#2
ładne... jezeli sprawne, to myslę że warto brać w celach naukowych...
Był: pewna Gusta, Votec F7 '99, jakiś karbonowy Scott, trzeszczący Mountain Cycle San Andreas, całkiem ładny Rocky Mountain Blizzard '96, Intense M1 '03,

#6
witam.

podlacze się do tematu i zapytam...

1ile lozysk ma piasta tylna srama 9.0?
2. jak mocowany jest bębenek w tej piascie?
3. jaki jest rozmiar imbusa którym zakreca się bębenek w novatecu/ritchey? pytam Bo muszę taki klucz kupić a nie chce wydawać nie potrzebnie kasy...
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#7
mekp pisze:witam.

podlacze się do tematu i zapytam...

1ile lozysk ma piasta tylna srama 9.0?
2. jak mocowany jest bębenek w tej piascie?
3. jaki jest rozmiar imbusa którym zakreca się bębenek w novatecu/ritchey? pytam Bo muszę taki klucz kupić a nie chce wydawać nie potrzebnie kasy...
ad1 - zarówno przednia i tylna piasta srama ma dwa łożyska

ad2 - mocowanie w sramie jest identyczne jak w shimano. Rozmiar imbusa u Srama to 8 lub 10.

#11
bebenek jest rozbieralny, tam jest lozysko kulkowe, o ktorym pisał qsik.
Był: pewna Gusta, Votec F7 '99, jakiś karbonowy Scott, trzeszczący Mountain Cycle San Andreas, całkiem ładny Rocky Mountain Blizzard '96, Intense M1 '03,

#13
Jeśli bębenek masz sprawny to go nie rozbieraj. Ciężko to potem skręcić żeby dobrze działał i często po rozebraniu pękała ta dwustronna bieżnia (podpiera łożysko maszynowe a z drugiej strony kulkowe). Zresztą ta usterka to była największa bolączka tych piast.