1. bebechy w komplecie (poza korpusem) poukladane w kolejności nachodzenia na oś

2. bęben kryje 2 łożyska i tuleję je ustawiającą na jego końcach oraz połówkę pierścienia zazębiającego

3. stożkowe ząbki na pierścieniach - naście razy więcej punktów zazębienia niż przy 2 czy3 zapadkach

4. w korpus wchodzi łożysko

5. na nie sprężyna dociskające pierścienie zębate do siebie, pozwalająca jednocześnie na wzajemne przesunięcie przy ruchu bębna w tył (tu już z założoną w między czasie osią)

6. półpierścień

7. i cały bęben (z wcześniej zainstalowanymi łożyskami i drugim półpierścieniem)

8.Z drugiej strony mamy tylko łożysko maszynowe, zaślepkę i wciskany dystans, więc tego nie fotografowałem
Na koniec nakręcamy od strony bębna drugi dystans - służy on do kasowania luzu na łożyskach
9. zakładamy w widelec i jazda
