dzięki Jonderkowi projekt posunął się mały kroczek na przód
pomimo obaw wchodzi dobrze (wg tabeli 0,2mm za szeroka), więc tylko się cieszyć!
docelowo jeśli dorwę srebrną sztycę z epoki może zmienię tą, na razie jest jak znalazł (deore nie miało chyba sztycy? - ta będzie pasować do shark fina)
a ze sterami widzę ze mnie regularnie olewacie
#35
Jaki jest rozmiar sztycy? tak pytam z ciekawości
Co do sterów chyba poszedłbym w Tange jeśli jest w lepszym stanie, nie to żebyśmy ciebie olewali na tym forum tylko po prostu mało kogo interesuje co zamotujesz w kwestii sterów akurat
Co do sterów chyba poszedłbym w Tange jeśli jest w lepszym stanie, nie to żebyśmy ciebie olewali na tym forum tylko po prostu mało kogo interesuje co zamotujesz w kwestii sterów akurat
#37
OWMTBC zbliża się wielkimi krokami - czas więc najwyższy skończyć i zaprezentować rower
Tutaj migawka ogólna, galeria wkrótce
Tutaj migawka ogólna, galeria wkrótce
#41
no dopiero w galerii na stronie gl. widac jakie to cudenko!
ale np. zastanawia mnie czemu uzyles piankowych chwytów?
-klamki malowales ? czy zdobyles w tak swietnym stanie?
-sztyce tez jakos odswiezales?
-koolstopy szosowe - UAU!
-obrecze maja taki kolor - nie orginalnie, tylko ze starosci;) zwyczajnie sie zmienil z czasem (to samo zdaza sie czesto ze wspornikami kierownicy, sztycami, kierownicami) - a te wybrzuszenia zrobiles teraz czy juz byly?
-musze tez przyznac, ze jednak swiat idzie do przodu i widac ta siermiege starej deorki II (odlewy fd, czy u-brejka) - kazda kolejna seria szpejow shimano w wyzszych grupach jednak wyglada coraz to porzadniej;) (szczegolnie np. elementy skrawane)
i zeby tylko jakis rajan czy norwedzian sie nie wazyl uszkodzic czegokolwiek! Polska reprezentacja bedzie miala godne przedstawicielstwo;)
ale np. zastanawia mnie czemu uzyles piankowych chwytów?
-klamki malowales ? czy zdobyles w tak swietnym stanie?
-sztyce tez jakos odswiezales?
-koolstopy szosowe - UAU!
-obrecze maja taki kolor - nie orginalnie, tylko ze starosci;) zwyczajnie sie zmienil z czasem (to samo zdaza sie czesto ze wspornikami kierownicy, sztycami, kierownicami) - a te wybrzuszenia zrobiles teraz czy juz byly?
-musze tez przyznac, ze jednak swiat idzie do przodu i widac ta siermiege starej deorki II (odlewy fd, czy u-brejka) - kazda kolejna seria szpejow shimano w wyzszych grupach jednak wyglada coraz to porzadniej;) (szczegolnie np. elementy skrawane)
i zeby tylko jakis rajan czy norwedzian sie nie wazyl uszkodzic czegokolwiek! Polska reprezentacja bedzie miala godne przedstawicielstwo;)
#42
Dzięki Zimniasty!
Po kolei:
- klamki - sam dałeś mi na nie cynk, tylko przetarłem je szmatką (z Schauffa)
- sztyca była przemalowana (poniżej napisu była starta anoda)
- koolstopy szosowe? jak zwał tak zwał - też z Schauffa
- obręcze mają taki kolor od nowości - są anodowane na brązowo! W katalogu też tak jest A te wybrzuszenia mają ukierunkowywać szprychę na dobrą stronę piasty
- siermięgi starej Deore II tu nie widać - tu jest full Deore I
- dla Easy Jeta mam przygotowany specjalny zestaw pakunkowy (osłony piankowe stosowane do ocieplania rur, folia i karton na koniec) i do tego ubezpieczenie na 6000zł
I mam nadzieję że to wystarczy
Po kolei:
- klamki - sam dałeś mi na nie cynk, tylko przetarłem je szmatką (z Schauffa)
- sztyca była przemalowana (poniżej napisu była starta anoda)
- koolstopy szosowe? jak zwał tak zwał - też z Schauffa
- obręcze mają taki kolor od nowości - są anodowane na brązowo! W katalogu też tak jest A te wybrzuszenia mają ukierunkowywać szprychę na dobrą stronę piasty
- siermięgi starej Deore II tu nie widać - tu jest full Deore I
- dla Easy Jeta mam przygotowany specjalny zestaw pakunkowy (osłony piankowe stosowane do ocieplania rur, folia i karton na koniec) i do tego ubezpieczenie na 6000zł
I mam nadzieję że to wystarczy
#43
hmm gdyby go tak uszkodzili... ;P pogdybac mozna;)skolioza pisze:do tego ubezpieczenie na 6000zł
#44
Rowerek został jak wiecie dokładnie objeżdżony, pora na wrażenia
Obawiałem się nieco, czy "go poczuję" - wszak to inna geo niż ta do ktorej jestem przyzwyczajony, no i rama spora Ale - o dziwo - rower prowadzi się fantastycznie! Płaski kąt główki jest nieco odczuwalny podczas krętych, wąskich ścieżek, zwłaszcza na ciasnych zakrętach (można to rekompensować nadrzucaniem tyłu ), ale spodziewałem się że będzie bardziej dawać to w kość Rower poza tym że fajnie jeździ (na szybkich zjazdach jest na prawdę stabilny, ciężko o to aby "normalne" nierówności wytrąciły go z toru jazdy) fajnie fruwa, wręcz intuicyjnie - żadnego nurkowania tyłu czy przodu nie odczułem
Jedyne co odczułem in minus z geometrii to nisko położony środek suportu Z jednej strony pewnie on ma właśnie wpływ na stabilność i prowadzenie, z drugiej zdarzało mi się solidnie i ewidentnie częściej niż normalnie 'orać" korbą o wystające kamloty etc
Obawiałem się nieco, czy "go poczuję" - wszak to inna geo niż ta do ktorej jestem przyzwyczajony, no i rama spora Ale - o dziwo - rower prowadzi się fantastycznie! Płaski kąt główki jest nieco odczuwalny podczas krętych, wąskich ścieżek, zwłaszcza na ciasnych zakrętach (można to rekompensować nadrzucaniem tyłu ), ale spodziewałem się że będzie bardziej dawać to w kość Rower poza tym że fajnie jeździ (na szybkich zjazdach jest na prawdę stabilny, ciężko o to aby "normalne" nierówności wytrąciły go z toru jazdy) fajnie fruwa, wręcz intuicyjnie - żadnego nurkowania tyłu czy przodu nie odczułem
Jedyne co odczułem in minus z geometrii to nisko położony środek suportu Z jednej strony pewnie on ma właśnie wpływ na stabilność i prowadzenie, z drugiej zdarzało mi się solidnie i ewidentnie częściej niż normalnie 'orać" korbą o wystające kamloty etc