie do zmiany bo nie wytrzymam jak patrze na nią i wage - szukam ciekawej korby bez blatów na 4 sruby, oś obojetna.
- stery - no name miski stalowe, potrzebny był niski w miare profil.
- Mostek nowszej generacji Race Face Ride
- kierownica IKE zciągnięta z jakiejś Meridy , ale lekka
- manetki - tył Alivio na 8 , przód Altus
- sztyca Ritchey, napisu już prawie nie widać
- siodełko PRO
- Kaseta HG 50 8 s, łańcuch HG 50
- koła no tutaj mam LX-a "niebieskiego " z tyłu i coś no name z przodu, są już przygotowane piasty na maszynówkach Formuli
- oponki przód Mxxis Aspen, tył Kenda Karma, zestaw śmigancki
- no i te owijki szosowe białe - dobry sposób na wyróżnianie sie , ale czy wygodne na długie dystanse powyżej 100 km się okaże zaniedługo.
po prostu taki sobie rowerek na dobrej ramie do szybkich wypadów .
pare fotek z naszego pięknego Lasku Wolskiego w tle:
W stosunku do ulubionych gripów Bontragera XXX light jest twardsza, ale zapewnia pełny chwyt dłoni, czego było potrzeba mi czasem na "trzęsących" zjazdach.
Opis rowerka :
- rama : Rocky Mountain Oxygen Race 19.5 " Easto Custom Taperwall ( wolałbym mniejszą o rozmiar , no ale...
- widelec - Cannondale Pepperoni alu
- przerzutka tył Lx czarny , lata 90-te, w sumie model zmiksowany - wózek od STX-a, śruba chyba od XT albo LX nowszej generacji, sworznie w pantografie od XT
- przerzutka przód STX
- klamki Avid 1.0, jak i też v-breaki - stan brzydki , ale na razie są takie bo były pod ręką
- korba - porażka, Alivio cieżki toporne idzie do zmiany bo nie wytrzymam jak patrze na nią i wage - szukam ciekawej korby bez blatów na 4 sruby, oś obojetna.
- stery - no name miski stalowe, potrzebny był niski w miare profil.
- Mostek nowszej generacji Race Face Ride
- kierownica IKE zciągnięta z jakiejś Meridy , ale lekka
- manetki - tył Alivio na 8 , przód Altus
- sztyca Ritchey, napisu już prawie nie widać
- siodełko PRO
- Kaseta HG 50 8 s, łańcuch HG 50
- koła no tutaj mam LX-a "niebieskiego " z tyłu i coś no name z przodu, są już przygotowane piasty na maszynówkach Formuli
- oponki przód Mxxis Aspen, tył Kenda Karma, zestaw śmigancki
- no i te owijki szosowe białe - dobry sposób na wyróżnianie sie , ale czy wygodne na długie dystanse powyżej 100 km się okaże zaniedługo.
po prostu taki sobie rowerek na dobrej ramie do szybkich wypadów .
pare fotek z naszego pięknego Lasku Wolskiego w tle:
#11
Ja tam widze jedną do tyłu i jedną do przodu przednie koło różni sie od tylnego też i da sie jeździć eleganckoskolioza pisze:owijka owijką, ale wygodnie Ci się jeździ na różnych rodzajach manetek?
#12
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa ajkże byłem szczęśliwy jak znalazłem w piwnicy zapodzianą Sram 5.0 do tyłu .
Dlaczego ???
Bo ma teraz coś takiego, wszak nie jest to XTR czy inny High End , ale pasuje mi kolorystycznie HA!!!! , czyli tuningowania ciąg dalszy.
Przerzutka już jest stuningowana bo śruba głowna jest od 9.0 alu a nie stalowa, no ale i tak swoje waży, jak coś dorwe starszego ładnego to wymienie, w sumie mam 9.0 esp "karbonową " ale ma takie luzy że idzie po krzywej niestety, no chyba że sie uda ją zreanimowac ? kiedyś.
Na przerzutce z tyłu ztraciłem ok 20 g, za to na przodzie zyskałem ponad 200 g.
Edit 30.10
To fotki w wersji " Race " zielone miśki niech sie schowają
Rowerek "odruchowo " wyszedł kolorystycznie.
Dlaczego ???
Bo ma teraz coś takiego, wszak nie jest to XTR czy inny High End , ale pasuje mi kolorystycznie HA!!!! , czyli tuningowania ciąg dalszy.
Przerzutka już jest stuningowana bo śruba głowna jest od 9.0 alu a nie stalowa, no ale i tak swoje waży, jak coś dorwe starszego ładnego to wymienie, w sumie mam 9.0 esp "karbonową " ale ma takie luzy że idzie po krzywej niestety, no chyba że sie uda ją zreanimowac ? kiedyś.
Na przerzutce z tyłu ztraciłem ok 20 g, za to na przodzie zyskałem ponad 200 g.
Edit 30.10
To fotki w wersji " Race " zielone miśki niech sie schowają
Rowerek "odruchowo " wyszedł kolorystycznie.
#13
takie łysawe te laczki - co to?
klamki założyłeś pod kolor, a Vki? czy to nie te co prezentowałeś?
klamki założyłeś pod kolor, a Vki? czy to nie te co prezentowałeś?
#14
Oponki to Continental Double Fighter kevlar i nie są łyse, mają dużo bieżnika .
Klamkomanetki jak to można nazwać to Sram 3.0 co prezentowałem kiedyś pomarańczowe, idealne pod kolor, na 8 biegów
Koła są do wymiany, korba, prezerzutka przód, to ma być skromnie lekko.
Zwróć uwage na zakętke do wentylka, hehe alu, mam w różnych kolorach.
Klamkomanetki jak to można nazwać to Sram 3.0 co prezentowałem kiedyś pomarańczowe, idealne pod kolor, na 8 biegów
Koła są do wymiany, korba, prezerzutka przód, to ma być skromnie lekko.
Zwróć uwage na zakętke do wentylka, hehe alu, mam w różnych kolorach.
#15
kolorystycznie z tymi manetkami i oponkami świetnie wygląda :)
a widelec to masz P-bone'a a nie jak pisałeś pepperoni, bo ten jest gięty i chudnący w kierunku haków ;)
a widelec to masz P-bone'a a nie jak pisałeś pepperoni, bo ten jest gięty i chudnący w kierunku haków ;)
#16
no fakt były dwa rodzaje widelców na drugim egzemplarzu nabite jest p-bone.
W sumie przydałby sie inny widelec o 2 cm wyższy tak 42,5 cm bo ten jest troche za niski ale znowu na podjazdach dobrze jest .
W sumie przydałby sie inny widelec o 2 cm wyższy tak 42,5 cm bo ten jest troche za niski ale znowu na podjazdach dobrze jest .