MOTOBECANE by MBK Climber Hi-tech

#1
nowy rower nowy wątek. Możliwe, że MBK pójdzie na części a może zastąpi moją miejską kozę (dosłownie) - rometa universala.

Zdjęcia się pojawią jak je zrobię - <strike>tych od sprzedającego nie wkleję bo jakoś ich nigdzie nie widzę (jak ktoś ma link do aukcji to poproszę)</strike> - dzięki Pankierownik!
Jak tu się włącza przekreślenie tekstu?

Pełne DX - brak tylko pedałów.
skolioza pisze:w xt i w dx czarne komponenty były równolegle robione do srebrnych - jest ich jednak dużo mniej
dx 90 nie różni się w zasadzie niczym od 91 (poza np tarczami w korbach) a deoreII to inna bajka z roku 89, wizualnie jednak podobna
na pewno różnią się kształtem canti. BR-MT62(MBK) i BR-M650(Kuwa), Chyba, że to BR-M62 to nie DX, kto mi to powie? To nie był numerek XT z 89?

napis na ramie głosi "spawane wewnętrznie"

[center] #
# #
STAN OBECNY[/center]

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2012-05-15, 21:49 przez jacob, łącznie zmieniany 7 razy.

#3
Te zdjątka są w galerii allegro jak możesz to je usuń z posta, ja je dam do swojej prywatnej i wkleję - dzięki temu nie znikną za kilka miesięcy a póki co nie będą się dublować

W każdym razie wielkie dzięki za nie :-)

Zdjęcia sprzedającego
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Wstawiona już jest prosta kiera (czarna)

W 89" był DX?

Panie Kierowniku,
w odniesienie do zdjęcie które wkleił Pan wyżej - w pierwszej chwili przyszło mi do głowy "dlaczego ktoś wkleił tu zdjęcie treka?" "potem chwilę popatrzyłe i pomyślałem "scott?" - potem przeczytałem.

#4
MT-62 były wspólne dla wielu grup, dlatego starsze rowery na DXie mają hamulce MT-62 a nowsze już m-650, tak samo korby są MT-62 dla DXa.
Allegro, Alpinestars, Breezer, Corratec, Kuwahara, Rocky Mountain.

Obrazek

#5
na pewno różnią się kształtem canti. BR-MT62(MBK) i BR-M650(Kuwa), Chyba, że to BR-M62 to nie DX, kto mi to powie? To nie był numerek XT z 89?
BR-MT62 to grupa DeoreII, BR-MT62 to grupa Deore DX - obie były o ile mnie pamięć nie myli w wersji czarnej i serbrnej (DX tak na 95% ;-))
elziomallo pisze:MT-62 były wspólne dla wielu grup, dlatego starsze rowery na DXie mają hamulce MT-62 a nowsze już m-650, tak samo korby są MT-62 dla DXa.
bzdura :-P
korby mt-62 nie istnieją
ramiona wspólne dla deoreII i DX to MT60, DX dostał okrągłe zębatki zamiast biopace
kanty MT62 były często stosowane przy wczesnym DXie ale nigdy nie były wspólne dla wielu grup Katalogowo należały tylko do DeoreII
Ostatnio zmieniony 2012-05-16, 20:29 przez skolioza, łącznie zmieniany 1 raz.
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#6
A nie odwrotnie przypadkiem? Scorpio jest na pełnym DX i ma biopejsy, z drugiej strony Heavy Tools miał normalne blaty. W sumie przychylałbym się raczej do tego, że MT-62 była wspólną korbą dla obydwu grup, a występowała z blatami okrągłymi i biopace ;D
Tak czy siak MT-62 daje radę w wołach roboczych znakomicie.
Allegro, Alpinestars, Breezer, Corratec, Kuwahara, Rocky Mountain.

Obrazek

#7
Ziomalu, jeszcze raz napiszę - Shimano nie wypuściło korb o oznaczeniu MT62, nie wypuściła także korb Deore DX ;-)
korby MT60 mają swój początek w 6cio biegowym DeoreI, ramiona bez zmian przeszły do DeoreII a później do DeoreDX (cały czas z oznaczeniem MT60) W zależności od okresu były stosowane zębatki Biopace lub okrągłe (więc wczesne rowery z DXem mogły mieć jajka, podobnie jak np kanty MT62 - tę kwestię nieco istotnie uprościłem)
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#8
No dobra, z tym MT60 masz rację ;D akurat nie mam w pokoju żadnego roweru na którym mógłbym sprawdzić ;D
Allegro, Alpinestars, Breezer, Corratec, Kuwahara, Rocky Mountain.

Obrazek

#13
postaram się, postaram, wywalę klamkomanetki, założę manetki (jeszcze nie wiem jakie, ale tanie) i thumby 100gs i przedni bagażnik. I jeszcze kierownicę "precelek" + owijka.

ja może świata nie objadę, ale planuję zrobić tym rowerem jakiś przyzwoity wyjazd w wakacje.

#16
Nie będzie problemu, zasada działania i doległość piwotów są te same. Z canti też powinno być jak trzeba. Pytanie tylko po co, ten oryginalny nie działa?

#18
polonezGLE pisze:Jacob uwielbia ciągły ruch wszelkiej materii.....plus trochę filozofowania :-P
O tak, masz rację ;-)

A tak wchodząc w szczegóły - a więc przechodząc do mojego firmowego filozofowania - to liczyłem, że te nowe U będą chciały tyle linki co V i wówczas mógłbym zamontować klamki do Vek bo z przodu chciałem Vkę założyć. Ale czemu tak chciałem zrobić? - w sumie to nie pamiętam skąd w mojej głowie pojawił się ten podstępny plan... W każdym razie dzięki za odpowiedź i komentarz :-)

#19
Kiedyś miałem zestawienie 739 v-brake z u brake. Jak przesuniesz krzywkę na dół w jednej z klamek to będzie działać poprawnie. Np ogólnie dostępne klamki Avida (sd-7 i wzwyż) mają pokrętło do modulacji, będzie wybierać linkę tak jak canti jeśli dokręcisz na sam dół. Tyle że same klamki do v-ek krótkie są.