ps: coś ten czerwony widelec taki agresor, zobaczymy jak w spokojniejszych kolorkach wyjdzie, pomijam nie te opony, koła i resztę, czasem z innym mostkiem, kierownicą, robi się inny rower


Spokojakoobcycles pisze:Skeevo, dzięki, jeśli flite max nie będzie pasował to dogadamy się co do fotela od Ciebie :)
Dzięki serdeczneSkeevo pisze:Spokojakoobcycles pisze:Skeevo, dzięki, jeśli flite max nie będzie pasował to dogadamy się co do fotela od Ciebie :)Gdybyś miał jakąś część na wymianę za siodło to bardzo chętnie... na kasie w tym wypadku mi nie zależy. Chętniej bym się za jakiś drobiazg wymienił.
....jakiś delikates intelektualny też by się przydał, np thumby do góry nogamimarcin74 pisze:nie szalej bo cie oskarza o "wyscig zbrojen "
koniecznie sprawdz go w "Cape Epic " bo to zawsze lepiej jak rower jezdzi
...i rzecz najwazniejszjesli planujesz XTR to koniecznie podkresl ,ze dostales w spadku po babci albo ,ze znalazles na smietniku
....osobiscie proponuje delikatnie zajechanego "czarnego"lx
![]()
![]()
![]()
ps
i absolutnie nie w specyfikacji katalogowej bo Cie tez zagryaz![]()
![]()
PiotrPiotr pisze:a nie masz moze STX Limited Edition ?? był ładniejszy ...Manitou do Gt...profanacja jak Shimano do Bianchi............
i pasują jak kotu trampki, jak już stać go na XTRa to chyba taką małą pierdółke jak stery można dać przyzwoitą .....ala rocznik.......dzisiaj czułem tak od rana ze coś mi nie pasuje , wchodze w temat i prosze.....cardamon pisze:bez przesady, fajne proste schludne stery, a że >2000r. cóż ...
rower jeszcze nie jest skończony a Pan Panie Piotrze jak przyzwoitka się zachowujePiotr pisze:i pasują jak kotu trampki, jak już stać go na XTRa to chyba taką małą pierdółke jak stery można dać przyzwoitą .....ala rocznik.......dzisiaj czułem tak od rana ze coś mi nie pasuje , wchodze w temat i prosze.....cardamon pisze:bez przesady, fajne proste schludne stery, a że >2000r. cóż ...
Skeevo pisze:Niezły kocór wyszedł
Pana Piotra nie da się zadowolić, on sam musi to robić
Na focie rower co prawda nie skończony, w fazie prac, matowy, mdły to fakt.... jeśi chodzi ci o sam amortyzator to jeśli rama będzie polerowana to już mamy kontrast, coś się dzieje. Do tego ze zdjęcia brakuje ewidentnie innego widelca, czerwony albo żółty RS i sprawa załatwiona.siedem3 pisze:może to coś pomoże, moim zdaniem trochę mdło:
Obrazek
Zgadzam się, przeszukuję zapasy, problem będzie ze sztycą pod siodło w takim rozmiarze... Co do konkursu '' best full suspension ever '' to coś mi kiedyś mignęło w MTBaction, poszperam. Na 100% jakaś nagroda była dla RTSa, taka sezonowa - Bike of the year.skolioza pisze:To po mojszemu....
Zimny, jak kiedyś RTSa składał, wygrzebał info w jakiejś epokowej gazecie, która określała to zawieszenia jako "best full suspension ever" czy coś takiego Powinno zatem działaś co najmniej przyzwoicie
Co do widelca - wg mnie GT = RS, można więc by Maga Ti skoro projekt na wypasie (ale to wiotki widelec), albo jak proponujesz Judytę, z tych najpierwszych ze skokiem 63mm Fajnie w sumie byłoby pożenić SLkę z dolnymi goleniami szampańskimi od XC
A stery - zależy jak reszta komponentów (sztyca, kiera mostek), ale możnaby też zaryzykować ze sterami M900....
ten kontrast dzięki polerce to będziesz miał przez pierwszy tydzień jeżdzenia tak wypolerowaną ramą albo 2-3miesiące jak będzie miała wisieć, przerabiane na moim LTSie, do zdjęć go poleruje a reszte sezonu jest utlenionyjakoobcycles pisze: Na focie rower co prawda nie skończony, w fazie prac, matowy, mdły to fakt.... jeśi chodzi ci o sam amortyzator to jeśli rama będzie polerowana to już mamy kontrast
Były takie "kity" które przerabiały z gwinta na ahead (do dura ace miałem - pewnie do XTRa też by znalazł).mekp pisze:Co do sterować m900 czy nie występowały tylko jako skrecane ??
nnno ciekawe , jak to przerabiały ??gdzie ? w którym miejscu ?Adamello pisze:Były takie "kity" które przerabiały z gwinta na ahead (do dura ace miałem - pewnie do XTRa też by znalazł).mekp pisze:Co do sterować m900 czy nie występowały tylko jako skrecane ??