Gary Fisher Sugar 3+ 2004

#1
Pamiętam jak niecałe dziesięć lat temu patrzyłem rozmarzony na jego zdjęcia w reklamie Ski-Teamu a cena wydawała mi się zupełnie abstrakcyjna... Trochę późno ale marzenia się spełniają. Taki sam dziś stoi u mnie. I to w dużo lepszej konfiguracji niż seryjna :mrgreen:
Obrazek

Foto -> https://picasaweb.google.com/1142568170 ... sherSugar3#

Na chwilę obecną waży niewiele ponad 12kg ale jeszcze można by zejść z tego (np same chwyty ważą o 100g za dużo a wcale nie są aż tak wygodne jak oczekiwałem).
Na pewno chciałbym zmienić kierownicę na WCS ale nie mogę zdobyć pod 25,4mm a mostka zmieniać znowu mi się nie chce.
Problemy pewne są też z damperem. Zmieniłem na wersję z platformą Propedal ale niestety bez opcji jej wyłączenia i mam wrażenie że za bardzo się usztywnił. Chciałbym zmienić go na taki z dźwignią włączania platformy ale nie mam pojęcia jakie zaworowanie dobrać bo na oryginalnym nie było tej naklejki z słupkami...
Marzą mi się też Magury HS33 ale zdobyć czerwone graniczy z cudem chyba... Juz je prawie miałem ale Zimny się wycofał ze sprzedaży :-?

#3
Fajny. Grupa XT idealnie pasuje do tej ramy...

A jak zadowolony jesteś z Duke'a?

Z wagi nie ma co zbijać bo chyba nie oto chodzi :D

Co do Tomac'owych Magur to wcale nie jest tak źle.. Jak kupowałem swoje to równolegle wisiały jeszcze 2 i nie było chętnych. Uważaj tylko na stan bo sporo szrotów ostatnio się pojawia. A przewrotnie powiem że może jednak nie Tomac'i a blue?

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#4
Powiem Ci że nie przepadam za fulami ale ten Twój jakiś zgrabny jest no i ma fajnie dobraną kolorystykę ramy. Tak jak mówi Skolioza, kiere zmienić aby dopełnić set do końca i jest bomba :-)
W ogóle to masz super rowerki w galerii. Pochwal się pomarańczami! :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#7
Ładniutki. Na żywo pewnie wygląda jeszcze lepiej bo zdjęcia takie mało nasycone, chyba z telefonu.
Zgadzam się z przedmówcami- kiera WCS do kompletu, prędzej czy poźniej na pewno upolujesz. Od siebie dodam że gdyby był mój to zmieniłbym przedniego LX na XT 750 i szczęki też z tej serii żeby był komplet a poczciwe 739 zachował do innego projektu. Jedyne co mi się nie podoba to booster i jeżeli rama jest wystarczająco sztywna to poszedłby precz albo jakiś bardziej smukły by mógł być.
Ratujmy retro od śmierci na śmietniku!
Cannondale: Delta V '92 ; F700 '94 ; F700 '95 ' F700 '01 ' Super V Raven '01 ; Jekyll '03. Trek 950 Singletrack '95 Diamondback Ascent '89. Forfiter '96 Giant XTC NRS Team '01 Marin B17 FRS in progress

#8
e no chyba nie zywisz do mnie urazy za te magury;)

widze, ze idziesz w taki lajtbajk - a ramka ma potencjal endu-race'owy (24h/ultramarathon) ze wzgledu na dosc sztywne zawieszenie, dlugosc i zmienne geo; Nie wazne jaki damper wsadzisz - zawsze charakterystyka bedzie lekko mowiac "tepa";)

Float R jest mega popularny i platforme producent ustawia pod zamowienie odbiorcy (do konkretnych ram); Pokretlo rebound nie wystarcza do regulacji plusz/blokada? Seryjnie z tego co pamietam sugar mial jakis damper z manetka na kierownice dzialajacy w systemie 0/1 (blokada/plusz)..... mozesz probowac tez dorwac jakas nietypowa skracana 190mm, ktora ze wzgledu na wieksza komore bedzie dzialac troche plynniej (nizsze cisnienie);

ergony sa ponoc ekstra - docent na nich smiga; cos w sam raz na duze dystanse; ale oury tez sa chwalone w takim zastosowaniu.

jesli chodzi o kola tubeless, to przypuszczam, ze sie nie zdecydujesz, ze wzgledu na cienkie gumy/dostepnosc detki w razie awarii czy po prostu cene oryginalnego zestawu (o ile nie masz tasm i wentyli w zestawie do kol); Slusznie bym w to nie inwestowal przy tak cienkich gumach;

poza tym... pewnie dojrzejesz niedlugo do przejscia na tarcze; i trzeba bedzie zapodac kola z NORMALNA iloscia szprych;) (czyt. min 32) i normalnym zaplocie (czyt. 3x;) - potrzebny bedzie wtedy jeszcze adapterek (uderzaj do Adamello) na tyl i zestaw min. bb5...

+ widel z wiekszym skokiem (psylo u-turn 125 / black rtwd 120 / talas 130 / marathon sl 120)
Obrazek

#9
mekp pisze:A jak zadowolony jesteś z Duke'a?
Na Duke'a nie narzekam, wygląda na to że pod moją wagę jest wsam raz. Ale z drugiej strony nie mam porównania z niczym lepszym...
Skeevo pisze:W ogóle to masz super rowerki w galerii. Pochwal się pomarańczami! :-)
Dzięki :) Orendże i GT były już na forum, doszła jeszcze Meridka na picasie ale chyba nie pasuje do żadnego działu na tym forum ;)
kosci26 pisze:zdjęcia takie mało nasycone, chyba z telefonu
No to mnie ładnie pojechałeś.. :D Foty są z Nikona D200 ale pewnie światło było złe i fotograf też był zły.. ;)
kosci26 pisze:zmieniłbym przedniego LX na XT 750
Właśnie próbowałem zmienić ale okazało się że XT nie chciało zrzucać na 1 (przy maksymalnym wychyleniu do ramy). Troche byłem w szoku ale chcąc nie chcąc musiałem założyć spowrotem LX. Nie wiem czy jakiś egzemplarz miałem "powypadkowy" czy inaczej mają prowadnik profilowany czy pojemność inna czy co...
kosci26 pisze:szczęki też z tej serii żeby był komplet a poczciwe 739 zachował do innego projektu
Tak się złożyło że akurat 739 miałem a 750 nie.. no i chyba bardziej mi się podobają 739
kosci26 pisze: Jedyne co mi się nie podoba to booster
A ja taki z niego dumny jestem.. :-| Taki ładny rzadki egzemplarz pięknie wycinany CNC... i czułem się troche jak mały modelarz malując go na żółto.. ;)
zimny pisze:Nie wazne jaki damper wsadzisz - zawsze charakterystyka bedzie lekko mowiac "tepa";)

Float R jest mega popularny i platforme producent ustawia pod zamowienie odbiorcy (do konkretnych ram); Pokretlo rebound nie wystarcza do regulacji plusz/blokada? Seryjnie z tego co pamietam sugar mial jakis damper z manetka na kierownice dzialajacy w systemie 0/1 (blokada/plusz)..... mozesz probowac tez dorwac jakas nietypowa skracana 190mm, ktora ze wzgledu na wieksza komore bedzie dzialac troche plynniej (nizsze cisnienie
To ponoć duży plus tej ramy że ma niby nie bujać (w praktyce troszke buja ale rzeczywiście nieznacznie) i seryjnie był tam FOX Float R bez żadnej platformy. Ten który jest teraz założony (z platformą) trafił mi się okazyjnie z identyczną uszkodzoną ramą i fakt że nie buja na nim już wogóle ale zawieszenie stało się bardziej jak to nazwałeś "tępe". Długość montażowa to 200mm więc ze 190 raczej nic nie urzeźbię.. Albo kupię RP2 albo zamontuję spowrotem seryjny..
zimny pisze: jesli chodzi o kola tubeless, to przypuszczam, ze sie nie zdecydujesz
Słusznie przypuszczasz ;) Jedynie myślę nad zmianą dętek na Fossa. Przy okazji kilka gramów by odpadło i to w najwazniejszym miejscu ;)
zimny pisze:pewnie dojrzejesz niedlugo do przejscia na tarcze
Właśnie chyba raczej nie :) Nie czuję aż takiej potrzeby posiadania tarcz a zmiany i koszty musiałyby być zbyt duże.. W temacie hamulców myślę że idealne użytkowo i stylistycznie będą tu Magury. Takie śliczne czerwone Magury.... :mrgreen:

#10
szkodnik pisze:No to mnie ładnie pojechałeś.. :D Foty są z Nikona D200 ale pewnie światło było złe i fotograf też był zły.. ;)
Chyba światło nie to. Tak mi się widzi że na żywo na pewno wygląda znacznie lepiej bo takie mdłe te kolorki wyszły bez dynamiki szczególnie na pierwszym zdjęciu. Ale jak jest w realu to chyba wiesz sam najlepiej.



szkodnik pisze:Właśnie próbowałem zmienić ale okazało się że XT nie chciało zrzucać na 1 (przy maksymalnym wychyleniu do ramy). Troche byłem w szoku ale chcąc nie chcąc musiałem założyć spowrotem LX. Nie wiem czy jakiś egzemplarz miałem "powypadkowy" czy inaczej mają prowadnik profilowany czy pojemność inna czy co...
Może pantograf rozgięty albo za wysoko/ kąt zły. Down swing to był też?
szkodnik pisze:Tak się złożyło że akurat 739 miałem a 750 nie.. no i chyba bardziej mi się podobają 739
Mi też bardziej się 739 podobaja ale mimo wszystko widziałbym tu 750. Matowe bardziej pasowałyby do reszty.
szkodnik pisze:kosci26 napisał/a:
Jedyne co mi się nie podoba to booster

A ja taki z niego dumny jestem.. Taki ładny rzadki egzemplarz pięknie wycinany CNC... i czułem się troche jak mały modelarz malując go na żółto.. ;)
Nie powiem misterna robota i wyszło Ci to nawet. Może przy właśnie przy m750 wyglądałoby to lepiej bo booster jest konkretny a ramiona 739 takie delikatne filigranowe. Przy 750 mogłoby być całkiem ok.
Ratujmy retro od śmierci na śmietniku!
Cannondale: Delta V '92 ; F700 '94 ; F700 '95 ' F700 '01 ' Super V Raven '01 ; Jekyll '03. Trek 950 Singletrack '95 Diamondback Ascent '89. Forfiter '96 Giant XTC NRS Team '01 Marin B17 FRS in progress

#12
mekp pisze:A nie masz przypadkiem tam E-typa?
FD to normalny down-swing i to XT to tez byl down swing. Z ustawieniami wysokości i kąta cudowałem na wszelkie sposoby i nic...