#123
15 zębów różnicy - trzeba się przyzwyczaić do tego (oczywiście jeśli bardzo zależy nam na czasie, np na zawodach) aby jednocześnie ze zrzuceniem blat-> mała zrzucić także o jedną koronkę na kasecie (czyli klikamy na raz 2 paluszkami wskazującymi)
Oczywiście tylko w sytuacji gdy taka redukcja jest potrzebna - 2 blatowy napęd na prawdę wymusza nieco inny styl jazdy, dużo więcej jedzie się z blatu operując na większych koronkach kasety (nawet 2,3 od góry)
Mnie to pasuje, bo jednak przednia przerzutka jest wolniejsza niż tylna i jak nie muszę to nią nie mieszam
Oczywiście tylko w sytuacji gdy taka redukcja jest potrzebna - 2 blatowy napęd na prawdę wymusza nieco inny styl jazdy, dużo więcej jedzie się z blatu operując na większych koronkach kasety (nawet 2,3 od góry)
Mnie to pasuje, bo jednak przednia przerzutka jest wolniejsza niż tylna i jak nie muszę to nią nie mieszam
#124
to se czerwoną musisz jakąś zakupić..skolioza pisze: Mnie to pasuje, bo jednak przednia przerzutka jest wolniejsza niż tylna i jak nie muszę to nią nie mieszam
co do zmian -pytałem ,bo dla mnie kadencyjnego dość -różnica 12 ząbków w terenie to sporo już
i ciekaw byłem opini -która mnie nie zaskoczyła ..ale to czy w takim razie nie łatwiej było by wzorem krosowców po prostu podbiegać ,tego co nie podjedziesz?;>
#126
w zasadzie kadencyjnie na 2x tez mozna jezdzic; zreszta niby w bulku masz mniej roznicy na korbie? (14?)
#127
no w zasadzie mozna, ale z innymi ilosciami zebow, tu poprostu jest duzy przeskok z duzego na maly blat, ciezko utrzymac kadencje jak sie nie ma odpowiednich przelozen, ale sa tacy co i na jednym blacie z przodu pomykaja i im to odpowiada, kazdy ma swoj styl, ja osobiscie zawsze na 3 blatach, kadencja bardzo wazna, ajak ktos lubi z korby , to mu niepotrzebne jeszcze 2 blaty, tylko waza:)
#128
Piękniasty. Patrząc na zdjęcie pudełka przy kominie, wyglądał jakby był w kokonie.
A czy będą na nim Paule?
A czy będą na nim Paule?
#129
no jasne 20-32 i zastanawiam się nad 22-32 ,bo mnie ten skok jednak troche w terenie wkurzazimny pisze:w zasadzie kadencyjnie na 2x tez mozna jezdzic; zreszta niby w bulku masz mniej roznicy na korbie? (14?)
a satysfakcja -jest to argument ,jak masz jeszcze rzepki nieoskrobane
#130
mozesz sprobowac z inna przerzutka, rozne ramie (inny tor ruchu), rozne wielkosci blach wodzikow -> niby z tego powodu robia rozne wersje fd do kompakta, do 3ki, do 3ki szosowej, do enduro 2s, do xc 2s, do 2s szosowej itd... badz sprawdz jak bedzie pracowac fd wyzej badz nizej zamocowane
#131
specjalnie dla malkontentów, ortodoksów i innych o podejściu radykalnym do spójności:
tadam!
PS dzięki Stachu!
tadam!
PS dzięki Stachu!
#132
Sprzedaj mi stary kapselek! ;)
cino cinelli santo subito
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
#134
to nie był taki sam kapsel
cino cinelli santo subito
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
#135
Wiec oswiec mnie gdzie tkwi roznica? , no fakt ten co mam jest o wiele nowszy( w sensie rocznika, bo poza tym identyczne, a myslalem ze skolioza chce taki jak fabrycznie dawano do pierwszych wcs, czyli z napisem wcs lecz bez koloru) , wlasciwie mam takie jeszcze 3 ;), jesli chodzi o pokreslenie napisu to obecnie maja to nizsze wersje, wcs ma bez podkreslenia, ten z niskich wersji tez gdzies mam, a do kompletu tych wca co ma skolioza powiniec byc kapsel z napisem wcs I tym paskiem Tyle ze niekolorowym ... Jak mamy buc bardzo skrupulatni;)
Ostatnio zmieniony 2012-07-03, 21:33 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 1 raz.
#136
Pamiętam Andriu
nie jest to może WCS (jak zdobędę to nie problem zmienić jeszcze raz) ale ma stare logo Porównaj:
A RooX zostaje u mnie, nie przypalajcie się
nie jest to może WCS (jak zdobędę to nie problem zmienić jeszcze raz) ale ma stare logo Porównaj:
A RooX zostaje u mnie, nie przypalajcie się
#137
Wiem skolioza poprawilem poprzedni post, sorry za duble ale dzis z BB pisze I cos sie knoci samo :) ,
#138
mały progres celem usprawnienia jazdy - zarżnięty tylny M910 (który jak się okazało po wnikliwych oględzinach nie trzymał osi, co było powodem spadania łańcucha z kółeczek i blokowania go) ustąpił miejsca innemu M910 (dzięki Skeevo!) Teraz spokojnie i leniwie mogę czekać na właściwego szaraka
#140
ja jakoś RR nie kocham.... może fajne to jest rozwiązanie do duali (których nie używam), ale IMO przy rapidfajerze zupełnie się nie sprawdza
czekam na szaraka najchętniej z ultrakrótkim wózkiem Dura Ace (tzw wersja DH dedykowana do jenoblatowej korby XTR)
czekam na szaraka najchętniej z ultrakrótkim wózkiem Dura Ace (tzw wersja DH dedykowana do jenoblatowej korby XTR)
#141
ja wlasnie przy rf uzywam i sprawdza sie genialnie, poja kobieta jezdzila na rapid rise w hawku , teraz zmienilem w nim wszyystko ma 750, i sprzet przerobiony na tzw komfort, i pierwsza rzecz jak wyjechala na testy , to czemu teraz ta manetko chodzi w druga strone i tak zle :), trzeba sie chwile przyzwyczajac, ale pozniej poezja, biegi na lzejsze same wchodza w ulamek sekundy, a w dol mozna po 4 biegi na raz, ale wiadomo upodobania sa rozne, a duall control nienawidze , dobre to tylko w kolarkach :)
#142
dokładnie, wszystko kwestia upodobań - dla mnie ważniejsze jest aby na podjeździe móc jednym ruchem kciuka sieknąć 2 czy 3 zębatki, w dół natomiast zupełnie nie odczuwam potrzeby posiadania takiej możliwości
z drugiej jednak strony może kiedyś się skuszę na eksperyment z jakimś tanim nexave - bo na RR jeździłem do tej pory tylko okazjonalnie
z drugiej jednak strony może kiedyś się skuszę na eksperyment z jakimś tanim nexave - bo na RR jeździłem do tej pory tylko okazjonalnie
#143
skuś się jestem tego samego zdania, już na nic innego nie zmienię rr działa rewelacyjnie na rapidfire . naprawde polecam sprawdzić i to nie na jakiś nexawe zakupuj od razu szaraka
#148
Pewnie ta sprezynka co na rd ktora zdjales byla... Mialo to niby zapobiegac obijaniu przerzutki o rame , watpie zeby sie sprawdzala w terenie, PO zjezdzie z kraweznika moze I tak. ;)
#150
Panie super specjalisto , gratuluje spostrzegawczosci ;) , co nie zmienia faktu ze takowy patent ze sprezyna na wozku byl I to dosc powszechny, mimo ze jak wyzej pisalem moim zdaniem kompletnie nic nie wnosil ...