konstrukcja extralite jest bardzo pomysłowa, sama dzwignia jest sztywna bo ma dodatkowy punkt podparcia jak na foto poniżej.
mało jest takich klamek gdzie jest takie usztywnienie, co prawda troszkę przeszkadza to przy montażu z gripami, ale tylko pozornie bo dzwignia jest tak wyprofilowana, że po odsunięciu od manetki leży w dłoni na prawdę wygodnie, wystarcza dwa palce do hamowania. klamka jest dobrze wykonana można kasować luzy, a obejma pomimo mocnego skręcenia śrub nie pękła i nie przesuwa się po kierownicy, dodatkowo jest szeroka. są też z sprężynki ułatwiające odbijanie klamki. każdy z elementów jest skręcany osobnymi śrubkami, a nie tak jak u konkurencji z tajwanu jedna śruba trzyma obejmę oraz klamkę w korpusie co generuje luzy i małą sztywność.
oś obrotu klamki jest przesunięta do jednej strony obejmy a nie na środku co też skraca długość dźwigni roboczej...nie wiem czy to jest zrozumiałe akurat :/
wytrzymałośc i zywotność - pewnie byle kraksa i się popsują więc trza być czujnym na trasie :)
dzwignie tektro z allegro albo jakaś zamiana w polszcze.
kilka foto poglądowych