#61
poprostu szukaj na cal, zasadniczo sa 3 rodzaje 1 cal 1i1/8 , 1i 1.5 i zedko 1i 1/4 cala, a linki sa w watku o aukcjach allegro i ebay, jak cos wpada w oko to dam jest dawane, moze tez miec ktos z forumowiczow do sprzedania, wiec przejzyj watkli sprzedazowe

#65
cyba za najwiekszy i wtedy musisz dopasowac reszte aby luzy na bebenku nie bylo, jakimis podkladkami dystansowymi, i kwestai jeszcze czy sie w prosty sposob zdjac ten trybik, moze nie byc skrecana tylko nitowana, wtedy troche szlifowania, ale sie da, tylko po co kombinowac skoro sa kasety 7-ki dostepne??

#66
Napiszę tak:
zależy mi na "ładnej" błyszczącej (nie jakieś brązy itp),
zależy mi na dużych kołach, najmniej potrzebna mi właśnie ta 11T lub nawet 15T może odpaść, używałem i nadal chcę używać zakresu od 32T do 18T (tereny),
zależy mi na dobrej...
może użyję dystansów z mojej starej kasety???
dobre są ACERA??

#67
no raczej bedzie problem zeby zdjac male tryby, bo przeciez tam masz koronke z offsetem, chyba ze masz sprawna z tej starej kasety, ale o ile pamietam te wlasnie masz najbardziej zuzyte chyba...no mozesz kombinowac , z kilku zlozyc jedna, zaden problem niektorzy nawet tak wola, bo sobie robia taki indeks jak im pasuje, tyle ze musisz wszystko dobrze dopasowac, zeby odstepy miedzy trybami byly jednakowe i zeby szerokosc calej kasety byla dobra pod bebenek 7-kowy...oczywiscie ze sie da, tak czy inaczej i tak uwazam ze latwiej i lepiej jest wymienic w tej orygibnalnej kasecie zuzyte trybiki, 2 sztuki , niz kombinowac z nowa, z tej nowej lub jakiejkolwiek innej nawet szosowej tylko bym wzial trybikki brakujace

#73
No i stało się... wróciła pamięć dzięki koledze jacob dokładnie taki sam KETTLER pamiętam ścierające się napisy na ramie, pamiętam tą tabliczkę na główce ramy, była jeszcze naklejka na rurze podsiodłowej, no i bagażnik z naklejką 18kg. Musiałbym odwiedzić garaż mojego ojca, może jeszcze coś znajdę. Była jeszcze osłona tylnej przerzutki.
Chyba skuszę się na oryginalne kolory...
Dzięki za koledzy zawyleczenie z amnezji :mrgreen: