#92
rower złożony i jeździ, wróciłem z małej przejażdżki no i jedno mi się rzuciło w oczy, że damper jest za mało dopompowany, a jako że nie jest to popularna pompka to nie nawaliłem tam jakiegoś wielkiego ciśnienia, bo nie wiem ile jest on w stanie wytrzymać, wyguglałem i nie znalazłem odpowiedzi, więc (pewnie głównie p.Focker):

ILE MOŻNA NAPOMPOWAĆ MAX. FOX'a 4ALPS?
cino cinelli santo subito

na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441

#94
W zamierzchłych czasach, kiedy eksperymentowałem z fullem walnąłem w damper 14 czy 16 atmosfer (wkur...ł mnie bo się uginał :-P)
Wszyscy się śmiali że mam granat pod jajami, ale zawieszenie wreszcie zaczęlo pracować tak jak mi się podobało (uginało się na telewizorach i ostrych korzeniach, zeskokach z półmetrowych dropików etc) a damper nie eksplodował

Ty lepiej foty dawaj!
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#95
własśnie dawaj foty !, a pompuj na prawidlowy SAG czyli zaleznie od preferencji od 10-25 procent skoku calkowitego dampera

#98
Dajwaj foooooty!!! :)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#99
Wojtas pisze:rower złożony i jeździ
fotki!!!!!!!!!! :evil:
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#102
z jakiego wieku by damper nie byl, to i tak podstawowa zasada dopasowania jest ustwienie prawidlowego sag-u, jak to sie ustawi, to musi byc prawidlowo, innej zasady nie ma, zeby dobrze ustwic zawieszenie, oczywiscie to "prawidlowe" ustwienie jest dosc plynne, ale i tak w jakichs granicach sie musi miescic, ale i z przelomu wiekow i dzsiejsze poza technologia, platformami itd, wytrzymuje te same cisnienia, chyba ze to specyficzne konstrukcje jak np cane creek, czy magura odin, to sa dampery niskocisnieniowe, ale i tak ustawia sie je na sag

#105
Klasa! :-) A tego małego czerwonego RooX-a nie chcesz się pozbyć? :-)
Wojtas siedzisz na jakimś forum strzeleckim?
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#108
Masz smaka ;-)

piekna maszyna :shock:

ps

poeksperymentowal bym ze sztyca i siodlem :?:
......generalnie i tak SZOK !!!!
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#111
Daj mniej artystyczne floty ;-)
Rurki tylko w komplecie,srebrne/ti, najlepiej speca.
No i to siodlo :mrgreen: wiem, wiem, jak u mnie, po prostu daj do zdjęcia flite'a

Frame set klasa! Ciekaw jestem jak jeździ...
śmietnik to nie retro!

#112
Na razie martwię się trochę damperem, chyba będzie trzeba go przelać, albo chociaż uzupełnić olej, bo coś słabo tłumi...

A tak ogólnie to fajnie przyśpiesza, jest dosyć sztywny, co mnie zdziwiło szczerze powiedziawszy no i canti... DZIAŁAJĄ! I mają super modulację, tył udało mi się zrobić żyletę ale przód potrzebuje jeszcze pieszczot :)

Na flite'a polowałem, a zdjęcia nie są artystyczne, tylko na szybko z pralki :)
Rurek od speca nie chcę, ale jak znajdę coś fajnego to zamontuję :)
cino cinelli santo subito

na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441