1. kolor inny, ale chyba kwestia reprodukcji
2. inne naklejki Marcozzi
3. inny booster w RS
4. Marcozzi nie ma dwóch korków? Bo ich nie widzę...
5. brak dwóch harmonijek na goleniach
Więcej nie widzę, może jestem ślepy :)
#62
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów i uprzejmie proszę o pomoc.
Posiadam amortyzator Pace Air Force, czy wiecie gdzie można znaleźć do niego jakis manual lub skan katalogu Pace? Ciekawi mnie co jest w środku itd, byłbym wdzięczny za odpowiedź :)
https://picasaweb.google.com/1153197410 ... 6059146962
Posiadam amortyzator Pace Air Force, czy wiecie gdzie można znaleźć do niego jakis manual lub skan katalogu Pace? Ciekawi mnie co jest w środku itd, byłbym wdzięczny za odpowiedź :)
https://picasaweb.google.com/1153197410 ... 6059146962
#63
Czarny Kocie - wypożycz go Fockerowi On na pewno też jest ciekaw co w nim siedzi, a przy okazji pomoże zrobić serwis
Focker - całego Bike'a chcesz skopiować ?
Focker - całego Bike'a chcesz skopiować ?
#64
Link nie działa.
Musisz zmienić ustawienia dostępności w Picasie.
Bez zdjęcia nie wiem co to dokładnie za model, a Air Force'ów było kilka w różnych latach.
Nie planujesz może spieniężyć tego widelca? ;)
Musisz zmienić ustawienia dostępności w Picasie.
Bez zdjęcia nie wiem co to dokładnie za model, a Air Force'ów było kilka w różnych latach.
Nie planujesz może spieniężyć tego widelca? ;)
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#65
Czy tylko ja potraktowałem zagadkę na poważenie?
Zlotowy fotoreporter.
Rowery:
Scott Windriver
Hot Chili X-Rage I
Rowery:
Scott Windriver
Hot Chili X-Rage I
#66
Tu potrzeba sapera rozbrajającego linkifocker pisze:Link nie działa.
(...)
Nie planujesz może spieniężyć tego widelca? ;)
O ile dobrze widzę ów Pace znajduje się w "dziale sprzedam":
https://picasaweb.google.com/1153197410 ... NaSprzedaz
#67
To jest Pace RC38 Air Force 2.
Rok ok. 2000.
Ta instrukcja powinna się nadać, bo wewnątrz się nie zmienił chyba w stosunku do wersji Hollowform:
http://www.pacecycles.com/PDFs/SpecSheet.pdf
Jeśli amor jest do sprzedania to się nim chętnie poczęstuje - jeszcze lepiej przed serwisem. To dość delikatny widelec wewnątrz i łatwo mu zrobić krzywdę. A tego nie chcemy.
Rok ok. 2000.
Ta instrukcja powinna się nadać, bo wewnątrz się nie zmienił chyba w stosunku do wersji Hollowform:
http://www.pacecycles.com/PDFs/SpecSheet.pdf
Jeśli amor jest do sprzedania to się nim chętnie poczęstuje - jeszcze lepiej przed serwisem. To dość delikatny widelec wewnątrz i łatwo mu zrobić krzywdę. A tego nie chcemy.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#69
Był już Mag, teraz pora na XC700 w pełnej okazałości.
Miał tyle błota w środku, że trzeba było wymontować także tłumiki - dzięki temu widać wszystko, co w nim siedzi.
Tutaj dokładnie widać otwory obwodu tłumienia odbicia. Większość ludzi nawet nie wie o jego istnieniu. Olej przeciskając się przez te otwory spowalnia powrót. Olej przechodzi z komory pomiędzy górnymi a dolnymi goleniami do komory wewnątrz górnych goleni - nad tłumikiem dobicia. Ponieważ otworki zamykają się w miarę wychodzenia górnych goleni (stopniowo -najpierw górny, potem dolny), to nie ma tak wyczuwalnego stukania przy odbiciu jak np. w Magu20/30.
Tutaj tłumik dobicia - regulacja zamyka otworki stopniowo blokując przepływ oleju. Górny tłumik maksymalnie otwarty, dolny w przedostatniej pozycji (5). Pozycja 6 całkowicie zamyka otwory blokując widelec. Ten element, wbrew powszechnej opinii, nie odpowiada za tłumienie odbicia.
Miał tyle błota w środku, że trzeba było wymontować także tłumiki - dzięki temu widać wszystko, co w nim siedzi.
Tutaj dokładnie widać otwory obwodu tłumienia odbicia. Większość ludzi nawet nie wie o jego istnieniu. Olej przeciskając się przez te otwory spowalnia powrót. Olej przechodzi z komory pomiędzy górnymi a dolnymi goleniami do komory wewnątrz górnych goleni - nad tłumikiem dobicia. Ponieważ otworki zamykają się w miarę wychodzenia górnych goleni (stopniowo -najpierw górny, potem dolny), to nie ma tak wyczuwalnego stukania przy odbiciu jak np. w Magu20/30.
Tutaj tłumik dobicia - regulacja zamyka otworki stopniowo blokując przepływ oleju. Górny tłumik maksymalnie otwarty, dolny w przedostatniej pozycji (5). Pozycja 6 całkowicie zamyka otwory blokując widelec. Ten element, wbrew powszechnej opinii, nie odpowiada za tłumienie odbicia.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#70
prosze wiecej czulosci
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#71
kuchom Cie
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#72
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#73
dla mnie marcok zawsze pozostanie pewnym fenomenem - spore zaawansowanie jak na owe czasy, blokada etc a konstrukcja prosta jak budowa cepa I co ważne - dla mnie łatwiejsza do ogarnięcia niż Mag, który trudny też nie jest, ale bardziej upierdliwy
#74
Mag jest wg mnie prostszy w budowie niż XC. Gdyby nie sprężyna negatywna, to byłaby to rurka z dziurką na dole i zaworkiem. W XC są dwa obwody tłumienia, tłumik regulowany w bardziej wyrafinowany sposób, dość specyficzne ślizgi.
A to, że trudniej z Maga wyciągnąć uszczelki? Mo cóż - tu są po prostu lepiej spasowane i przez to wystarczają czasem nawet na kilkanaście lat. W Marzoku łatwo się je wyciąga, ale i starczają na wiele, wiele krócej.
A to, że trudniej z Maga wyciągnąć uszczelki? Mo cóż - tu są po prostu lepiej spasowane i przez to wystarczają czasem nawet na kilkanaście lat. W Marzoku łatwo się je wyciąga, ale i starczają na wiele, wiele krócej.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#76
Jak dla mnie XCR, focker dołoży zapewne rocznik i całą litanię parametrów
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra
+ Checker Pig, Creme, Electra
#77
XCR pierwszej serii, czyli 1995r.
Wewnętrznie identyczny jak model z 1996/97r, wiec tu masz instrukcję:
http://www.marzocchi.com/admin/download ... getto=2879
Uszczelki 26mm, czyli dostępne, jeśli się dobrze poszuka i popyta w serwisach.
Wewnętrznie identyczny jak model z 1996/97r, wiec tu masz instrukcję:
http://www.marzocchi.com/admin/download ... getto=2879
Uszczelki 26mm, czyli dostępne, jeśli się dobrze poszuka i popyta w serwisach.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#79
Klasowo niżej XC700 i wyżej Zoke'sa.
Czyli średnia półka.
Czyli średnia półka.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#81
Był Mag, było XC700, to czas na DH3 - zwłaszcza że budową wewnętrzną ten widelec różni się bardzo od XC! (widać inne regulatory, tłumik, mocowanie górnych goleni -potrzebny długi imbus nr 6) -dzięki Focker za zdalną pomoc
#82
No i stało się.
Wczoraj od pewnej Gretchen z Bochum w Niemczech dotarła paczka z pewnym amorem.
Długo poszukiwany Rond Rebel ukazał się mim oczom.
Amortyzator, na którym Bart Brentjens zdobył pierwsze w historii złoto olimpijskie mężczyzn - w Atlancie w 1996r. Diabelnie ciężko go dostać, bo jest mocno poszukiwany - ale udało się
Piękności.
Amor bajecznie wprost wykonany. Każdy element to małe dzieło sztuki.
Marzocchi serii XC czy Manitou 3-4 mogą się schować. Mag czy jakieś Unishocki to w ogóle inna liga. Każdy element poza górnymi goleniami wycinany z aluminium CNC - łącznie z najdrobniejszymi częściami korka oraz elementami wewnętrznymi - tłumik, podkładki sprężyn itp. Do tego w pięknym, nienaruszonym stanie.
Amor sprężynowo - olejowy. Tłumik wykręca się od góry jak w XCR, ale trzeba też zdjąć uszczelkę jak w Magu. Ciekawe, rzadko spotykane rozwiązanie, podobne nieco do Manitou 3-4. Nawet, jeśli nie dokręcimy tłumika, to uszczelka nie pozwoli na oddzielenie się goleni. Za to zabawy z okręcaniem sporo.
Ogólnie rewelacyjny wideł powalający wyglądem na kolana. Średnica goleni- tak jak kiedyś przypuszczałem - to europejskie równe 25mm, więc można zapomnieć o dobrych uszczelkach od Maga, o oryginale w ogóle nie mówiąc. Te moje na szczęście nie wykazują oznak najmniejszego popuszczania.
A wracając do Atlanty - to dla mnie zawsze był temat na którym miałem hopla, a Rebel był dla mnie pewnym brakującym ogniwem.
Zawsze chciałem mieć wszystkie amory, na których zdobyto medale w Atlancie.
Teraz w zasadzie się udało - na eksponowanym miejscu w przedpokoju leży sobie taki estaw:
Co prawda brakuje jeszcze jednego,czerwonego, ale on jest dość łatwo zdobywalny - mi natomiast zależy na całym zestawie z ramą, więc może w przyszłości Corrado się zlituje :)
Tak czy owak - mam już amory, które najtrudniej zdobyć:
- Rond Rebel Barta Brentjensa
- Judy SL w specjalnym Atlantowym malowaniu Paoli Pezzo (w zestawie z siodełkiem z wyhaftowanym autografem)
- Sunna Obsysa Miguela Marineza
Judy w malowaniu Frischknechta czy Manitou DeMattei (obecnie w rowerze - szkoda zdejmować do zdjęcia) to była pestka. Podobnie jak XC700 czwartej Gunn-Rity Dahle.
Tak czy owak - rodzinka w komplecie :)
Wczoraj od pewnej Gretchen z Bochum w Niemczech dotarła paczka z pewnym amorem.
Długo poszukiwany Rond Rebel ukazał się mim oczom.
Amortyzator, na którym Bart Brentjens zdobył pierwsze w historii złoto olimpijskie mężczyzn - w Atlancie w 1996r. Diabelnie ciężko go dostać, bo jest mocno poszukiwany - ale udało się
Piękności.
Amor bajecznie wprost wykonany. Każdy element to małe dzieło sztuki.
Marzocchi serii XC czy Manitou 3-4 mogą się schować. Mag czy jakieś Unishocki to w ogóle inna liga. Każdy element poza górnymi goleniami wycinany z aluminium CNC - łącznie z najdrobniejszymi częściami korka oraz elementami wewnętrznymi - tłumik, podkładki sprężyn itp. Do tego w pięknym, nienaruszonym stanie.
Amor sprężynowo - olejowy. Tłumik wykręca się od góry jak w XCR, ale trzeba też zdjąć uszczelkę jak w Magu. Ciekawe, rzadko spotykane rozwiązanie, podobne nieco do Manitou 3-4. Nawet, jeśli nie dokręcimy tłumika, to uszczelka nie pozwoli na oddzielenie się goleni. Za to zabawy z okręcaniem sporo.
Ogólnie rewelacyjny wideł powalający wyglądem na kolana. Średnica goleni- tak jak kiedyś przypuszczałem - to europejskie równe 25mm, więc można zapomnieć o dobrych uszczelkach od Maga, o oryginale w ogóle nie mówiąc. Te moje na szczęście nie wykazują oznak najmniejszego popuszczania.
A wracając do Atlanty - to dla mnie zawsze był temat na którym miałem hopla, a Rebel był dla mnie pewnym brakującym ogniwem.
Zawsze chciałem mieć wszystkie amory, na których zdobyto medale w Atlancie.
Teraz w zasadzie się udało - na eksponowanym miejscu w przedpokoju leży sobie taki estaw:
Co prawda brakuje jeszcze jednego,czerwonego, ale on jest dość łatwo zdobywalny - mi natomiast zależy na całym zestawie z ramą, więc może w przyszłości Corrado się zlituje :)
Tak czy owak - mam już amory, które najtrudniej zdobyć:
- Rond Rebel Barta Brentjensa
- Judy SL w specjalnym Atlantowym malowaniu Paoli Pezzo (w zestawie z siodełkiem z wyhaftowanym autografem)
- Sunna Obsysa Miguela Marineza
Judy w malowaniu Frischknechta czy Manitou DeMattei (obecnie w rowerze - szkoda zdejmować do zdjęcia) to była pestka. Podobnie jak XC700 czwartej Gunn-Rity Dahle.
Tak czy owak - rodzinka w komplecie :)
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#83
Że mojego Speca byś chciał?Bo nie kumam.
Dobra już wiem, Cannon mojej Kobiałki jest nie do ruszenia, chyba że podamy jej Pavulon.
Dobra już wiem, Cannon mojej Kobiałki jest nie do ruszenia, chyba że podamy jej Pavulon.
Lodzermensch
#84
Zobacz sobie na czym jechała druga w Atlancie Alison Sydor to skumasz:
http://www.collectionscanada.gc.ca/data ... 5ah80atd36
Edyta:
Dwa razy nie musisz mówić - mam kumpla w łódzkim pogotowiu, troszku Pavulonu da się załatwić ;)
http://www.collectionscanada.gc.ca/data ... 5ah80atd36
Edyta:
Dwa razy nie musisz mówić - mam kumpla w łódzkim pogotowiu, troszku Pavulonu da się załatwić ;)
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#85
"kazdy ma jakiegos BZIKA,kazdy jakies hobby ma,a ja w domu mam chomika,kota ,rybki oraz psa "focker pisze:Zawsze chciałem mieć wszystkie amory, na których zdobyto medale w Atlancie.
zadnego przypadku wszystko przemyslane-prawdziwa kolekcja
ZAZDROSZCZE
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#86
No ja gratuluję zakupu i kolekcji !
potwierdzam wykonanie, jest wysoki poziom :)
swoją drogą ciekawy jestem ile kosztowało to cudo z przesyłką z niemiec
potwierdzam wykonanie, jest wysoki poziom :)
swoją drogą ciekawy jestem ile kosztowało to cudo z przesyłką z niemiec
SZOSA>mtb
#87
Przełom! Focker ściągnął widelec z zagramanicy!
a poważnie - Grześ, chylę czoła!to naprawdę jest kolekcja - z zamysłem ideologią Zazdroszczę i gratuluję!
a poważnie - Grześ, chylę czoła!to naprawdę jest kolekcja - z zamysłem ideologią Zazdroszczę i gratuluję!
#89
Skąd ten wniosek?skolioza pisze:Przełom! Focker ściągnął widelec z zagramanicy!
Przecież Judy FSX z allegro nie wyhaczyłem :)
Cło zapłacone, VAT zaplacony - ale z racji zawodu miałem to już wliczone w cenę w momencie zakupu. Radość w momencie otwierania paczki - bezcenna :)
A wracając do Atlanty - jeśli ktoś ma czerwoną ramę Cannondale (ewentualnie cały rower) z Fatty albo DD60, to chętnie się poczęstuję :)
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .