Nie pisałem o wadze siodełka a o jego wyglądzie - optycznie przycieżkim - i tu akurat nie ma znaczenia, że jest "fabryczne" .
Podobnie oceniałem mostek - jego dopasowanie kolorystyczne do roweru a nie użyteczność - faktycznie dla mnie wątpliwą .
Pozdrawiam
Andrzej
#62
mam wrazenie ze w Tobie jest kompletne zero loozu, ehhhe, masakra , rozpisuj wsio na czynniki pierwsze, uwazasz ze ktos , a ja przede wszystkim nie skumal co napisales?:D chyba wiadomo o jaka przyciezkosc chodzi, , dla mnie jakos srednio, a wlasciwie kompletnie nieistotne sa Twoje uwagi odnosnie kolorow, sam mam wlasne poczucie , estetyki, kompletnie rozne od Twegi ..i na cale szczesie.. :), ale pisac kazdemu wolno co chce, juz pisalem i sie powtorze, ja koncepcje na ten złom juz mam, i o ile jakies sugestie potrzebuje, to jak okreslilem jedynie odnosnie chwytow i opon :D
#63
K2 xc pro wlasciwie w komplecie, brakuje jedynie piast z tej grupy, kaseta juz czeka... korby z czasem jak sie uda to tez beda zaminione obecne xc ltd, na xc pro, odpowiednie opony, chwyty i gotowy do jazdy ;)
Ostatnio zmieniony 2013-10-30, 18:03 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 1 raz.
#64
K2 niemal gotowy, wciaz brak piast xc pro, narazie jest zestaw kaseta shimano xt i piasty dx, , ale ogolnie juz nadaje sie na testy, z czasem i piasty sie dorwie, moze i korbe
Ostatnio zmieniony 2013-10-30, 18:24 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 1 raz.
#66
jak najbardziej , ale bedzie zamiana miedzy kuwahara, tam mam identyczne tylko w rozmiarze 2.1, te cienkie lepiej podejda pod cienkie stalowe rurki kuwy, a tu lepiej podejda szersze opony, ale dzieki wielkie i za gratisik tez ;), trzeba tylko teraz druga do kompletu skolowac :)
#69
taki jeszcze gadzecik bedzie zainstalowany, jak tylko odpowiednie podkladki dopasuje ;)
Ostatnio zmieniony 2013-10-30, 18:14 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 1 raz.
#70
Faktycznie z oponami wygląda o wiele lepiej i proporcjonalniej .
Pozdrawiam
Andrzej
Pozdrawiam
Andrzej
Nie dyskutuj z chamem - najpierw sprowadzi Cię na swój poziom a potem pokona doświadczeniem !!!
#72
Fajnie wyszedł! Gratulacje!!! :)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#73
skeevo Ty nie cukruj tu , wiadomo ze kolejny moj rower, wiec syf, kila i mogila :) po to temat zalozylem poraz pierwszy zeby sie mogli wyzyc niektorzy , noo i jeszcze do konca jest odrobine , albo i wiecej, chwyty, piasty, stery, jak dorwe odpowiednia redukcje to pewnie i answer body shock tu wyladuje
#74
Czy ja napisałem coś o kolorach Nie widzę . Napisałem o ogólnym wygladzie i proporcjach - z oponami jest zdecydowanie lepiej i siodełko tak nie dominuje wielkością nad resztą stąd taki a nie inny wpis - jeśli chcesz nadal złośliwości - nie ma sprawy - potrafię bez problemu - tylko po co ?ANDRIUBIKER pisze:wow , ale odkrywcze i opony zlikwidowaly pedalskie kolory?? no czlowiek sie uczy cale zycie
Oceniam wygląd roweru a nie staram się stosować argumentów ad personam .
Z poważaniem
Andrzej
Nie dyskutuj z chamem - najpierw sprowadzi Cię na swój poziom a potem pokona doświadczeniem !!!
#76
Taaa, faktycznie Masz rację - same uszczypliwości i ad personam .Faktycznie z oponami wygląda o wiele lepiej i proporcjonalniej .
Pozdrawiam
Andrzej
Andrzej
Nie dyskutuj z chamem - najpierw sprowadzi Cię na swój poziom a potem pokona doświadczeniem !!!
#78
I żeby nie było - o "pedalskich kolorach" to Ty napisałeś a nie ja - oczywiście przez grzecznosć wrodzoną nie zaprzeczę
Ale luz - rower naprawdę wygląda DLA MNIE zdecydowanie lepiej choć z wymienionymi juz zastrzeżeniami.
Pozdrawiam
Andrzej
Nie dyskutuj z chamem - najpierw sprowadzi Cię na swój poziom a potem pokona doświadczeniem !!!
#79
Andriu, czepiasz się
co do krzywki - może bebechy od Marcokowej podejdą? miałeś w swoim Marzocchim?
co do krzywki - może bebechy od Marcokowej podejdą? miałeś w swoim Marzocchim?
#80
strasznie krotka pamiec masz ,lecytyna ponoc na to pomaga :D mam przytoczyc twoje stwierdzenia?? , na cale szczescie jest nie dla ciebie , a dla mnie , wiec niech sobie wyglada jak ja sobie tego chce
#81
skolioza, bebechy mam, w suntourze sa inne , bo obraca sie krzywka na mosieznym walcu, mniej wiecej na zasadzie kolka od przerzutki, i sa tez o-ringi uszczelniajace, a na tej z marcoka obraca sie krzywka bezposrednio na srubie, musze dopasowac tylko podkladki zeby zlapac dystans od widelca do srodka ramienia kanta i dwie zeby krzywka mogla sie swobodnie obracac , a nie blokowac na o-ringach, nieco haotycznie napisane ale chyba kumasz o co kaman ;)
#82
ANDRIUBIKER pisze:strasznie krotka pamiec masz ,lecytyna ponoc na to pomaga :D mam przytoczyc twoje stwierdzenia??
Gdzie pisałem o "pedalskich kolorach"jak dla mnie elementy te nie pasują do tego roweru - akcenty kolorowe na napisach są zbyt małe i mało widoczne by uzasadnić taki kolor koszyka na bidon , już prędzej mostek choć i tak uważam, że ciemniejszy a wręcz czarny pasowałby lepiej .
to pisałem wzgledem dzisiejszego neutralnego moim zdaniem posta o poprawie wyglądu i proporcji,gdzie padły Twoje pytania o "pedalskich kolorkach".Czy ja napisałem coś o kolorach ?
Prościej nie mogę
Andrzej
Ostatnio zmieniony 2013-09-10, 21:05 przez Lonkor, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie dyskutuj z chamem - najpierw sprowadzi Cię na swój poziom a potem pokona doświadczeniem !!!
#84
noo, generalnie niepotrzebne , bo girvin ma swoj wspornik, ale taki fajny gadzecik, szkoda zeby lezal ;)... gdzies na jakims rowerze na forum widzialem ze mial ktos zamontowany wspornik kanta do sztywnego widla i wlasnie tam byly takie fajne aluminiowe podkladki, zeby ten wspornik odsunac od widelca, i kurcze nie moge teraz tego znalezc, zeby skolowac podobne
#85
krzywka od suntoura juz zamontowana, narazie na tymczasowych srubach, oryginalna do tego sruba juz zakupiona :), generalnie fajny patent, bo nie tylko robi za wspornik pod kanta, ale przede wszystkim to ustrojstwo jest tak skonstruowane, ze zwieksza sile hamowania i to znaczaco, dzieki niej przy malym skoku klamki, mamy duzy skok ramion, po dojsciu klockow do obreczy, nie jest juz tylko wycigana przez klamke linka, ale dzieki odpowiedniemu wyprofilowniu krzywki, mamy tak ,ze lewe ramie dziala jak w v brejkach, czyli linka ciagnie bezposrednio lewe ramie, co jak wiadomo zwieksza sile hamowania, a prawy kawalek linki jest jakby zawijany na krzywce, co z kolei zwieksza sile scisku prawego ramienia, reasumujac, maly gadzet ktory znaczaco zwieksza sile i modulacje przedniego hamulca, jakos mam wrazenie ze to jest komplet do tylnych hampelkow w systemie pedersena, nie wiem czy dosc zrozumiale napisalem, ale raczej powinno tlumaczyc jak to male ustrojstwo dziala, inna sprawa ze zrobione przez suntoura, wiec tu wsio przemyslane w szczegolach, czyli krzywka pracuje na slizgowej mosieznej tulei(lozysku), dodatkowo uszczelnione dwoma o-ringami i w kolorze blatow xc pro ;)
Ostatnio zmieniony 2013-10-30, 18:15 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 1 raz.
#88
szczegolnie dla kogos co pojecia o tym nie ma , owszem tektro, nawet u jasia sa , ale tam wykonanie sporo gorsze i sama krzywka na innej nieco zasadzie dziala, choc zadanie ma podobne http://allegro.pl/trojkat-hamulca-tektr ... 18143.htmlcardamon pisze:tak tektro robiło coś bardzo podobnego, szau ni ma
#90
juz sporo blizsza rozwiazaniu suntoura jest krzywka stosowana w widelcach marcoka, ale tu ona glownie miala robic za wspornik pod kanta, krzywka jakby jest wartoscia dodana, no i brak dbalosci o dedale z jakiej znany jest suntour
Ostatnio zmieniony 2013-11-03, 16:51 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 1 raz.