#31
Piotr, ja w latarkach militarnych / taktycznych siedze dość długo i powiem Ci jedno, lumeny na samej diodzie mają sie nijak do tego co i w jaki sposób leci z klosza, bawiłem sie różnymi latarkami wielokrotnie byłem zdziwiony tym co podaje producent w porównaniu do tego jak to wyglada w rzeczywistości, czasem te z mniejszą ilościa lumentów miażdża mocniejsze i zasięgiem i skupieniem/rozproszeniem w zależności od potrzeb, sam mam obecnie szperacz 900lum na diodzie i efektywne 750lum z klosza i to ma zasięg jakies 350-400m, jak Ty twierdzisz, że Tobie jest potrzebne na rowerze wiecej niż 500lum to już Twoja fanaberia jest tylko, bo pchasz przed sobą "ściane światła" oślepiają przy tym innych jadących/idących z naprzeciwka.

Nie wiem o co Ci chodzi z tym handlem na lewo ale Teonio sprowadza latarku lub cześci do nich, po czym je moduje, optymalizuje fabryczne sterowniki lub zastepuje innymi i sprzedaje, gdzie tu coś nielegalnego ?

edit: a jeszcze coś dopiszę ;P ledy mają niebagatelną wadę, przy dużej wilgotności/mgle 10m przed jest już mleko, żarnikowe latarki są pod tym względem o niebo lepsze bo przenikają przez mgłę, poza tym zimne białe światło z leda meczy wzrok, z żarnika jest naturalniejsze :-D

#32
cardamon pisze:Piotr, ja w latarkach militarnych / taktycznych siedze dość długo i powiem Ci jedno, lumeny na samej diodzie mają sie nijak do tego co i w jaki sposób leci z klosza, bawiłem sie różnymi latarkami wielokrotnie byłem zdziwiony tym co podaje producent w porównaniu do tego jak to wyglada w rzeczywistości, czasem te z mniejszą ilościa lumentów miażdża mocniejsze i zasięgiem i skupieniem/rozproszeniem w zależności od potrzeb, sam mam obecnie szperacz 900lum na diodzie i efektywne 750lum z klosza i to ma zasięg jakies 350-400m, jak Ty twierdzisz, że Tobie jest potrzebne na rowerze wiecej niż 500lum to już Twoja fanaberia jest tylko, bo pchasz przed sobą "ściane światła" oślepiają przy tym innych jadących/idących z naprzeciwka.

Nie wiem o co Ci chodzi z tym handlem na lewo ale Teonio sprowadza latarku lub cześci do nich, po czym je moduje, optymalizuje fabryczne sterowniki lub zastepuje innymi i sprzedaje, gdzie tu coś nielegalnego ?

edit: a jeszcze coś dopiszę ;P ledy mają niebagatelną wadę, przy dużej wilgotności/mgle 10m przed jest już mleko, żarnikowe latarki są pod tym względem o niebo lepsze bo przenikają przez mgłę, poza tym zimne białe światło z leda meczy wzrok, z żarnika jest naturalniejsze :-D
- latarki militarne to co innego .

- sprowadza, ale na szpeja faktury nie dostanie jak powyżej pisałem .

w mgle nie ustawia sie światla prosto tylko pod koło przód i jak nasłabsze .

zresztą już mnie to nudzi , nie kupie legalnie w polsce z rachunkiem takiego oświetlenia i w takiej cenie i basta . teraz interesuje mnie wyłącznie alternatywny dluzej działający aku.

miłej jazdy
www.velotech.pl

#34
akurat militarne latarki jak mało które korespondują parametrami z latarkami rowerowymi, natomiast rzeczywiście latarki typu edc (every day carry) czy typowo taktyczne z założenia mają troche inną budowę, skupienie-rozproszenie i rozkład światła, dużo by pisać, jest kilka forów tematycznych, m.in. torch.pl ;-) zapraszam

tak czy siak, poleciłem gościa, bo mam 2 latarki jego produkcji do innych zastosowań, może nie imponują parametrami, ale tryby są przemyslane, a pobór prądu na rozsądnym poziomie, ja nie reklamuje tego świecidełka, bo jest zajebiste, bo je mam, tylko jeżeli jest tak dobre jak inne jego wyroby to wg mnie jest super sprzęt, swoją drogą ciekawe za ile pójdzie 8-)
cron