Sponsorem napędu (aż do rozliczenia) jest Marcin. To on prawie kompletny, i nowy upgrade set Toma 2x9 na ebaju wyhaczył, kupił, a pieniędzy jeszcze nie wziął
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
No dobra. Dlaczego 3x9, a nie 2x9? Ano powody są dwa: po pierwsze, po awarii kolana unikam twardej jazdy. A rower z kanonicznym, Tomusiowym 2x9 już jeden mam. Starczy.
Sam Tom zresztą dopuszczał łaskawie montaż młynka – lewa manetka choć nie ma wypisanej jedynki, to mikroindeks spokojnie trzy blaty obskakuje.
Wygląda to wszystko tak:
![Obrazek](http://www.rpk.ehost.pl/forpentax/GTKarakoram93/FS_4.jpg)
i rewers:
![Obrazek](http://www.rpk.ehost.pl/forpentax/GTKarakoram93/FS_2.jpg)
Mamy tu jeszcze korbę compact Toma w klasycznym secie 42/32/24 oraz jego kanty:
![Obrazek](http://www.rpk.ehost.pl/forpentax/GTKarakoram93/FS_3.jpg)
Rower już jeździ, na razie na mostku kore, jakiejś sztycy i sterach dia. W zestawie z psem prezentuje się tak:
![Obrazek](http://www.rpk.ehost.pl/forpentax/GTKarakoram93/FS_.jpg)
To kore tu nie pasuje, za ciężkie jest. Będę szukał więc – oprócz Tomusiowej sztycy – także srebrnego mostka Force Lite. Prawdopodobnie wrzucę tu jeszcze kierownicę Toma, choć trochę się waham, bo jednak GT to się równa kierownica z logiem GT. Zobaczymy. Stery Logic już mam.
Moja chińska waga wskazała 11,06 kg – co jak na GT po 9 biegowym upgrade nie jest złym wynikiem. Zasługa to przede wszystkim widelca, który waży, zupełnie wariacko jak na GT, tylko 760 g! Niestety, rama to już miała, typowe dla tej marki, solidne dwa kilosy. Ciekawostką jest tu pełne groove tube (czyli górny ciąg fd, wszystkie trzy linki schowane w rynnie pod górną rurą), oraz dość nietypowy, druciany zacisk sztycy. Z wagi można by pewnie jeszcze zejść, robiąc upgrade osprzętu, ta kaseta lx to jednak tłuk jest.
Teraz pora na testy, raport z jazdy zdawać będę na bieżąco
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)