W związku ze zmianą piast i obręczy, potrzebuję szprych. Nie mam pojęcia jakie kupić... zielony jestem
Coś do 50 zł za kpl.
Pomóżcie
#3
W tej cenie to nie poszalejesz, bierzesz niecieniowane szprychy 2.0 dt albo sapimy i to srebrne :)
cino cinelli santo subito
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
#4
Sapimy lidery czarne to okolo 2 pln / sztunia
dt champion 2.0 czarne z carnym nyplem to 2.30 - 2.60 / sztuka
JA polecam szprychy dartmoore . Sa to pillary tak na prawde. Fajne i wytrzymale.
Teraz zaplotlem kolko przod na dt champion. Zaliczylem 2x OTB na zjezdzie z czernej hory i kolko proste.
dt champion 2.0 czarne z carnym nyplem to 2.30 - 2.60 / sztuka
JA polecam szprychy dartmoore . Sa to pillary tak na prawde. Fajne i wytrzymale.
Teraz zaplotlem kolko przod na dt champion. Zaliczylem 2x OTB na zjezdzie z czernej hory i kolko proste.
#7
Że co proszę??Hubert pisze:Prawda jest taka że prawie wszystkie szprychy to jeden pies byleby nierdzewki były a nie ocynk.
Budżet 50pln na koło czy na oba? Jak na oba to dosyć ciężko pojechane 2pln za szprychę :)
cino cinelli santo subito
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
#8
Wojtas ja nie porównuje szprych za zetke do DT czy Sapima chodzi mi o to że wszystkie tanie szprychy co sa w serwisach slepikach niczym się od siebie nie różnią.
#9
No ale podstawowe modele dt i sapima kosztują zetkę, to że niektórzy cnspoke i inne chińskie barachło sprzedają po 1pln pomijam milczeniem.
cino cinelli santo subito
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
#10
Przy mojej wadze nie muszę patrzyć w żadnym wypadku na wytrzymałość szprych . Póki co działają bez zarzutu, ale fakt faktem częściej teraz jeżdżę na Scocie ze szprychami dt...elcia3009 pisze:Dodo jest zadowolony z tych:
http://sklep.ottlik.pl/product_info.php ... ts_id=1142
#11
Te chińskie CnSpoke jeżdżą u mnie pod sakwami od 3 lat i zero problemów. W przeciwieństwie do sapimów, które mi nagminnie pękały. Mam jak najgorsze zdanie o tanich sapimach i nie tykam się ich. DT-zgoda, Championy są wieczne ale CnSpoke też ma modele walcowane które są wytrzymalsze od normalnych i myślę, że niewiele gorsze. Czasy, że dobre szprychy robiło DT, Sapim i nikt więcej już dawno minęły. A co do Pillarów to mam mieszane uczucia, znajomi w Enduro i DH na moich kołach z Pillarami śmigają bez zająknięcia i jest ok a pod sakwami klientowi strzelały jedna za drugą, mam teorię, że są zbyt mało elastyczne na sakwy ale kto to wie... Zasadniczo największe zaufanie mam do DT i CnSpoke właśnie a mówię to z perspektywy zaplotu kilkuset kół do bardzo różnych zastosowań.Wojtas pisze:No ale podstawowe modele dt i sapima kosztują zetkę, to że niektórzy cnspoke i inne chińskie barachło sprzedają po 1pln pomijam milczeniem.
#12
mi tam sapim leader jakoś działa,
w odróżnieniu do cnspoka- bez cieniowania i też za 1 zł,
który się rwie
w odróżnieniu do cnspoka- bez cieniowania i też za 1 zł,
który się rwie
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,
#13
W pracy widuję pozrywane nawet 2,3mm DT w holendrach. I to nie pojedyńcze sztuki. Z kolei jak mówiłem klientówi koło na Pillarach posypało się kompletnie po 3 tys. km. A DH i Enduro kilka osób jeździ na tych samych szprychach i koła po sezonie jak nowe. Generalnie mam wrażenie, że niektóre szprychy po prostu się z konkretnymi obręczami albo zastosowaniem nie lubią, może to kwestia elastyczności, jedna szprycha się trochę naciągnie a a druga pęknie ale za to koło będzie sztywniejsze. Poza tym zawsze jest możliwość, że ktoś po prostu spieprzył sprawę przy naciaganiu:)
#14
Panowie, proszę konkretnie. Piasta LX M563 36 otworów, obręcz Vuelta Eagle. Jakie szprychy ? Proszę np o jakiś bezpośredni link allegro.
#16
http://www.centrumrowerowe.pl/czesci/sz ... 42669.html
i nyple dt swiss mosięzne
i nyple dt swiss mosięzne
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,
#18
Rozmiar jaki ?dovectra pisze:http://www.centrumrowerowe.pl/czesci/sz ... 42669.html
i nyple dt swiss mosięzne
#19
Nie to nie...cardamon pisze:następny as się znalazł co by chciał żeby za niego długość pewnie policzyć... DŻIZAS
#20
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,
#22
cardamon
niestety nie wiem jaki zaplot wybrał....
A tak poważnie, masz rację.
Ach .. ... ta dzisiejsza młodzież...
niestety nie wiem jaki zaplot wybrał....
A tak poważnie, masz rację.
Ach .. ... ta dzisiejsza młodzież...
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,