Bike-Tech Hikari LX

#1
Po długich poszukiwaniach udało mi się w końcu wyhaczyć coś naprawdę fajnego :-)
Najbardziej cieszy rama, ręcznie robiona przez Toyo w Japonii (zaprojektowana w Niemczech) na rurkach Tange Ultimate Ultrastrong
Na razie w konfiguracji takiej, w jakiej go kupiłem, raczej nie zamierzam odtwarzać stanu pierwotnego, ale na pewno troszkę się pozmienia ;-) Docelowo rower na codzienne przejażdżki i wakacyjne wyprawy z sakwami.
Załączniki
IMG_0001m.jpg

#3
Trochę sprzedawca się nie popisał, bo pisał o 54cm C-C, ale chyba w złej kolejności wcisnął znaki, bo jest 45 (...) Więc martwiłem się, że będzie za duży, a teraz nie wiem, czy nie fajniej, jakby był troszkę większy. Wysokość C-T - 51cm prawie, więc pewnie rozmiarówka to 20 cali. Rama dość długa, C-C 58,5cm. Pierwsze wrażenie jednak jest pozytywne, raczej pasuje, choć mostek dość nietypowy, z dużym wznosem.
Waga? Nie mam wagi :D Ale z tego co widzę (po Twoim Marinie), że te rurki mogą być dość lekkie?

#5
Jak posiedzę trochę dłużej w temacie, to też może tak na to spojrzę :-) Ale na bagażnik mocowanie ma przecież, chyba, że te dziurki to do czegoś innego służą, o te:
Załączniki
IMG_0001M.jpg
IMG_0002M.jpg
Jedyne, czego mi brakowało, to mocowanie błotnika z tyłu, ale i to widać zostało w pewien sprytny sposób rozwiązane, czego zupełnie się nie spodziewałem.

#9
Może mało sportowy dizajn, ale zdecydowanie można powiedzieć, że rower przechodzi "drugą młodość" :-)

Zdjęcie wykonane na Szosie Transfogarskiej w Rumunii, podczas wyprawy rowerowej z Polski do Turcji w minione wakacje. Rowerek spisał się wyśmienicie :-)
Załączniki
SDC14228.JPG
cron