GT Avalanche 2.0 '04

#1
Mój podstawowy rower, jeżdżę nim zawsze i wszędzie choć niektórych szpejów mi trochę szkoda katować w drodze do pracy ale nie mam obecnie miejsca na trzymanie kilku rowerów więc jeszcze przez jakiś czas bedę go zarzynać bez litości.

Rama - GT Avalanche 2.0 2004 w rozmiarze L (2075g)
Hak + śrubka - (20g - 16+4)
Ślizg + śrubka - (6g - 4+2)

Sztyca - Thomson Elite X4 Setback 330mm, 27.2 (235g)
Zacisk sztycy - Thomson (27g)
Siodło - WTB Rocket V Ti (219g)

Amortyzator - Marzocchi MX Comp 2006 85mm (1966g bez piwotów)

Stery - półzintegrowane 1 1/8" FSA jakieś robione dla Gejanta (107g)
Kapsel + śrubka - zwykłe jakieś, nie ważyłem
Podkładki pod stery - (10g - 7+3)

Koszyk na bidon - czerwony Trek (62g +śrubki 6g)

Korba - Race Face Atlas 44-32-22 (845g)
Suport - Race Face X-Type XC/AM - 110g
Pedały - Dartmoor Cookie Black (314g) / Crank Brothers Egg Beaters (jak się w nich nauczę jeździć :P )

Przerzutka Przód - SRAM x.7 2007 down swing (186g)
Przerzutka Tył - SRAM x.7 2007 dł. wózek (267g)
Kaseta - SRAM PG-950 11-28 (232g + nakretka 11g)
Łańcuch - SRAM PC-951 PowerChain II (293g + spinka 2g)

Kierownica - Race Face Deus XC 640mm Low Riser 31.8 (206g) ale domyślnie chciałbym Race Face Next Low Riser
Korki (5g)
Mostek - Thomson Elite X4 120mm 0* (175g)
Chwyty - VLG-539 przycięte
Manetki - SRAM x.9 Twister 3x9 (95g + 95g), jak dojadę gumy to zmiana na Sram x.7 Trigger (130g + 130g)

Hamulce
przód - Avid BB7 z adapterem + śruby + tarcza + śruby tarcz 344g (220g + 12g + 100g + 12g)
tył - Avid BB7 z adapterem + śruby + tarcza + śruby tarcz 344g (220g + 12g + 100g + 12g)
Klamki - Avid FR7 180g (90 x2)

Linki - Clarks/Jagwire 60g (+/- 15g/szt)
Pancerze - Clarks Pre-Lube Carbon ~100g? (końcówki wzmacniane Accent/ końcówki Clarks Pre-Lube)

Koła: (1010g + 905g) + opony + detki + zaciski = 4148g
Obrecze (przód/tył) - Alexrims HR (Specialized Hardrock)
Piasty (przód/tył) - Specialized
Opona przód - Kenda K-Rad 2.125 White (880g)
Opona tył - Kenda K-Rad 2.125 White (880g)
Dętki (przód/tył) - Continental 1.75-2.5 AV (2x ) (2x195g)
Zacisk przód - Tioga HUA008 (39g + 7g rączka)
Zacisk tył - Tioga HUA008 (44g + 7g rączka)

Foto dzisiaj cyknięte telefonem, zawsze zapominam aparatu jak gdzieś jadę :/

Obrazek


Kolejne foto z nową sztycą i siodłem, jeszcze tylko mostek kiera i zacisk pozostały do zamontowania.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2015-04-08, 14:31 przez pankierownik, łącznie zmieniany 6 razy.
GT Avalanche 2.0 '04
GT Zaskar LE '94 [90%]
MBK Voyager '93
On-One Inbred 29 '14
Niner RIP9 v2.1 29/650B+ (11-'13)

#3
Coś siodło masz jakoś dziwnie ustawione :D
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#9
z tego co ja widze to risera masz zle ustawionego, kiera powinna isc do przodu nie do tylu, a thomson ma taki sam offset jak inne sztyce, tylko w inny sposob osiagniety, ile masz wzrostu?, moze ta rama poprostu jest zakrotka, po mojemu to daj dluzszy most i risera ustaw prawidlowo, a najoptymalniej siodlo jest ustawione jak pion puszczony z noska wychodzi okolo 2 cm za srodkiem suportu

#10
~185cm wzrostu.
Z ustawieniem siodła jeszcze poeksperymentuję, miałem już dłuższą ramę i niezbyt wygodnie mi się na niej jeździło (za bardzo wyciągnięta pozycja) ale fakt, że miała ciut inną geometrię.
Najpierw muszę znaleźć jakieś wygodne siodło, zastanawiam się nad SDG Bel-Air albo czymś od WTB (Pure V?).
GT Avalanche 2.0 '04
GT Zaskar LE '94 [90%]
MBK Voyager '93
On-One Inbred 29 '14
Niner RIP9 v2.1 29/650B+ (11-'13)

#14
obecnie z tymi klocami powinno być niecałe 13kg.
jak już obwieszę choinkę thomsonem i zmienie kierownicę to będzie jakieś 300g mniej.
gumy oprócz koloru maja jeszcze parę plusów: są wytrzymałe i wolno sie wycierają, dobra trakcja i całkiem ładnie się toczą po asfalcie i ubitym terenie, po błocie nawet dają radę ale szybko się zapychają...zresztą o czym tu gadać - ich przeznaczenie to agresywna jazda po mieście i w takich warunkach się sprawdzają...gdyby tylko lżejsze były.

rower ma być wytrzymały - jestem zawodnikiem wagi ciężkiej i nie zależy mi jakoś specjalnie na piórkowych komponentach.
GT Avalanche 2.0 '04
GT Zaskar LE '94 [90%]
MBK Voyager '93
On-One Inbred 29 '14
Niner RIP9 v2.1 29/650B+ (11-'13)

#16
wczoraj zrobilem kontrolną 14km rundkę "dookoła dzielni" na nowym siodle/sztycy i jestem zadowolony. siodło jest juz normalnie ustawione w poziomie a komfort znacznie się poprawił, tak czy siak poszukam jeszcze Pure V i SDG Bel Air zeby porównać.
co ciekawe, za 26PLN z wysyłką udało mi się trafić rocket V w wersji z tytanowymi prętami :-)
GT Avalanche 2.0 '04
GT Zaskar LE '94 [90%]
MBK Voyager '93
On-One Inbred 29 '14
Niner RIP9 v2.1 29/650B+ (11-'13)

#18
pankierownik pisze:Przesiadam się z tego Avalanche'a na 29" wiec to chyba jego pożegnalne foto w całości:
(ostatnia modyfikacja to siodełko SDG Bel Air)

Obrazek
Nakładam na Ciebie ekskomunikę.
Lodzermensch