Siema wszystkim Długo mnie tu nie było , włąsciwie zagladałem , ale nie miałem nic do napisania. Teraz sytuacja się zmieniła za sprawą tego:
Czekam jeszcze na stery z tej samej grupy i można wszystko montować
#33
Właściwie to tylne koło zostało złożone wreszcie (z piastą od Zimny ), 105-tka jest oczywiście , przednie koło już miałem teraz jest komplet
chcieć to móc
#34
Uploaded with ImageShack.us
Ta dam, na razie jest tak . Nie powiem że takiego sobie go wymarzyłem , ale pora na jazde. Może zimą coś tam pomajstruje. Przerzutka tylnia hula aż miło. Jedyny powazny problem to linia łańcucha. Chyba bede musiałzainwestowac w korbe na 3 blaty , ale to kiedyś
chcieć to móc
#35
niezla aero-pozycja;)
jesli moglbym cos zasugerowac (oprocz lepszych fotek;) to poradzil bym CI:
1.nawinac porzadnie owijke (jesli potrzebujesz - sa filmiki na youtubie)
2.podniesc dziob siodla (o ile nie masz problemow z kregoslupem)
3.wyrownac poziom gornego chwytu z linia rury gornej/mostka (co podniesie manetki i bedzie sie fajnie na nich mozna zaprzec) i tak w dolnym chwycie jezdzi sie rzadziej;)
a teraz dodatkowo:
1. jesli masz zla linie lancucha - winny moze byc po pierwsze suport, po drugie mozna to troszeczke poprawic podkladkami pod konusy/oska (przeciaganie szprych na lewo niekonieczne)
2.jesli chcesz go ozywic to:
-czarna anodowana obrecz tez na przod
-kolorowe elementy tj. jesli postawisz na biale - to konsekwentnie owijka, pancerze, oponki np. zaffiro czy rubino.
jesli postawisz na cos radosnego - mozesz sprobowac wymieszac elementy kremowe ze stonowanym czerownym (np. owijka typu mieszango czerwono-kremowa, opony jak wolisz - np. obie czerwone, pancerze biale lub czerwone.
A jesli chodzi o uzytecznosc.
-zadbaj o dobre klocki hamulcowe;) szpilki w kolach warto zastapic bolt-on'ami bo i tanie i bezpieczne, a jesli chcesz na nim jezdzic caly rok, fajnie zakupic blotniki szosowe.
powodzenia!
jesli moglbym cos zasugerowac (oprocz lepszych fotek;) to poradzil bym CI:
1.nawinac porzadnie owijke (jesli potrzebujesz - sa filmiki na youtubie)
2.podniesc dziob siodla (o ile nie masz problemow z kregoslupem)
3.wyrownac poziom gornego chwytu z linia rury gornej/mostka (co podniesie manetki i bedzie sie fajnie na nich mozna zaprzec) i tak w dolnym chwycie jezdzi sie rzadziej;)
a teraz dodatkowo:
1. jesli masz zla linie lancucha - winny moze byc po pierwsze suport, po drugie mozna to troszeczke poprawic podkladkami pod konusy/oska (przeciaganie szprych na lewo niekonieczne)
2.jesli chcesz go ozywic to:
-czarna anodowana obrecz tez na przod
-kolorowe elementy tj. jesli postawisz na biale - to konsekwentnie owijka, pancerze, oponki np. zaffiro czy rubino.
jesli postawisz na cos radosnego - mozesz sprobowac wymieszac elementy kremowe ze stonowanym czerownym (np. owijka typu mieszango czerwono-kremowa, opony jak wolisz - np. obie czerwone, pancerze biale lub czerwone.
A jesli chodzi o uzytecznosc.
-zadbaj o dobre klocki hamulcowe;) szpilki w kolach warto zastapic bolt-on'ami bo i tanie i bezpieczne, a jesli chcesz na nim jezdzic caly rok, fajnie zakupic blotniki szosowe.
powodzenia!
#36
fajnie że poskladałeś kobyłkę
co do pozycji (ustawienie siodła / kiery) Zii dobrze prawi, że może być mało ergonomicznie - ale to pojeździsz to sam będziesz wiedział jak będzie dla Ciebie najwygodniej
Co do linii łańcucha - jest tu pewne pole manewru - długość osi suportu, różnych typów podkładki i inne cuda Kombinuj zatem!
co do pozycji (ustawienie siodła / kiery) Zii dobrze prawi, że może być mało ergonomicznie - ale to pojeździsz to sam będziesz wiedział jak będzie dla Ciebie najwygodniej
Co do linii łańcucha - jest tu pewne pole manewru - długość osi suportu, różnych typów podkładki i inne cuda Kombinuj zatem!
#37
Dźwigne temat. Rower żyje . Zdjęcie z lata. Klamkomanetki wyleciały na rzecz manetek na rame. Pedałki się też zmieniły na jakieś no name. Dzisiaj z roweru zdjołem przerzutki i łańcuch, będzie miał robiony serwis i będzie doporowadzany do stanu ostatecznego bo cały czas jeździł jako nieskończony .
Ogólnie rowerkiem bardzo fajnie sie jeździ jak to szosą. Rama według mnie jest troche za długa, nie wiem czy wkładać krótszy mostek czy to olać. I tak dużo wysiłku włożyłem żeby przywrócić ją do życia więc zostanie.
Co planuje zrobić:
- nowe koło przód na obręczy, która została z zakupionego kompletu
- nowa owijka
- polerka i malowanie mostka?
- continentalne ultra sport , ale dopiero jak się odkuje
- musze dokupić manetki 105 1050 bo obeznie jedną mam model 1055, a druga to plastik z rometa
- skasowanie luzu na mojej tylnej piascie ala Frankenstein
- mysle jeszcze o czarnych naklejkach orłowskiego i pomalowaniu widelca w kolor
Aktual przewidywany tylko nie wiem kiedy
chcieć to móc
#38
Continentalne ultra sport - Odradzam (u mnie co chwilę przebita ) mam rozmiar 28x700 ,a dętki 25-32x700(chyba).
Nie wiem co jest nie tak . Drogi wiadomo jakie są i ile w nich dziur.
Miałem Micheliny DYNAMIC 23x700 i naprawdę były OK. Kilka przebić w całym roku,.ale te continentale to w przeciągu miesiąca 3 lub 4 flaki.
Nie wiem co jest nie tak . Drogi wiadomo jakie są i ile w nich dziur.
Miałem Micheliny DYNAMIC 23x700 i naprawdę były OK. Kilka przebić w całym roku,.ale te continentale to w przeciągu miesiąca 3 lub 4 flaki.
Peugeot PFN10 z 1979?, Rocky Mountain Blizzard, ORANGE P7 - 1998 - dawniej :)
#40
Przydała by się inna kierownica , ta ma trochę nie ładny kształt i będzie ci nie naturalnie schodzić od chwytu na kierownicy do manetek ; takie były moje odczucia . Fajna była by taka że poziomo przesuwasz dłonie i już jesteś na gumach = takie jak teraz mają w peletonie
Co do opon miałem te Micheliny Dynamic i też nie było za fajnie - małe kawałki szkła i poszła z tyłu :/ . Co ciekawe znakomicie się trzymały detonatory maxxisa i vittorie zaffiro ani razu flak
Jak z siłą hamowania na tym typie hamulców ? Może warto by było dwuosiowe kiedyś założyć ? No chyba że zależy ci na prostocie wyglądu
Co do opon miałem te Micheliny Dynamic i też nie było za fajnie - małe kawałki szkła i poszła z tyłu :/ . Co ciekawe znakomicie się trzymały detonatory maxxisa i vittorie zaffiro ani razu flak
Jak z siłą hamowania na tym typie hamulców ? Może warto by było dwuosiowe kiedyś założyć ? No chyba że zależy ci na prostocie wyglądu
SZOSA>mtb