Checker Pig CPX 3050

#1
Witam :)
Chciałbym wam zaprezentować mój sprzęt, który jest już u mnie prawie od roku
https://picasaweb.google.com/1141645840 ... 5HY8ajU3wE
Tak wyglądał gdy go kupiłem. Od tego czasu systematycznie otrzymuje nowe części i na dzień dzisiejszy wygląda tak:
https://picasaweb.google.com/1141645840 ... djq6e6BkAE
z tą różnicą, że wymieniłem mu kasete na 'teraźniejszą' oraz tylną oponę na irc backcountry. Macie może jakieś pomysły na to co jeszcze można byłoby w nim zmienić? Jestem otwarty na wszystkie propozycje ;)

#4
Co do powrotu do hamulców canti to na to raczej nie ma szans, bo pewnie w ciągu tygodnia wylądowałbym w szpitalu ;/ Używam go na prawde w każdym terenie i Vki są mi niezbędne.
Na XT niestety mnie nie stać, ale może kiedyś, po studiach :D co powiecie na limonkowe pancerze?

#5
no jak nie stac?, korba moze zostac bo jest ok, fd juz jest 737, wiec jeszcze dokupic rd xt , hampelki dalbym jakies stare srebrne lx, v-ki skoro musza byc, i klamki stare lx, ewentualnie xt 739, koszt niewielki a maszyna zyskalaby wieeeele, a na sam koniec manetki , super beda pasowac 8-ki srebrne lx, a limo nkowe pancerze pasuja tu jak swini siodlo;) pomijajac ze to jest swinka he he

#8
Na razie osprzęt zostanie chyba bez zmian :P Ostatnio chciałem zmienić mostek, bo ten jest za długi na bardziej szaloną jazde w lesie. Nie wiem tylko jaki kolor ;p Czarny?

#11
Ja, ja mam pomysły!
Na przód załóż tarcze, mechaniki. W tyren naljepsze som.
Leciuteńką i klasyczną kasetę STX (jeśli nie była sterana) oddaj mi, a w zamian załaduj tam 8- albo nawet 9-biegową megarendż made in czajna.
Ten amor też jakiś takiś niski, za mało skoku w prawdziwy tyren ma. Walnij coś 130 mm, od razu złapiesz cug.
No dobra, powyzłośliwiałem się :-D

Całkiem serio, to trzymaj się tej grupy STX RC - budżetowo będzie OK, moim zdaniem do tej akurat ramy bardzo pasuje. Jeśli upierasz się na V, to wywal te wieszaki z przodu, bo sierotki dyndają tam smutnie.
Weź za 6 dych te hample v STX-RC od naszego forumowego kolegi, co na allegro wiszą, klamki były niedawno na lalegro za jakieś grosze, bywają też bardzo fajne manetki, też po jakieś 6 albo 7 dych. Z czasem dołożysz sobie lepszy amortyzator (lepszy, to nie znaczy wcale, że więcej skoku, ta rama więcej niż 60 mm nie przyjmie, bo nakryjesz się kołami :-D ). Ten jett to taki bardziej na miasto był.
Tego szpeja brandowanego jako checker pig nie wyrzucaj, Boże broń! Trudno o rowery, które mają części ze swoimi markami – dziś to już praktycznie wyginęło, a i dawniej tylko co lepsze marki tak robiły.

No i witaj na forum.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/

#12
Po kolei :)
Nigdy nie miałem cierpliwości to canti, udało mi się tylko tył dobrze wyregulować. Z przodem było gorzej, ale dało się zrobić jakieś 1000km. Teraz zajmuje się nimi tylko w rowerze młodszego brata.
Aldek - Tak bardzo śmieszny X DD
Wytarte zęby kasety zdobią mój pokój wraz z sztywnym widelcem od świnki. Powiem jedno: HG może się schować w porównaniu z IG.
Wieszaki zostają bo wiadomo że tylnego nie odetne, a przedni jest równocześnie patentem do skręcania sterów :P A te hamulce to raczej sobie odpuszczę bo pewnie nie za dobrze działają, a wyglądem też mnie jakoś nie ruszają :/ Brandowany szpej zostaje :D
Ma ktoś doświadczenie z oponą irc backcountry? Kupiłem ją chyba od forumowego kolegi całkiem niedawno i po paru trasach nie mam już kilku bocznych klocków :(