Myślałęm, że na naklejki trzeba jakoś zasłuzyć czy coś:).
Zacisk to dokładnie 8mm
#62
No widzisz, zasłużyłeś
ZAcisk 8mm to jak pisałem konstrukcja zaniechana wraz z początkiem lat 90 (już sam początek lat 90 to raczej sporadyczne użycie), jeśli więc masz zacisk 8mm a nie 6mm wsadzony na sztuke, to jeśli nawet nie jest oryginalny to na 99% epokowy
ZAcisk 8mm to jak pisałem konstrukcja zaniechana wraz z początkiem lat 90 (już sam początek lat 90 to raczej sporadyczne użycie), jeśli więc masz zacisk 8mm a nie 6mm wsadzony na sztuke, to jeśli nawet nie jest oryginalny to na 99% epokowy
#63
W jak sposób robicie zaprawki? Ponoc muszę mieć lakier akrylowy, podkład i rozcieńczalnik. W innych poradnikach czytałem też o szpachli i aerografie.
#64
Szpachla to na samochód co Niemiec płakał jak sprzedawał. Bez przesady.
Po raz enty napiszę - poszedłem do mieszalni, dostałem buteleczkę lakieru na zaprawki, żadnego utwardzacza nie potrzebowałem. Jeszcze w zakrętce był zamocowany pędzelek.
Rozcieńczalnik owszem, dobrze mieć, ale to niech lakiernik powie jaki.
Aerografem też można prysnąć, ale do punktowych zaprawek moim zdaniem się nie nadaje (chyba że zakleisz przestrzeń dookoła odprysku). Na Twoim rowerze nie widzę wielkich placków rdzy wymagających natrysku.
Idź po prostu do mieszalni i powiedz o co biega.
Ja zaniosłem samą ramę, ale nie było problemu z odstawieniem całego roweru.
Po raz enty napiszę - poszedłem do mieszalni, dostałem buteleczkę lakieru na zaprawki, żadnego utwardzacza nie potrzebowałem. Jeszcze w zakrętce był zamocowany pędzelek.
Rozcieńczalnik owszem, dobrze mieć, ale to niech lakiernik powie jaki.
Aerografem też można prysnąć, ale do punktowych zaprawek moim zdaniem się nie nadaje (chyba że zakleisz przestrzeń dookoła odprysku). Na Twoim rowerze nie widzę wielkich placków rdzy wymagających natrysku.
Idź po prostu do mieszalni i powiedz o co biega.
Ja zaniosłem samą ramę, ale nie było problemu z odstawieniem całego roweru.
#65
Przedstawiam aktualny stan rowera. Otrzymał oryginalne pancerze Shimano, zaciski kół oraz kilka drobnych detali. Rama zabezpieczona i generalnie zadbałem trochę o estetykę całości.
Teraz jeździ się jeszcze lepiej:)
Dzięki Skoliozie na podsiodłówce znalazła się fajna naklejka - dzięki;).
Teraz jeździ się jeszcze lepiej:)
Dzięki Skoliozie na podsiodłówce znalazła się fajna naklejka - dzięki;).
Ostatnio zmieniony 2014-09-21, 20:06 przez kapelusznik, łącznie zmieniany 1 raz.
#67
Piękny rower, gratuluję konkretnego podejścia do tematu
#69
a mnie wpieprzają rogi , są za nisko pochylone, ustaw je waćpan inaczej i zrób fote bo tak to wyglada jakbyś czasówke robił
#71
Rower jest dość krótki (a niby taki longus;)) i takie ustawienie rogów wydaje mi się komfortowe - na asfalcie opieram o nie nadgarstki a nie zaciskam dłoni. Napewno potestuję inne ustawienie rogów. A zdjęcia mogę robić - jest fotogeniczny:)Piotr pisze:a mnie wpieprzają rogi , są za nisko pochylone, ustaw je waćpan inaczej i zrób fote bo tak to wyglada jakbyś czasówke robił
#74
Kopalnia kaolinu w Zebrzydowej.
https://www.google.pl/maps/@51.2225661, ... a=!3m1!1e3
Z ustawieniami jeszcze eksperymentuję.
https://www.google.pl/maps/@51.2225661, ... a=!3m1!1e3
Z ustawieniami jeszcze eksperymentuję.
#75
Super miejscówka do zdjęć, jak z możliwościami do jazdy, rower nie zapada się?
ps: rogi w górę, uszy do góry siodło też ustawiłeś wg. zaleceń najwyższego?
ps: rogi w górę, uszy do góry siodło też ustawiłeś wg. zaleceń najwyższego?
klein attitude race 95', stevens 7.1.2.comp, stevens 4.1.2.sport, novara XT 92' cr-mo, kona kula 94', cannondale super v 700, specialized stumpjumper fs 94...gt ricochet, schwinn traveller..
#76
PIasek jest mokry więc da sie jechać, jednak ja większość czasu prowadziłem.
Siodło wg zaleceń mojego tyłka jest nachylone do przodu. Dzięki temu jest dość wygodne.
Prawdopodobnie bedę miał drugie w lepszym stanie ale z czarnym spodem.
Siodło wg zaleceń mojego tyłka jest nachylone do przodu. Dzięki temu jest dość wygodne.
Prawdopodobnie bedę miał drugie w lepszym stanie ale z czarnym spodem.