#35
myślicie o takich rzeczach pędząc z góry na łeb na szyję na swym retrobajku?
ośka cr-mo piasty przedniej M730...
ośka cr-mo piasty przedniej M730...
#37
jaśniej poproszę - zażarte nie są (choć mogą tak wyglądać poprzez tłustą powłokę od smaru) skręcone prawidłowo...
#38
a no chyba ze tak, wygladalja jakby wzery byly jak diabli, ale skoro ok, to poprostu zmeczenie materialu, nic wieczne nie jest
#39
uff, już myślałem że na fotce dopatrzyłeś się czegoś, czego na żywo nie zauważyłem
niemniej, mało przyjemne odkrycie...
niemniej, mało przyjemne odkrycie...
#41
Pomimo że ośka pęknie to koło normalnie nie wyleci więc nie ma się co bać. Zacisk wszystko trzyma. Zresztą niektóre piasty w ogóle osiek nie mają tylko półośki i jakoś to działa (np american classic pod disc).
Miałem ogryzka LXa o przebiegu blisko 50kkm. Jeździł na tym ostatnio brat, generalnie już złom, ale jakoś się kręciło. Któregoś razu ściagam koło i ośka się rozpadła na takie dwa właśnie kawałki, a wcześniej żadnego luzu nie było - po prostu zacisk wszystko trzymał ale po wyjęciu się sypnęło i już się zmontować nie dało.
Miałem ogryzka LXa o przebiegu blisko 50kkm. Jeździł na tym ostatnio brat, generalnie już złom, ale jakoś się kręciło. Któregoś razu ściagam koło i ośka się rozpadła na takie dwa właśnie kawałki, a wcześniej żadnego luzu nie było - po prostu zacisk wszystko trzymał ale po wyjęciu się sypnęło i już się zmontować nie dało.
#42
To Ty to jeszcze próbowałeś montować? Czysta desperacja.Adamello pisze:Pomimo że ośka pęknie to koło normalnie nie wyleci więc nie ma się co bać. Zacisk wszystko trzyma. Zresztą niektóre piasty w ogóle osiek nie mają tylko półośki i jakoś to działa (np american classic pod disc).
Miałem ogryzka LXa o przebiegu blisko 50kkm. Jeździł na tym ostatnio brat, generalnie już złom, ale jakoś się kręciło. Któregoś razu ściagam koło i ośka się rozpadła na takie dwa właśnie kawałki, a wcześniej żadnego luzu nie było - po prostu zacisk wszystko trzymał ale po wyjęciu się sypnęło i już się zmontować nie dało.
#43
tudor pisze:W warunkach domowych może i desperacja, podczas wyprawy przez środek dzikiego kontynentu to walka o przetrwanie :)Adamello pisze: To Ty to jeszcze próbowałeś montować? Czysta desperacja.
Masz problem ze swoim staruszkiem?? Serdecznie zapraszam. www.bikeservice.com.pl
Profesjonalny serwis rowerów i amortyzatorów
Profesjonalny serwis rowerów i amortyzatorów
#44
Ależ skąd jak ośka okazała się złamana to ją wymieniłem. Chodzi mi o to że dopóki nie wyjąłem koła nic nie wskazywało na to że jest pęknięta/załamana, koło się kręciło i luzu nie było bo wszystko trzymał zacisk więc moim zdaniem to że ośka złamie się podczas jazdy nie musi doprowadzić zaraz do wypadku.tudor pisze: To Ty to jeszcze próbowałeś montować? Czysta desperacja.
#45
z roweru znajomego ("chrupie mi coś w kole"):
a to już moje prywatne osiągnięcie:
a to już moje prywatne osiągnięcie:
Ostatnio zmieniony 2015-04-08, 19:30 przez pankierownik, łącznie zmieniany 1 raz.
#47
od jakiegoś padalca najtańszego.
obyło się bez kraksy a sytuacja miała miejsce 100m od sklepu rowerowego do którego zmierzałem po inne szpeja to z powrotem pokręciłem już na innym zestawie. takie szczęście w nieszczęściu
obyło się bez kraksy a sytuacja miała miejsce 100m od sklepu rowerowego do którego zmierzałem po inne szpeja to z powrotem pokręciłem już na innym zestawie. takie szczęście w nieszczęściu
#48
Marcin tyś jest mistrz ciętej riposty!skolioza pisze:uff, już myślałem że na fotce dopatrzyłeś się czegoś, czego na żywo nie zauważyłem
niemniej, mało przyjemne odkrycie...
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#49
Uśmiercony dziś przeze mnie mostek Cody. Sytuacja zakończyła się szczęśliwie i nie odniosłem obrażeń a wszystko odbyło się na prostej drodze. Od zaru zaznaczę że to nie wina mostka samego w sobie tylko moja bo zepsułem kiedyś gwint od mocowania do rury sterowej po czym rozwierciłem go i dałem tulejkę w jego miejsce. Dziś od wibracji tulejka nie wytrzymała i straciłem sterowność nad pojazdem.
#51
cale szczescie !!!!!!!!kosci26 pisze: wszystko odbyło się na prostej drodze
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#52
Najgorzej że zubiłem pokrętło tłumienia od headshoka. Poszło gdzieś w głęboką trawę i godzinne poszukiwania nic nie dały. Będe musiał coś dotoczyć ładnego.
Ratujmy retro od śmierci na śmietniku!
Cannondale: Delta V '92 ; F700 '94 ; F700 '95 ' F700 '01 ' Super V Raven '01 ; Jekyll '03. Trek 950 Singletrack '95 Diamondback Ascent '89. Forfiter '96 Giant XTC NRS Team '01 Marin B17 FRS in progress
Cannondale: Delta V '92 ; F700 '94 ; F700 '95 ' F700 '01 ' Super V Raven '01 ; Jekyll '03. Trek 950 Singletrack '95 Diamondback Ascent '89. Forfiter '96 Giant XTC NRS Team '01 Marin B17 FRS in progress
#54
jo torbina, a jak! szkoda suportable, że się popsuł, taki ładny był :/kaczko pisze:http://www.bustedcarbon.com/2009/12/no- ... still.html
musiało boleć.
przy okazji - to turbina?