#92
to niedobrze.... to znaczy że mi ich nie wyślesz ale nie będziesz miał raczej problemu z ubijaniem się sterów
#93
kolejne pytanko, pewnie z serii infantylnych mam taki BB:
jak widać miski nie mają kołnierzy, mufa w GT to oczywiście 73mm, na korpusie suportu jest napisane 68 i 73mm, czyli dla 73mm mam go ustawić centralnie w mufie, znaczy tak żeby odsłonic po 2,5mm gwintu po kazdej ze stron mufy ?
drugi problem jest taki, że mam nietypową Turbinke jakąś chyba bo zamiast kominów przedłużających na młynek są już gotowe gwinty, wiec to że zdejmę małą zebatke wcale mi dużo wiecej miejsca nie daje, oś suportu to 110mm, a odliczajac - 2x2,5mm, które schwają sie w mufie to może być cieżko wpakować to do GT, poprawcie mnie jeżeli się mylę
jak widać miski nie mają kołnierzy, mufa w GT to oczywiście 73mm, na korpusie suportu jest napisane 68 i 73mm, czyli dla 73mm mam go ustawić centralnie w mufie, znaczy tak żeby odsłonic po 2,5mm gwintu po kazdej ze stron mufy ?
drugi problem jest taki, że mam nietypową Turbinke jakąś chyba bo zamiast kominów przedłużających na młynek są już gotowe gwinty, wiec to że zdejmę małą zebatke wcale mi dużo wiecej miejsca nie daje, oś suportu to 110mm, a odliczajac - 2x2,5mm, które schwają sie w mufie to może być cieżko wpakować to do GT, poprawcie mnie jeżeli się mylę
#94
wkręć obie miski (masz oznaczone lewa i prawa) ile fabryka dała, powinny się schować na około 1mm. dlatego nie maja kołnierzy, żeby albo sobie wystawały albo się chowały. jak wystają można jeszcze skontrować jak to było w starych suportach race face (http://www.flickr.com/photos/nickw3216/48300466/). nie pękaj ja do kleina z mufą 73 wkręcałem suportable shimano 68 i grało.
pewnie masz tak
spróbuj może się uda z dwoma blatami, jak nie to pilnik i jechane ;]
i ciekawostka - były nawet takie do DH
pewnie masz tak
spróbuj może się uda z dwoma blatami, jak nie to pilnik i jechane ;]
i ciekawostka - były nawet takie do DH
Ostatnio zmieniony 2012-08-21, 09:33 przez YvesMoi, łącznie zmieniany 1 raz.
#96
zerknąłem jeszcze do mojego speca gdzie mam mufę 72 (tak dokładnie co do mm) i na osi 107 mam też turbinę z 2 blatami wiec na oko na Twój powinna wejść bez problemu z tym pająkiem
#97
dawno dawno temu niektóre firmy gięte kiery montowały do modeli z amorkiem a proste do sztywniaczków :)
Era retrobikera kończy się na cantileverach...
Dziewczyny wolą sztywnego :)
Dziewczyny wolą sztywnego :)
#98
troszke nowości i kolejne problemy...
mostek Kore nufkasztuka, niestety nie retro (datowany:2001) ale ładnie będzie się komponował, przynajmniej na razie:
o takie coś nóweczke wygrzebałem dziś w sklepie, może wstawie zamiast m952 , LTS to dziwadło wiec DIRT by pasował jak ulał co sądzicie ?
sztycę Kore Elite, która była w zestawie z ramą wyszlifowałem z resztek anody drobnym papierem, na razie musi taka zostać:
no i problem na koniec gwint wewnątrz mufy suportowej jest na 1cm szerokości kołnierzach, potem sie kończy jest pusto (nie ma podparcia), jak wkręcam suport RF to jego łożyska opierają się w miskach, a miski zaś oparcia już nie mają na gwincie w tej cześci, taka płaszczyzna ścięcia powstaje, chyba średnio ten suport tu gości...
ps. ma ktoś może jedną chociaż a najlepiej 2 takie podkładki a-head FSA (jak na zdjęciu) ??? chętnie odkupie i bede dozgonnie wdzięczny
mostek Kore nufkasztuka, niestety nie retro (datowany:2001) ale ładnie będzie się komponował, przynajmniej na razie:
o takie coś nóweczke wygrzebałem dziś w sklepie, może wstawie zamiast m952 , LTS to dziwadło wiec DIRT by pasował jak ulał co sądzicie ?
sztycę Kore Elite, która była w zestawie z ramą wyszlifowałem z resztek anody drobnym papierem, na razie musi taka zostać:
no i problem na koniec gwint wewnątrz mufy suportowej jest na 1cm szerokości kołnierzach, potem sie kończy jest pusto (nie ma podparcia), jak wkręcam suport RF to jego łożyska opierają się w miskach, a miski zaś oparcia już nie mają na gwincie w tej cześci, taka płaszczyzna ścięcia powstaje, chyba średnio ten suport tu gości...
ps. ma ktoś może jedną chociaż a najlepiej 2 takie podkładki a-head FSA (jak na zdjęciu) ??? chętnie odkupie i bede dozgonnie wdzięczny
#100
no właśnie otwór nie jest symetryczny, regulowane to to nie jest ... i ten gwint na kołnierzu krótki jakiś
#101
to bez supportu na 72mm sie nie obejdzie
Ratujmy retro od śmierci na śmietniku!
Cannondale: Delta V '92 ; F700 '94 ; F700 '95 ' F700 '01 ' Super V Raven '01 ; Jekyll '03. Trek 950 Singletrack '95 Diamondback Ascent '89. Forfiter '96 Giant XTC NRS Team '01 Marin B17 FRS in progress
Cannondale: Delta V '92 ; F700 '94 ; F700 '95 ' F700 '01 ' Super V Raven '01 ; Jekyll '03. Trek 950 Singletrack '95 Diamondback Ascent '89. Forfiter '96 Giant XTC NRS Team '01 Marin B17 FRS in progress
#102
Też mi się tak wydaje, znajdź jakieś UN od Shimano i po kłopocie. Widziałem gdzieś na ebay tytanowy GT 73mm, taki niebieskii, chyba nawet tanio poszedł ale kto ci tam na wkład będzie patrzył.
Co do mostka, wygląda kozacko, fajny wznios powinien pasować do ramy. Ja tam laik w temacie kore jestem ale że to z tego stulecia to w życiu bym nie poznał.
Co do mostka, wygląda kozacko, fajny wznios powinien pasować do ramy. Ja tam laik w temacie kore jestem ale że to z tego stulecia to w życiu bym nie poznał.
Ostatnio zmieniony 2012-08-26, 07:51 przez Radziej, łącznie zmieniany 1 raz.
#103
Ślepej kurze się dziś ziarno trafiło i nabyłem korbę XTR-DH 46t która zastąpi przewidywaną turbinkę rocznikowo XTR '98 wiec pasuje idealnie, na początek będzie napęd 1x8 testowany układzie 46t x 11-30t. Myślę, że w przeciągu 2 tygodni ograne temat i odbędzie się pierwsza próbna jazda oczywiście bez hamulców będą foty, narazie wszystko wolno idzie z powodu zbliżającego się wielkimi krokami terminu oddania magisterki
Ostatnio zmieniony 2012-09-17, 19:59 przez cardamon, łącznie zmieniany 1 raz.
#104
A w tej korbie nie ma przypadkiem normalnego pająka na 4 śruby?
pozdrawiam
xMekpx
pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#105
jest :) ale tam wejdzie tylko jeden blat, zresztą on ten pająk ma założony chyba odwrotnie :Omekp pisze:A w tej korbie nie ma przypadkiem normalnego pająka na 4 śruby?
pozdrawiam
xMekpx
http://allegro.pl/show_item.php?item=2639421109
#106
olac terminy....igrzysk chcemycardamon pisze: narazie wszystko wolno idzie z powodu zbliżającego się wielkimi krokami terminu oddania magisterki
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#107
small steps:
ze sztycą i mostkiem celuje w czarnego Thomsona, wspornik Kore poszedł niestety w odstawkę, po wstępnych przymiarkach i zsumowaniu wzniosu kierownicy i wspornika wyglądał bym na LTSie mniej wiecej tak:
a tego byśmy nie chcieli
ze sztycą i mostkiem celuje w czarnego Thomsona, wspornik Kore poszedł niestety w odstawkę, po wstępnych przymiarkach i zsumowaniu wzniosu kierownicy i wspornika wyglądał bym na LTSie mniej wiecej tak:
a tego byśmy nie chcieli
#109
Nie Marcinie, to PG Plus nos'y z allegro. Stwierdziłem, że to na czym spoczną ręce, nogi i dupsko będzie nowe w tym rowerze
ps. te od Ciebie też działają i trafią po zmianie koloru chwytów do bicykla małżonki (zabiła by mnie za takie żółtaczki ), poza tym te od Ciebie mają regulacje siły potrzebnej do przerzucenia biegu, jakbym jej zamontował nowe Plusy to by grip oboma ręcami musiała kręcić a tak na marginesie to dzięki serdecznie za nie, chwyty wyszorowałem do tego stopnia, że aż mnie korciło żeby je wstawić na kiere do LTSa
ps. te od Ciebie też działają i trafią po zmianie koloru chwytów do bicykla małżonki (zabiła by mnie za takie żółtaczki ), poza tym te od Ciebie mają regulacje siły potrzebnej do przerzucenia biegu, jakbym jej zamontował nowe Plusy to by grip oboma ręcami musiała kręcić a tak na marginesie to dzięki serdecznie za nie, chwyty wyszorowałem do tego stopnia, że aż mnie korciło żeby je wstawić na kiere do LTSa
#110
ja się na kręciołach słabo znam, stąd ignorancja w kwestii detali - ale jak to żółtko zobaczyłem to wierzyć mi się nie chciało że to mogą być te same
Niech służą jedne i drugie!
Niech służą jedne i drugie!
#111
coś doradzicie bo nie wiem, w którą strone iść:
propozycja nr 1 (napęd 1x8) brakuje krótkiego mostka Thomson dla pełnego obrazu sytuacji
i propozycja nr 2 (napęd 2x9), nie szkoda pakować szaraka do LSTa ?
jakieś pomysły, rady itd itp mile widziane
propozycja nr 1 (napęd 1x8) brakuje krótkiego mostka Thomson dla pełnego obrazu sytuacji
i propozycja nr 2 (napęd 2x9), nie szkoda pakować szaraka do LSTa ?
jakieś pomysły, rady itd itp mile widziane
#112
z obu zestawów podoba mi się pierwszy ..
tyle ,że pociąga za sobą takie konsekwencje -że będzie to typowa maszynka do zjazdu -z takim wieelgachnym blatem ,nawet małego podjazdu nie zrobisz
szaraka do lts'a nie szkoda
tyle ,że pociąga za sobą takie konsekwencje -że będzie to typowa maszynka do zjazdu -z takim wieelgachnym blatem ,nawet małego podjazdu nie zrobisz
szaraka do lts'a nie szkoda
#113
Skoro jest tam Z1 to poszedłbym w 1/8 chciaż musisz się zastanowić gdzie będziesz jezdzić i czy w ogółe
Ratujmy retro od śmierci na śmietniku!
Cannondale: Delta V '92 ; F700 '94 ; F700 '95 ' F700 '01 ' Super V Raven '01 ; Jekyll '03. Trek 950 Singletrack '95 Diamondback Ascent '89. Forfiter '96 Giant XTC NRS Team '01 Marin B17 FRS in progress
Cannondale: Delta V '92 ; F700 '94 ; F700 '95 ' F700 '01 ' Super V Raven '01 ; Jekyll '03. Trek 950 Singletrack '95 Diamondback Ascent '89. Forfiter '96 Giant XTC NRS Team '01 Marin B17 FRS in progress
#114
A jeśli byś chciał opcje 3X9 to chętnie się zamienię na korby bo mam zdrową FC M952 a jednoblotówka by mi pasowała jak talala. Miałbyś wtedy szary zestaw. do jazdy wszędzie.
Ratujmy retro od śmierci na śmietniku!
Cannondale: Delta V '92 ; F700 '94 ; F700 '95 ' F700 '01 ' Super V Raven '01 ; Jekyll '03. Trek 950 Singletrack '95 Diamondback Ascent '89. Forfiter '96 Giant XTC NRS Team '01 Marin B17 FRS in progress
Cannondale: Delta V '92 ; F700 '94 ; F700 '95 ' F700 '01 ' Super V Raven '01 ; Jekyll '03. Trek 950 Singletrack '95 Diamondback Ascent '89. Forfiter '96 Giant XTC NRS Team '01 Marin B17 FRS in progress
#115
tak z ciekawości to kiedy tom son zaczął klepać swoje pierwsze mostki ? zgodne to to będzie chociaż w takiej konfiguracji ?
#116
Nie jestem ekspertem ale mi się kojarzy że to już nowe millenium było.
Ratujmy retro od śmierci na śmietniku!
Cannondale: Delta V '92 ; F700 '94 ; F700 '95 ' F700 '01 ' Super V Raven '01 ; Jekyll '03. Trek 950 Singletrack '95 Diamondback Ascent '89. Forfiter '96 Giant XTC NRS Team '01 Marin B17 FRS in progress
Cannondale: Delta V '92 ; F700 '94 ; F700 '95 ' F700 '01 ' Super V Raven '01 ; Jekyll '03. Trek 950 Singletrack '95 Diamondback Ascent '89. Forfiter '96 Giant XTC NRS Team '01 Marin B17 FRS in progress
#118
zamieniaj sie cardamon caly szarak 3/8 bedzie okkosci26 pisze:A jeśli byś chciał opcje 3X9 to chętnie się zamienię na korby bo mam zdrową FC M952 a jednoblotówka by mi pasowała jak talala. Miałbyś wtedy szary zestaw. do jazdy wszędzie.
zlego slowa o tym jednoblatowym xtr powiedziec nie mozna,ale rejsfejs to chyba najgorsza opcja
a thomson ???malo retro do Twojej FURKI
Ostatnio zmieniony 2012-10-02, 17:51 przez marcin74, łącznie zmieniany 1 raz.
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#119
mostek -może jakieś krótkie srebrne kore ? takie na 50-60mm było by zacne
znam (i pewnie nie tylko ja znam:) sklep w którym zalega taki nos w zacnej cenie
znam (i pewnie nie tylko ja znam:) sklep w którym zalega taki nos w zacnej cenie