Piękny nie jest ale przynajmniej funkcjonalny.
pozdrawiam
xMekpx
#573
mnie właśnie wczoraj naszła taka myśl tuż przed snem żeby w autocadzie narysować top-a syncrosa i dać to do zakładu gdzie mają frezarkę CNC, żeby wycenili ile np. 10 sztuk by kosztowało i pyknać to z dobrego amelinium
#574
Ja kiedyś zrobiłem sobie takiego z okrągłej klamki-gałki od bramy garażowej (oczywiście już niepotrzebnej i aluminiowej:mrgreen: ). Potrzebne były do tego piłka do metalu, szlifierka stołowa, kilka pilników, papier ścierny i z 5h czasu. Wyszło ładnie, schludnie i lekko. No ale to było za czasów gdy raczkowałem w tych przeróbkach i udoskonaleniach.
#575
Dobrze kombinujeszcardamon pisze:mnie właśnie wczoraj naszła taka myśl tuż przed snem żeby w autocadzie narysować top-a syncrosa i dać to do zakładu gdzie mają frezarkę CNC, żeby wycenili ile np. 10 sztuk by kosztowało i pyknać to z dobrego amelinium
P.S. Części super! Dzięki za fajne tło na pulpicie Zdjęcia zawsze Ci kozackie wychodzą!
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#576
https://picasaweb.google.com/1003734519 ... Lutego2013
Przez przypadek wygrałem takiego mosta,fajnie wygląda w łapie.Zupełnie inne wykonanie niż te popularne żółtki.
Przez przypadek wygrałem takiego mosta,fajnie wygląda w łapie.Zupełnie inne wykonanie niż te popularne żółtki.
Lodzermensch
#577
Teraz widzę, że jest klasa. Na zdjęciach z aukcji wyglądał przeciętnie. Jak stan w ogóle, jak nowy
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#579
Laserowa grawerka, anoda, waga niższa niż zwykłe Kore no i made in USA. Całkiem niezła biżuteria i rzeczywiście w porównaniu do standardowych mostków zupełnie inna liga.
#581
Szału nie ma, 191 gramów nago.Śruby były Ti ale koleś sprzedawał bez nich.Pójdzie do pudełka to niech sobie leży i bez śrub.
Lodzermensch
#584
Roox to jest w końcu 94 czy 110 ? bo mieliśmy ze Skoliozą sprzeczne info ?
Yves, ty na ten ślub to już chyba nie odkładasz
Yves, ty na ten ślub to już chyba nie odkładasz
#585
Są ważniejsze wydatki. Pastafarianie podobno za friko udzielą ceremonii a kto dzisiaj wesela wyprawia.
#586
Straszne koty Gratki!
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#590
110/74.
prosta zasada aby rozpoznać jaki rozstaw - jeśli dziury na młynek są poza ramionami to jest 74/110, jeśli kryja sie conieco pod ramionami korby to 58/94, w wielu przypadkach działa.
94/58
74/110
prosta zasada aby rozpoznać jaki rozstaw - jeśli dziury na młynek są poza ramionami to jest 74/110, jeśli kryja sie conieco pod ramionami korby to 58/94, w wielu przypadkach działa.
94/58
74/110
#591
Ostanio zanabyłem takie kółeczka, obręcze x317, szprychy dt alpine 3, piasty magura. I właśnie, co to za piasty? Szukałem ale nic o nich nie znalazłem, bębenek mają alu, odejmując średnią wagę obręczy i szprych od wagi kół wychodzi, że piasty ważą 274,5g
przód i 434,5g tył.
przód i 434,5g tył.
- Załączniki
-
- P1080165a.jpg (259.86KiB)Przejrzano 11933 razy
-
- P1080169a.jpg (152KiB)Przejrzano 11933 razy
-
- P1080168a.jpg (170.67KiB)Przejrzano 11933 razy
#592
piasty magura robione przez dt, odpowiednik starszej generacji onyx, notabene te starsze lepsze jak te nowe ;), byly jeszcze magura pro blizniacze z dt hugi i robione piasty dla hayesa i formuli, tez blizniacze odpowiednio z hugi i hugi240
#594
połączenie tych szprych do DH/FR z obręczą do XC jest lekkim absurdem, ale piasty rzeczywiście zacne, taka przednia w wersji pro zalega w Gdyni i chyba czeka na mnie ;pYvesMoi pisze:pożądne koła i mocne
#595
Jeśli to onyx, to chyba musi być z przed 2000 roku, bo w 2000 chyba była różna średnica kołnierzy w przedniej piascie? Szprychy wolałbym inne, nawet myślałem o wymianie, ale cena za konkretne szprychy to miazga, co najmniej 256 zł za dt revo z alu nyplami. Te są lżejsze od champion 2.0 więc nie ma tragedii.
#596
no oczywiscie ze przed 2000, a kolnierze w tamtych latach rozne tylko hugi mialy, oczywiscie wsrod produktow dt
#597
Taki pakiecik mi przez rączki przeszedł, ładne to, zwłaszcza klamki fajnie wyprofilowane.
Album: https://picasaweb.google.com/1071186390 ... directlink
Album: https://picasaweb.google.com/1071186390 ... directlink
#599
Rozebrałem te koła, bo długości szprych były pokopane. Zastosowanie grubszych szprych mogło być podyktowany tym, że kołnierze mają 4mm grubości, mam w domu kilka szprych Competiotion i połowy z nich w ogole nie da się tu wsadzić przez za krótkie łebki. Przednia piasta jest pod zacisk 6mm (gdzie taki znaleźć?), tylna normalnie, 5. Ciekawi mnie też odstęp który dostałem razem z kołami, ma 3mm i po co on? Nie ma tylko jednego standardu odległości tarczy od haków koła? Piasty ważą 274 i 426 g.
#600
magura gustaw ma inny offset i pewnie jeszcze by sie kilka znalazlo, po to ten dystans, a zacisk do przodu idzie normalny...