Trafiła mi się ciekawa ramka włoskiego producenta kojarzonego głównie z szosą Chesini
Ma kilka smaczków - np prowadzenie linki wewnątrz górnej rury w pełnym pancerzu, zintegrowane przelotki pod mufą suportu, mufa 70mm, oczywiście włoch, mufki, końcowe opory pancerzy pod końcówki starego typu (zwężane)
Ale przede wszystkim ma obłędny kolor
Rower w wersji SS, dostanie błotniki i będzie mnie woził do roboty (Nishiki niestety w tej roli nieco podupada na stanie) - na sam widok gęba się cieszy, więc na dobry początek dnia, a później na pierwszy oddech po robocie będzie jak znalazł
więcej https://picasaweb.google.com/1021978808 ... Z6sh6fc0wE
#3
Wspaniały !
Zazdroszczę.
Możesz zdradzić gdzie takie okazy się znajduje?
Korba jednorzędowa? Oryginalnie tak było? - sorry - nie dojrzałem, że to singiel.
Mi ratuje to życie przejażdżka po pracy - jak wychodzę z biura to mam taki kocioł we łbie, że najchętniej to bym się zastrzelił.
Zazdroszczę.
Możesz zdradzić gdzie takie okazy się znajduje?
Korba jednorzędowa? Oryginalnie tak było? - sorry - nie dojrzałem, że to singiel.
Świetna pointa dotycząca powrotu z pracy do domu rowerem.pierwszy oddech po robocie będzie jak znalazł
Mi ratuje to życie przejażdżka po pracy - jak wychodzę z biura to mam taki kocioł we łbie, że najchętniej to bym się zastrzelił.
#4
Ładna ramka, zapewne z Columbusa ciekawe którego.
Kierownica katalogowo jest z 1989 roku (rok później miała już inne gięcie) więc jeśli jest oryginalna to z tego roku będzie też rama. Widelec chyba z innej parafii.
A jaka średnica sztycy?
Kierownica katalogowo jest z 1989 roku (rok później miała już inne gięcie) więc jeśli jest oryginalna to z tego roku będzie też rama. Widelec chyba z innej parafii.
A jaka średnica sztycy?
#5
Kiera i mostek oryginalne Oryginalnie było też trochę MTN LXa (ale tylna piasta już Deore LX), więc też obstawiałem końcówkę 89
Co do rur - niestety żadnej naklejki nie ma sztyca 26,2 jeśli to pomoże określić rury
Co zaś do korby - w 400CX był blat 110BCD 42T mocowany na singlowych krótkich śrubach - ten właśnie tu zawitał
Co do rur - niestety żadnej naklejki nie ma sztyca 26,2 jeśli to pomoże określić rury
Co zaś do korby - w 400CX był blat 110BCD 42T mocowany na singlowych krótkich śrubach - ten właśnie tu zawitał
#6
Fajna maszyna Taka trochę jak Cilo. Przypuszczam, że Ci nieco zbrzydnie z błotnikami.. Te kolory potrzebują wolności
#7
zbrzydnie nie zbrzydnie, jest na tyle krótka że zawadzam czubkiem buta o błotnik przy skręcie Trochę mnie to martwi, muszę nauczyć się skręcać z nogą wysuniętą w przód po wewnętrznej
#8
generalnie brzydze sie tym dzialem
ale przyznac musze ze tytul mnie zelektryzowal
kolorki piekne.....marzy mi sie szoska w taki desen
Marcinie poka glowke tej ramki...ma to jakies grawerki zeby na 100% stwierdzic ,ze to CHESINI
ale przyznac musze ze tytul mnie zelektryzowal
kolorki piekne.....marzy mi sie szoska w taki desen
Marcinie poka glowke tej ramki...ma to jakies grawerki zeby na 100% stwierdzic ,ze to CHESINI
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#9
Rama śliczna
Moja Winora Columbusem stoi i również ma sztycę 26.2.
Moja Winora Columbusem stoi i również ma sztycę 26.2.
#10
Poldku, a jakie masz tam rury?
Marcinie - na główce nie ma graweru - mufy, rura i tyle, ale jest na hakach - zrobię foto przy okazji
NB jakbyś coś o marce przybliżył.... bo ja to wiem niewiele...
co do działu - nie wykluczam konwersji na 1x7 ale pełny napęd MTB nie jest mi tu potrzebny...
Marcinie - na główce nie ma graweru - mufy, rura i tyle, ale jest na hakach - zrobię foto przy okazji
NB jakbyś coś o marce przybliżył.... bo ja to wiem niewiele...
co do działu - nie wykluczam konwersji na 1x7 ale pełny napęd MTB nie jest mi tu potrzebny...
#12
jak jest na hakach to wiecej nie draze tematuskolioza pisze:Marcinie - na główce nie ma graweru - mufy, rura i tyle, ale jest na hakach
generalnie to oni recznie dziergali te grawerki (glowka) nie wygladaja precyzyjnie ....ale co reczna robota to reczna
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#13
Jak sztyca ma 26,2mm to mogą być nie cieniowane rury Aelle lub Gara. Jeśli tak jest to waga ramki wynosi zapewne >3000g
#14
NIe ważyłem jej, ale nie zrobiła na mnie wrażenia tak ciężkiej (w MT Racingu od razu było czuć że to kawał żelaza, tu odczucia w łapie normalne)
#20
Zwłaszcza ze tu są haki które nie maja żadnej możliwości napięcia łańcucha....
Ja lubię jak napinacz jest tuż pod ramą, ale z tym przełożeniem tak nie wychodzi...
Ja lubię jak napinacz jest tuż pod ramą, ale z tym przełożeniem tak nie wychodzi...
#21
No i półogniwo się wyciąga i jest ciężkie, fuj.
cino cinelli santo subito
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
#22
może być , zgodny z ostatnimi trendami - rower ma walic po oczach a co w nim jest jest mało istotne ...........
może chcesz do tego wysokie stożki 26 "" srebrne ?? mam chyba z 3 obrecze takie
może chcesz do tego wysokie stożki 26 "" srebrne ?? mam chyba z 3 obrecze takie
#25
a wiesz ,ze moze moze ;)
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#26
Nie przypuszczałem że w tym miejscy może strzelić. Tam jest rurka o grubości ścianki 1,0mm + mufa przynajmniej drugie tyle. No chyba że korozja temu dała radę
#27
Też obstawiałem, że jeśli to rurka zaraz za mufą, a tu proszę...
Korozja - możliwe że się przyczyniła, bo to jednak do tyrania wóz był i różne warunki widział, ale to i tak nie jest dla mnie wytłumaczeniem dla miejsca
Trzeba będzie sekcję zrobić
Korozja - możliwe że się przyczyniła, bo to jednak do tyrania wóz był i różne warunki widział, ale to i tak nie jest dla mnie wytłumaczeniem dla miejsca
Trzeba będzie sekcję zrobić
#28
Ciekawym wyników. Prosiłbym o foto przekroju w miejscu pęknięcia w miarę możliwościskolioza pisze: Trzeba będzie sekcję zrobić
#29
Sekcja będzie ? W zasadzie pociąć flexem jeden ze swoich rowerów - bezcenne ;)