W zasadzie na zdjeciach widać całosć osprzętu
Z ciekawostek , można wymienić piasty HOPE z elementami tytanowymi-korpusy, bębenek, amortyzator Bomberek Z2 , reszta osprzętu XT i XTR,. stery Race Face, itd.
Specyfikacja :
Rama 18" Cr-Mo, True Temper OX Platinum
Widelec - Marzocchi Bomber Z2 Biłay, sprężyny
Stery - Race Face czerwone
Mostek - Cr-Mo, Trek/Ritchey coś ala w tym stylu ze srubą chowaną wewnatrz
Kierownica - alu Easton ze znakiem Kona Race Light
Chwyty - Author gąbka
Rogi - karbon firmy Thoemus
Klamkomanetki - XTR - 3x8
Hamulce - XTR z wkładkami Ritchey
Pancerze - srebrne
Koszyk - carbon Zeffal , śrubki alu
Sztyca - ROOX
Siodło - Tioga
Przerzutka przód - XT
Przerzutka tył - XT
Kaseta - XT 8 s
Piasty - Hope tytanowe
Szprychy - DT 2/1.9
Nyple z przodu alu, z tyłu mosiądz
Korbowód - XT
Pakiet - XT
Pedały - mają być Ritchey Comp
Opony Continental kevlar Supersonic
Detki Maxxis ultralight
Szpilki - X-LIGHT Tytanowe
Do zmiany pójdzie przerzutka przód i tył na XTR-a szarego i zapinka podsiodłowa na kolor czerwony anoda.
Rowerek budowany-składany przez lata
#2
No, no... ładny rowerek.... wyposażenie też niczego sobie
Jednym słowem "my best of the best" zawitał na rodzime forum
A Z2 normalne ze sprężyną czy przerabiałeś na powietrze?
aaaaaaaa no i jaka jest orientacyjna waga całości?
Jednym słowem "my best of the best" zawitał na rodzime forum
A Z2 normalne ze sprężyną czy przerabiałeś na powietrze?
aaaaaaaa no i jaka jest orientacyjna waga całości?
#3
Bomber jest oryginalny nawet uszczelki nie ruszane od nowosci , wszystko tak jak było.
Jest na spreżynach.
Powietrznych korków do Z2 raczej nie da siezastosować bo ma regulacje tłumienia od góry montowaną.
Takie korki zastosowałem do Z3 która jest w rowerze do maratonów , tam regulacja tłumienia jest wewnatrz i korki mozna było zamontować bez problemów i spadła waga całosci.
opis dokładny , itd, wieczorem.
Jest na spreżynach.
Powietrznych korków do Z2 raczej nie da siezastosować bo ma regulacje tłumienia od góry montowaną.
Takie korki zastosowałem do Z3 która jest w rowerze do maratonów , tam regulacja tłumienia jest wewnatrz i korki mozna było zamontować bez problemów i spadła waga całosci.
opis dokładny , itd, wieczorem.
#5
hm, na co byś wymienił bo kiera jest Eastona Kona Race Lite oryginał, a mostek cr-mo, leży mi na półce Syncros czarny ale kapsel znikł na razie.
Poza tym rower składany na poczatku lat 2000 i raczej podmianek innych nie będzie, choć mam na półce hamulce Avid TI szare bo XTR -y mnie nudzą.
Poza tym rower składany na poczatku lat 2000 i raczej podmianek innych nie będzie, choć mam na półce hamulce Avid TI szare bo XTR -y mnie nudzą.
#6
Single Digit TI - w porównaniu z XTRem będziesz zadowolony - szczęki dużo sztywniejsze, lepsza siła łatwiejsze ustawianie.... Sam takich używam i nie zamieniłbym na inne
#7
Piotr, ile ta rama waży? A piasty i zapinki - odjazd.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#8
Piasty mają paskudny fioletowy kolor w sumie nie pasujący ale są tak lekkie iż nie sposób było ich tam nie mieć.
W sumie zastanawiałem sieczy nie dać całej grupy XT bo takowa w pudełkach leży , ale .... .
Zapnki Xlite tytanowe zaden odjazd takie w latach 90- tych były kultowe, gdzieś mam jeszcze niebieskie.
Ramk mało waży bo cos ok 1800-1900 g .
Co do hamulców to właśnie takie zastanowienie, bo hamulce tak ale klamki i manetki by trzeba było coś pokombinować a na to funduszy nie ma bo wazniejsze są dzieci i ich spręty na razie , w tym sezonie chłopaki będą startować w końcu, dorośli.
Mostek mnie męczy bo korek zapodziałem a miałem chyba ze dwa te ukośne
Marzenie - Kona Hej Hej, co każdemu życze takiej ramy tytanowa i przewygodna.
Jak cos zmienie to wkleje zdjecia.
W sumie zastanawiałem sieczy nie dać całej grupy XT bo takowa w pudełkach leży , ale .... .
Zapnki Xlite tytanowe zaden odjazd takie w latach 90- tych były kultowe, gdzieś mam jeszcze niebieskie.
Ramk mało waży bo cos ok 1800-1900 g .
Co do hamulców to właśnie takie zastanowienie, bo hamulce tak ale klamki i manetki by trzeba było coś pokombinować a na to funduszy nie ma bo wazniejsze są dzieci i ich spręty na razie , w tym sezonie chłopaki będą startować w końcu, dorośli.
Mostek mnie męczy bo korek zapodziałem a miałem chyba ze dwa te ukośne
Marzenie - Kona Hej Hej, co każdemu życze takiej ramy tytanowa i przewygodna.
Jak cos zmienie to wkleje zdjecia.
#9
ale to piszesz tak, żeby w zgodzie z koncepcją i sumieniem być, czy masz jakiś techniczny powód dla którego nie chcesz 950/1 łączyć z Avidem? (u mnie w sumie jest dokładnie taki zestaw, czyli klamkomanetki M950 i Avidy SD-Ti i działa to rewelacyjnie, zastanawiam się nawet czy nie odpuścić klocków Kool-Stopa, bo z nimi siekiera się z przodu zrobiła)Piotr pisze: Co do hamulców to właśnie takie zastanowienie, bo hamulce tak ale klamki i manetki by trzeba było coś pokombinować.
#10
Wiesz co, klamkomanetki ma mtroche już przytyrane nie technicznie ale fizycznie , kupiłem uzywane, w sumie zachamowania nie ma co do ich wygladu czy funkcjonalności, ale czasem w jakiejsc koncepcji razi mnie połaczenie czegoś z czymś - np niebieskie nyple .
Jeszcze siezastanawiam na amorkiem bo w sumie to mam Sida niebieskiego i rower zyskałby na wadze conajmniej z pół kg , takze koncepcji jest pare jeszcze ale jak to wyjdzie kiedysw praniu to czas pokaze.
Jeszcze siezastanawiam na amorkiem bo w sumie to mam Sida niebieskiego i rower zyskałby na wadze conajmniej z pół kg , takze koncepcji jest pare jeszcze ale jak to wyjdzie kiedysw praniu to czas pokaze.
#11
Właśnie ten mostek czarny by mi lepiej do niej pasował I Kierownica trochę prosta bez rogów czarna. Tak bym lepiej widział ten rower. Chwyty gumowe jakieś też by o wiele lepiej było...choć większość sądzi że piankowe są bardziej wygodne do jazdy.
#12
Kierownica prosta odpada bo muszą byc rogi , te sa zacne bo karbonowe.
Poza tym jak z amorkiem jest to rogi być muszą.
Bez rogów pasuje do sztywniaka bardziej - prosta linia konstrukcji, ale i geometria takze musi byc wtedu ładna i komponować w całość.
Kiera - oryginał , no weż przestań , znajdź fana Kony co by nie chciał takiej .
Poza tym jak z amorkiem jest to rogi być muszą.
Bez rogów pasuje do sztywniaka bardziej - prosta linia konstrukcji, ale i geometria takze musi byc wtedu ładna i komponować w całość.
Kiera - oryginał , no weż przestań , znajdź fana Kony co by nie chciał takiej .
#13
Ja bym nie narzekał na kolor bo niektórzy dali by się pokrajać za te piasty. Nie jestem fanem hope ale to bardzo poszukiwane perełki. Przód zdaje się ma środek tytanowy czy mam rację? Cały rower bardzo ładny i te haki Ritchey :)Piotr pisze:Piasty mają paskudny fioletowy kolor w sumie nie pasujący ale są tak lekkie iż nie sposób było ich tam nie mieć.
#14
Kołnierze piast są alu , korpus tytanowy, ale jest jedno ale .
Firm Hope przedobrzyła w czymś i niestety po jakims czasie używania piast na kołnierzach pojawiały się pęknięcia , ale na styku ze środkiem .
Nie wiem czy robili akcje wymiany, ale sporo takich piast widziałem.
Ale na razie moje sobie elegancko stoją i nic im nie jest.
Także uczulam jakby kto miał kupować używki - trzeba dokładnie sprawdzić , może jakaś partia była nie teges, .
Firm Hope przedobrzyła w czymś i niestety po jakims czasie używania piast na kołnierzach pojawiały się pęknięcia , ale na styku ze środkiem .
Nie wiem czy robili akcje wymiany, ale sporo takich piast widziałem.
Ale na razie moje sobie elegancko stoją i nic im nie jest.
Także uczulam jakby kto miał kupować używki - trzeba dokładnie sprawdzić , może jakaś partia była nie teges, .