Pszczółka- Cannondale F700 '96

#1
Przedstawiam mój retro light projekt. Na tą porę udało mi się uzyskać wynik 9,95kg. Przyszłościowo do wyrzucenia są dętki i pójdzie mleczko i lżejsze opony chociaż nie wiem na razie jakie bo jestem miło zaskoczony tymi Specami jeśli chodzi o opory toczenia i trakcje, niestety 540g/szt to mało nie jest. Jak widać nie wszystko w rowerze jest retro. Jeśli chodzi o opony, i siodło to tutaj nie jestem ortodoksem i SLR zostaje bo jest prze wygodny a gumy jednak wolę nowe. Sztyca 2006r więc nie retro ale zawsze chciałem tego USE mieć i wizualnie mi pasuje a tym bardziej że nie ma setbacku bo z cofniętą żle mi się jeździło. Podobnie kiera również nie retro ale ma 60cm i jest super wygodna, nie marzę nawet by coś w tym rozmiarze/ wadze i jeszcze do tego retro się trafiło. W najbliższym czasie pozbawie ją chyba napisów bo i tak to szare przy mostku odrapane i paskudne jest i pozostawie ją w naturalnym kolorze polakierowaną. Aha no i pedała też nowe. Denerwuje mnie nieco niebieski headshok ale szkoda mi go przemalowywać w idealnym stanie a nic odrapanego i sprawnegodo pomalowania na żółto na allegro się ostatnio nie trafia.
Oto ona, Pszczółka:
https://picasaweb.google.com/1015439481 ... v72R1P7wSg

A tu specyfikacja:
Rama: Cannondale CAAD 3 F700 '96 Rozmiar M waga 1410g( bez haka, misek sterów i piwotów)
Widelec: Fatty SL '99 - 1290g
Koła: Mavic Crossmax nie wiem dokładnie który rok ale ok '98 1614g
Dętki: ?? 124g/szt
Opony: Specialized Fast Trak LK Control -540g/szt.
Zaciski: Crossmax wagi nie pamiętam
Kaseta: CS-M739 11-28 256g
Łańcuch: CN-5600 249g
Support: Dura ACE BB -7410 68/103 216g
Korba: Coda Tarantula (32z FSA Afterburner 42z Coda śruby alu Dura Ace) 628g
Pedały: Crank Bros Egg Beaters 256g
Sztyca : Use Alien Pave Carbon 169.4g
Siodło: Selle italia SLR XP 164g
Zacisk sztycy: Cannondale 28g
Mostek: Cannondale 150mm 169g
Kierownica: FSA K-Force 600mm 128g
Manetki: Sachs Neos: 147g nie pamiętam dokładnie
RD: XTR RD-M952 224g
FD: XTR 124g
Hamulce: XTR BR-M951 376g
Klamki: XTR BL-M 950 166g
Chwyty: KCNC EVA 10g (przycięte)
Linki i pancerze : Clarks Pre Lube wagi nie pamiętam
Booster: Muddy 40g z alu śrubami i tulejkami
Ostatnio zmieniony 2012-12-05, 22:50 przez kosci26, łącznie zmieniany 2 razy.

#2
super wyszedl, a niebieski widel pasuje bo ma zolte napisy, daj np niebieskie chwyty, niebieski zacisk sztycy i niebieskie sruby do blatow oraz niebieska srube w rd i juz bedzie wszystko kolorystycznie grac, fajny sprzet

#3
Sprzęt prezentuje się fajnie, moje gratulacje! Skoro poszedłeś w stronę współczesności a to przecież też nie jest do końca głupi kierunek byle by było robione z głową to zapodał bym chyba parę jakiś niebieskich dodatków w stylu zacisk sztycy, jakieś śrubki może, koszyk na bidon albo jakaś niebieska podkładka pod wspornik + niebieski top cap. Z dodatkami oczywiście w granicach rozsądku aby nie było tego za dużo bo można przedobrzyć. Jakoś mi ten niebieski tutaj pasuje. Całkiem fajnie to wygląda. Żółty i niebieski jak dla mnie się nie gryzą.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#4
ANDRIUBIKER pisze:super wyszedl, a niebieski widel pasuje bo ma zolte napisy, daj np niebieskie chwyty, niebieski zacisk sztycy i niebieskie sruby do blatow oraz niebieska srube w rd i juz bedzie wszystko kolorystycznie grac, fajny sprzet
ANDRIU widzę, że się rozumiemy :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#6
Nie jest to zły pomysł ale chciałbym jednak kiedyś żółty wideł. W zasadzie to go mam ale bez tłumika ale niestety te od nowszych fatty do tych ze skokiem do 60mm nie pasują a wątpię bym gdzieś bebechy od fatty 50 dopadł.
Załączniki
P5070613.JPG

#7
szcerze to ten z niebieskim fajniej plus niebieskie dodatki, ten caly zolty, zbyt "mdly" taki jednolity, ale to wedle mego gustu a jak wiadomo o gustach sie nie dyskutuje ;)

#8
Podpisuję się pod ANDRIBIKER-em. Nic bym tutaj nie zmieniał, tym bardziej jak wideł jest w idealnym stanie.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#14
troche styrana ta przerzutka to raz, a dwa dlaczego niby z krotkim ?, skoro sa 3 blaty na przodzie i duza kaseta?? dlugosci wozkow nie sa przeciez robione dla urody (choc tu kwestia gustu , mi sie na przyklad dlugie bardziej podobaja ) tylko zaleznie od rozpietosci biegow

#15
Andriu, może ma parę rys ale za to technicznie jest idealna.Ja tam wolę np auto z zarysowanym zderzakiem ale niezawodne niż wylakierowane w stodole ale złożone z ośmiu różnych.
Lodzermensch

#16
a ja wole wylakierowane i bez rys na zderzaku a do tego niezawodne ;) , ale nie o to chodzilo, tylko o sugestie odnosnie krotkiego wozka, nie kumam czemu polecacie krotki skoro rozpietosc biegow jest pod dlugi?

#18
eeee sorry , faktycznie sa dwa, :) a u mnie na miescie , w gorach jednak dlugie rzadza .... ale fakt 2 blaty moze byc krotki, czy sredni, bo xtr ma 3 dlugosci o ile pamietam

#19
YvesMoi pisze:super proporcje
ladniutki...jak napisal Yves "super proporcje" i o dziwo ten niebieski widel tez tu pasi :roll: ,a SLR tylko dopelnia dziela
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#20
nie nie
Crossmaxy dopelniaja dziela :->
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#21
Krótki wózek wymiata z natury :-) Ja bym tutaj jeszcze widział jakieś ładne minetki XTR-a zamiast Gripów. Ale już nic nie mówię bo właściciel nabawi się kompleksów :-) Nawet jeżeli nic się w nim nie zmieni to i tak jest boski. Sportowa geometria mnie powala.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#22
Skeevo pisze: Sportowa geometria mnie powala.
8-)
manetki obrotowe i te klamki nadają taki surowy klimat na kokpicie, żadnych udziwnień, prostota i funkcjonalność. mostek też taki bez przepychu bez loga ma tylko trzymać wszystko w ryzach, a ma co - 1,5 cala i szeroka kiera
Obrazek

>>KLIKNIJ PO WIĘCEJ!!<<

#23
ja nigdy nie zauwazylem poza dlugoscia lancucha zasadniczej roznicy miedzy krotkim i dlugim wozkiem, ale podejzewam ze to tez subiektywne odczucia... jesli wlasciciel zamierza dolozyc 3 blat to pewnie tak zostanie, a jak nie ,to z czasem pewnie go udoskonali, zawsze pierwsza przymiarka to wstep do finalnego roweru

#26
Co do wozka to moze kiedys trafi tu krotki na razie jest szarak z dlugim zanabyty w pieknym stanie kiedys u Qsika(jeszcze raz dzieki). Korba miala kiedys trzy blaty malego nigdy nie uzywam wiec zostalo 32-42. kaseta 11-28. U mnie na nizinach zestaw w sam raz, w gorach tez sie sprawdzil (nie lubie mielic w miejscu juz wole podbiec bo jest szybciej). Co do sugestii kolorystycznych to chyba sie przychyle ale gripy zostaja :-)
Ratujmy retro od śmierci na śmietniku!
Cannondale: Delta V '92 ; F700 '94 ; F700 '95 ' F700 '01 ' Super V Raven '01 ; Jekyll '03. Trek 950 Singletrack '95 Diamondback Ascent '89. Forfiter '96 Giant XTC NRS Team '01 Marin B17 FRS in progress

#27
no z chocianowa to dalego do nas nie masz ;) na stog izerski nie wjedziesz na 32/28 , chyba ze masz dynamit w nogach:) o bolczowie nie wspomne, a podbiegac kilka kilometrow to srednio he he... co do gripow kwestia preferencji, ale maszyna naprawde zacna , mi sie bardzo podoba, slopping, bardzo race, ile skoku ma ten fatty?

#28
Faktycznie Yves, masz rację. Nie patrzyłem na to z tej strony. Może rzeczywiście było by za dużo udziwnień. A co do wspornika to mi się akurat bardzo podoba i bym go nie zmieniał.
Co do boostera widział bym 2 jednakowe ale nie koniecznie ten, który jest obecnie no i bym boostery założył na krótszych śrubach aby nie było tak dużego prześwitu. Do V-ek nigdy nie zakładam tych podkładek dystansowych (daję 1 zwykłą podkładkę), które dają do boosterów. Zakładam na normalnej śrubie i jest git.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#30
moze i masz racje, choc nigdy mi sie nie zdarzylo zeby na dlugim wozku cos takiego wystapilo, kwestia odpowiedniej dlugosci lancucha i odpowiedniej dlugosci ostatniego odcinka pancerza przerzutki plus regulacja naciagu sprezyny, ale jak kto woli, w szedolach juz wcale takiej opcji nie ma zeby same biegi spadaly na wybojach, ale jak mowie w standardowych tez nigdy mi sie nie zdarzylo, raczej kazdy twierdzi ze na krotkim jest szybsza zmiana biegu, ale ja w swoich odczuciach tez nigdy tego nie zauwazylem...,
cron