merida prorider

#1
Wspólnie z kumplem zabraliśmy się za remont takiej oto meridy prorider.
Obrazek


Na pierwszy ogień poszedł widelec - RST mozo XXL. Nie pracował w ogóle, więc rozebraliśmy go, dostał nowy smar i olej, uszczelki były w dobrym stanie. Dalsze prace w sobote. Powiedzcie proszę czy jest sens w niego inwestować, docelowo ma być normalnie używany. Interesi mnie co to są za koby, z jakiego roku pochodzi rama itd. I ile to może być pi*oko warte, bo być może pójdzie pod młotek.

Więcej zdjęć > https://picasaweb.google.com/1129172118 ... 1566/Retro na samym końcu
Trek Singletrack 990
https://picasaweb.google.com/112917211818073211566

https://www.facebook.com/Rowerowy-M%C5% ... /timeline/ Zapraszam do serwisu! :)

Re: merida prorider

#2
bartolini pisze:Na pierwszy ogień poszedł widelec - RST mozo XXL. Nie pracował w ogóle, więc rozebraliśmy go, dostał nowy smar i olej, uszczelki były w dobrym stanie. Dalsze prace w sobote. Powiedzcie proszę czy jest sens w niego inwestować, docelowo ma być normalnie używany. Interesi mnie co to są za koby, z jakiego roku pochodzi rama itd. I ile to może być pi*oko warte, bo być może pójdzie pod młotek.
Rama nazywa sie Merida Dominator Pro i pochodzi z okolicy 99r, nie wiem co rozumiesz przez normalne uzytkowanie. Widelec ladnie wyglada i nic poza tym, malo sztywny, tlumienie daje wiele do zyczenia, zaciera sie bezprzerwy, co wycieczka dobrze jest do niego zajzec. Wartosc, tyle ile ktos za to polozy.

#6
Te korby to jakiś Taiwan na pewno, rocznikowo tak gdzieś będzie przed 2k. Nazwa Point przychodzi mi do głowy. Ojciec dyrektor powinien wiedzieć lepiej bo chyba nawet sprzedawał takie niedawno.

#8
Mozo działa podobnie jak zużyte duro, bo nowe ma płynniejszą prace :P

Dziś był kolejny dzień walki. Napęd już rozebrany i wyczyszczony. Po rozkręceniu piast okazało się że smar jest czyściutki, a kulki i bieżnie jak nowe. Taka sama sytuacja była w łożyskach ramy (igiełkowe), choć oś zawieszenia była zasyfiona. Z damperem jedynie mamy problem - po serwisie pracuje tylko płową skoku. Jak myślicie, to pewnie wina zalania go w warunkach domowych, gdzie jakieś powietrze na bank zostało w komorze olejowej?

Korby to cyclone, zmieniarki zaś to xt m739 z tyłu i m738 z przodu. Do tego na tył założymy pewnie v-ke avida sd 20 bo mi sie taki wala po garażu.

Obrazek


Obrazek
Trek Singletrack 990
https://picasaweb.google.com/112917211818073211566

https://www.facebook.com/Rowerowy-M%C5% ... /timeline/ Zapraszam do serwisu! :)

#9
bartolini pisze: Z damperem jedynie mamy problem - po serwisie pracuje tylko płową skoku. Jak myślicie, to pewnie wina zalania go w warunkach domowych, gdzie jakieś powietrze na bank zostało w komorze olejowej?
Jest to mozliwe, pytanie w jaki sposob go zalewales?