Rowerek stał sobie biedny na dworze u jakiegoś palanta, aż żal było na niego patrzeć przed rozbiórką. Oczywiście deszcz, wilgoć i ogólnie woda zrobiła swoje w headshoku, ale to w innym temacie.
To co się w nim na pewno znajdzie:
-headshok fatty D
-manety xt 3x8 (m740)
-fd LX
-rd XT
-klamki avid sd 1.9L
-hamulce avid 2.0 / xt - przydałoby się dokompletować któreś
-korby CODA, zębatki shimano alu
-gripy, zacisk, kiera CODA
-mostek CODA, chętnie odkupię krótszy jeśli ktoś ma
Poza tym koła DT hugi 240/mavic x517 (czarne)
nowy suport, nowe łożyska do fattyego, nowe pancerze (kolor? czarne?), jakieś opony, siodło sam nie wiem jakie, sztyca starszy ritchey może
Zdjęcia:
https://picasaweb.google.com/1128670770 ... ondaleF900
#2
Bardzo ładna ramka. Ja bym widział w niej pancerze srebrne (ashima) szare(XTR) lub po prostu czarne- w takiej kolejności. Oczywiście zaraz odezwą się głosy pancerzowych ortodoksów że tylko czarny bo inne to lans. Ich gust ich zdanie.
#4
lans nie lans, ale ciemnoszare linki xtr-y to jest to.
Tutaj zwłaszcza.
Tutaj zwłaszcza.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#5
Hmm mam szarych pancerzy duraace sporo z szosy. A hamulce? Lepiej na avidy czy xt polować? O XT łatwiej w sumie. Anoda na kierze zmieniła kolor na złoty i nie za bardzo mi pasuje, ale coda to coda :D To samo zacisk.
#6
zależy czy to ma być rower do kochania czy jeżdżenia - jeśli to drugie, to XT zwłaszcza klekoczące potrafi być upierdliwe zarówno w regulacji jak i działaniu
#8
witam.
ja bym zachęcał Cię do Xt ale może głupio to będzie gdy jednocześnie powiem że chętnie kupię od Ciebie tego avida.
zapowiada się ciekawie z reszta jak każdy Canon.
zycze powodzenia z headshockiem.
pozdrawiam
xMekpx
ps. gdzie i jak ten rower zdobyłes?
ja bym zachęcał Cię do Xt ale może głupio to będzie gdy jednocześnie powiem że chętnie kupię od Ciebie tego avida.
zapowiada się ciekawie z reszta jak każdy Canon.
zycze powodzenia z headshockiem.
pozdrawiam
xMekpx
ps. gdzie i jak ten rower zdobyłes?
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#9
...bardzo podoba/ło mi sie to malowanie(na allegro).
srebrne graty i 737 oczywiscie,no chyba że 950,wtedy szare pancerze
srebrne graty i 737 oczywiscie,no chyba że 950,wtedy szare pancerze
śmietnik to nie retro!
#10
Trzepoczące, luźne fałki nie brzmią zbyt dobrze, a rower ma być do jeżdżenia. Niestety na wystawę się nie nadaje, bo już lakier nie ten. Zobaczymy co na to allegro, pewnie na avidka trochę poczekam. Nie stawiam na kompletne XT, ewentualnie FD mógłbym zmienić z LX.
Cannon z allegro oczywiście, a sprzedawca w kulki leciał. Kaseta 7s, manetka 8s i wg. niego to ma działać i go to nie obchodzi. Owinął rower folią byle jak pomimo, że prosiłem o karton. Potem się obraził z byle powodu i przestał odpowiadać na maile. Ktoś z forum kupił od niego ten rowerek Porsche?
Cannon z allegro oczywiście, a sprzedawca w kulki leciał. Kaseta 7s, manetka 8s i wg. niego to ma działać i go to nie obchodzi. Owinął rower folią byle jak pomimo, że prosiłem o karton. Potem się obraził z byle powodu i przestał odpowiadać na maile. Ktoś z forum kupił od niego ten rowerek Porsche?
#11
moim zdaniem do klamek avida warto dodać hamulce avida. taka spójność po za tym są bardzo ładne!
#13
Witam wszystkich retromaniaków! Od dawna sledze to forum jak i równiez problemy jaki masz z tym cannondal-em. Pamiętam tą aukcje sam miałem ochote na ten rowerek ale dałem spokój gdyz koles pisał ze wszystko jest do remontu i troche mi zapał opadł ale jak widze co ty masz za problemy chociazby z head shockiem to ciesze sie ze go niewziołem. Jako wielbiciel cannona ostatnio udało mi się zakupić zestaw ramę plus headshok f800 sl w kolorze viper red(team edition) i niedługo wystawie swój pierwszy projekcik. Ja będe go składał na szarym xtr serii 950 i co tam mi sie uda zdobyc tak zeby to wszystko ze sobą jakos wizualnie grało. A tobie poroponuje zamontowac cały zestaw hamulcowy avida zwłaszcza ze klameczki i hample na jedno koło juz masz! Ale to juz zalezy od ciebie i co tam ci bardziej pasuje. Z niecierpliwoscią czekam na finał tego projektu i moze kiedyś sie spotkamy w warszawce na konfrontacji cannonów.
cannon rider
#14
W sumie to z każdym cannondalem będzie taki problem jak się nie ma narzędzi i wiedzy. Te dwie rzeczy na szczęście już jakoś opanowałem. Teraz tylko szukam dojścia do łożysk i rowerek będzie gotowy.
Co do hamulców to też skłaniałem się ku pełnemu avidowi, ale dorwałem te tektro i strasznie mi się spodobały. Prosty model, ale za to jak ładnie wycięty. Zobaczymy jak pracują.
Co do hamulców to też skłaniałem się ku pełnemu avidowi, ale dorwałem te tektro i strasznie mi się spodobały. Prosty model, ale za to jak ładnie wycięty. Zobaczymy jak pracują.
#15
No fakt te tektro wyglądają ciekawie. Mozna je sprawdzić ale szału pewnie niebędzie. Mam do dziś w szufladzie komplet tektro quartz w sumie chyba swego czasu najwyzszy model tej firmy i z tego co zapamiętałem to posiadały od nowości mega luz na osiach oraz słabą siłe hamowania. Dołozyłem nawet bustery ale niewiele to pomogło. Z vałek dobrze wspominam sramy 9.0 no i xtr-y w kazdym wydaniu. Osobiscie uzywałem i do dzis posiadam model xtr-a 951 te ze spręzynką zeby klocki nie klekotały i mówie ci są warte kazdych pieniędzy. Kupiłem je uzywane sam tłukłem z 5 lat i nadal chodzą jak nówki. Ale tak szczeze ci powiem tektro troche mi sie gryzie z tym canem. Ta rama wymaga odpowiedniej oprawy i nawet obita i porysowana swiadczy o bikerze ze wiesz co dobre:-)
cannon rider
#16
A co do łozysk do headshocka to moze na forum light-bike ktos ci pomoze, tam tez nie brakuje fanów canona albo moze w warszawskim IX cos mają bo z tego co kojarze to zajmują sie dystrybucją cannondale. Jesli tam nic niewskurasz to pozostaje Twomark albo import z zagranicy niestety.
cannon rider