Ten prześwit tylnego koła też studzi mój zapał, ale co zrobić :) trochę ciężko znaleźć ramkę w rozmiarze 52. Do tego okazało się, że rozmiar wybity na rurze (520) to rozmiar C-C nietety czyli wychodzi 53,5 do końca rury.
A tymczasem rowerek już jeździ.
Hamulec Suntour Radius, klamka Suntour (dzięki Yves :)). Pewnie założę prawą zamiast lewej dla pewniejszego hamowania. Siodełko Ritchey Vector Wing.
#32
tyl - mogla byc dedykowana pod kola 630mm
jesli chodzi o tyl kup bolt-on, skroc lancuch (pewnie trzeba bedzie zmienic zebatke tyl) i skrec na skrajnym polozeniu, oponka powinna sie zblizyc do podsiodlowki, tylko trzeba chwile pobawic sie lancuchami (moze bardziej rozciagniety lepiej styknie) ew. zebatka .
(jesliby np udalo sie napiac na za malej (za ciezkiej) koronce to pojezdzij az do rozciagniecia lancucha i wsadz wieksza taka jaka Ci bedzie bardziej pasowac (lzejsza)
jesli chodzi o tyl kup bolt-on, skroc lancuch (pewnie trzeba bedzie zmienic zebatke tyl) i skrec na skrajnym polozeniu, oponka powinna sie zblizyc do podsiodlowki, tylko trzeba chwile pobawic sie lancuchami (moze bardziej rozciagniety lepiej styknie) ew. zebatka .
(jesliby np udalo sie napiac na za malej (za ciezkiej) koronce to pojezdzij az do rozciagniecia lancucha i wsadz wieksza taka jaka Ci bedzie bardziej pasowac (lzejsza)
#33
Zaciski już mam, przełożenie zostaje 42/18. Łańcuch już trochę rozciągnięty i nowy pewnie wiele nie zmieni.
Jeździ się spoko, opony gładko się toczą, może kiera trochę za nisko. Jakby ktoś miał podobny stalowy mostek z mniejszym kątem to chętnie odkupię.
Jeździ się spoko, opony gładko się toczą, może kiera trochę za nisko. Jakby ktoś miał podobny stalowy mostek z mniejszym kątem to chętnie odkupię.
#34
http://allegro.pl/korba-szosa-suntour-s ... 56494.html :)WojtekKa pisze:....chociaż mam fazę (jak nie inaczej) na Suntoura Superb ;]
#35
kuba84 pisze:http://allegro.pl/korba-szosa-suntour-s ... 56494.html :)WojtekKa pisze:....chociaż mam fazę (jak nie inaczej) na Suntoura Superb ;]
Widziałem, dziękuję ;]
Niestety brak funduszy nie pozwoli mi zalicytować
W.
Woodlands 29-er cr-mo
Trek 750
ARCADIA 6000
Suntour XC Pro WTB w kartonach czeka na nowe życie
Trek 750
ARCADIA 6000
Suntour XC Pro WTB w kartonach czeka na nowe życie
#36
Rama obecnie jest na sprzedaż, najlepiej z widelcem, sterami, mostkiem i sztycą. Jakby co to zapraszam na PW.
#40
hej,mam pytane rower bardzo ladny.. widzialem go juz gdzies w anonsach.
1
jaki dokladnie zacisk miales w tylnej piascie ? czy kolo nie przesuwalo sie w widelkach?
ja przy piascie mtb mavic, standardowym samozamykaczu i adapterze mialem czasami problem i kolo sie przemieszczalo w skosnych hakach :( jako ze samozamykacze z racji rozwiazania nie przeznaczone sa do mocnego sciskania dalem sobie z kolami mtb i poziomymi/skosnymi hakami spokoj
2
ile placiles za lakier proszek metalik i gdzie zlecales? przygotowanie do lakierowania kto robil?
1
jaki dokladnie zacisk miales w tylnej piascie ? czy kolo nie przesuwalo sie w widelkach?
ja przy piascie mtb mavic, standardowym samozamykaczu i adapterze mialem czasami problem i kolo sie przemieszczalo w skosnych hakach :( jako ze samozamykacze z racji rozwiazania nie przeznaczone sa do mocnego sciskania dalem sobie z kolami mtb i poziomymi/skosnymi hakami spokoj
2
ile placiles za lakier proszek metalik i gdzie zlecales? przygotowanie do lakierowania kto robil?
#41
Na początku miałem rometowskie zaciski i koło się jednak trochę luzowało. Przy zaciskach bolt on było ok.
Ten metaliczny proszek super wyszedł, ładna cienka warstwa i nawet nie musiałem polerować żeby błyszczał. Chyba niecałe 100 zł płaciłem razem z piaskowaniem. Ogólnie trzeba liczyć podwójnie jak za malowanie zwykłym proszkiem bo dwie warstwy kładą. Oddawałem do Wittchena w Poznaniu.
Ten metaliczny proszek super wyszedł, ładna cienka warstwa i nawet nie musiałem polerować żeby błyszczał. Chyba niecałe 100 zł płaciłem razem z piaskowaniem. Ogólnie trzeba liczyć podwójnie jak za malowanie zwykłym proszkiem bo dwie warstwy kładą. Oddawałem do Wittchena w Poznaniu.
#42
kuba84 pisze:Na początku miałem rometowskie zaciski i koło się jednak trochę luzowało. Przy zaciskach bolt on było ok.
Ten metaliczny proszek super wyszedł, ładna cienka warstwa i nawet nie musiałem polerować żeby błyszczał. Chyba niecałe 100 zł płaciłem razem z piaskowaniem. Ogólnie trzeba liczyć podwójnie jak za malowanie zwykłym proszkiem bo dwie warstwy kładą. Oddawałem do Wittchena w Poznaniu.
Jeśli mogę swoje 3 grosze wtrącić malowanie warto zrobić profesjonalnie. Swego czasu malowałem z puszki i wydałem na to tyle ile można wydać na proszkowe malowanie. Ja swoją przełajówkę malowałem proszkowo w Poznaniu w BikeBarku. Zadowolony jestem i z jakości i ceny. A co do zacisków. Zastosowałem jak pisze Kuba zaciski bolt on bo szybko zamykacze nie dawały rady po prostu koło przekrzywiało się. Wina leży właśnie po skośnych hakach i nic nie poradzisz.
Woodlands 29-er cr-mo
Trek 750
ARCADIA 6000
Suntour XC Pro WTB w kartonach czeka na nowe życie
Trek 750
ARCADIA 6000
Suntour XC Pro WTB w kartonach czeka na nowe życie