#4
Sapimy lidery czarne to okolo 2 pln / sztunia
dt champion 2.0 czarne z carnym nyplem to 2.30 - 2.60 / sztuka

JA polecam szprychy dartmoore . Sa to pillary tak na prawde. Fajne i wytrzymale.

Teraz zaplotlem kolko przod na dt champion. Zaliczylem 2x OTB na zjezdzie z czernej hory i kolko proste.

#8
Wojtas ja nie porównuje szprych za zetke do DT czy Sapima chodzi mi o to że wszystkie tanie szprychy co sa w serwisach slepikach niczym się od siebie nie różnią.

#11
Wojtas pisze:No ale podstawowe modele dt i sapima kosztują zetkę, to że niektórzy cnspoke i inne chińskie barachło sprzedają po 1pln pomijam milczeniem.
Te chińskie CnSpoke jeżdżą u mnie pod sakwami od 3 lat i zero problemów. W przeciwieństwie do sapimów, które mi nagminnie pękały. Mam jak najgorsze zdanie o tanich sapimach i nie tykam się ich. DT-zgoda, Championy są wieczne ale CnSpoke też ma modele walcowane które są wytrzymalsze od normalnych i myślę, że niewiele gorsze. Czasy, że dobre szprychy robiło DT, Sapim i nikt więcej już dawno minęły. A co do Pillarów to mam mieszane uczucia, znajomi w Enduro i DH na moich kołach z Pillarami śmigają bez zająknięcia i jest ok a pod sakwami klientowi strzelały jedna za drugą, mam teorię, że są zbyt mało elastyczne na sakwy ale kto to wie... Zasadniczo największe zaufanie mam do DT i CnSpoke właśnie a mówię to z perspektywy zaplotu kilkuset kół do bardzo różnych zastosowań.

#12
mi tam sapim leader jakoś działa,
w odróżnieniu do cnspoka- bez cieniowania i też za 1 zł,
który się rwie
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#13
W pracy widuję pozrywane nawet 2,3mm DT w holendrach. I to nie pojedyńcze sztuki. Z kolei jak mówiłem klientówi koło na Pillarach posypało się kompletnie po 3 tys. km. A DH i Enduro kilka osób jeździ na tych samych szprychach i koła po sezonie jak nowe. Generalnie mam wrażenie, że niektóre szprychy po prostu się z konkretnymi obręczami albo zastosowaniem nie lubią, może to kwestia elastyczności, jedna szprycha się trochę naciągnie a a druga pęknie ale za to koło będzie sztywniejsze. Poza tym zawsze jest możliwość, że ktoś po prostu spieprzył sprawę przy naciaganiu:)

#16
http://www.centrumrowerowe.pl/czesci/sz ... 42669.html
i nyple dt swiss mosięzne
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#20
http://www.forumrowerowe.org/topic/2315 ... i-szprych/
prosz....
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#22
cardamon
niestety nie wiem jaki zaplot wybrał....
A tak poważnie, masz rację.
Ach .. ... ta dzisiejsza młodzież...
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,