Breezer Lightning by Joe breeze

#1
Ta dam, przedstawiam ramkę Breezer Lightning , w rozmiarze 39 cm C-C waży UWAGA :1643 gramy:)
Niestety aby nie było tak cudownie to posiada dwa małe wgnioty , jeden na poziomej rurce a drugi na rurce tylnego trójkąta.Poza tym jak na swoje lata (no właśnie który to rok?) wygląda nieźle.
Sweet focie tutaj: https://picasaweb.google.com/1025051144 ... 00/Breezer

Ogromne podziękowania dla Elziomallo za pomoc w zakupie tej ramy.
Ostatnio zmieniony 2011-11-09, 15:19 przez corrado, łącznie zmieniany 1 raz.
Lodzermensch

#5
A mogła być moja...
Szczęście że za mała, bo bym oczy wypłakiwał ;] Niech służy!

Co tam za amor w końcu był? Pamiętam że kierownica fajna i stery Primaxa, a sztyca i mostek?
Allegro, Alpinestars, Breezer, Corratec, Kuwahara, Rocky Mountain.

Obrazek

#6
Amor to mag ale w fatalnym stanie, mostek fajny Control Tech , kiera WCS ale krótka chyba, muszę zmierzyć.Do tego jeszcze sztyca nowoczesna Canonndale , siodło Fizik Pave i wkład bb-un90 ale z luzem niestety.Stery na wałeczkach ale zasyfione , musza sie odmoczyć.
Jeszcze raz ogromne dzięki.
Lodzermensch

#11
Ja pierdykam - ze tez tak ktos zwandalizowal ta rame!!! (i nie trafil na stos?!)

w katalogu jest na korbach MD... no i na vkach - be;)

ta waga po prostu MIAZDZY CYCE!
Obrazek

#15
gdzie nie spojrze - te breezery jakies takie do bolu klasyczne, purystyczne ;P

Obrazek


Obrazek


tez bym chyba nie mial koncepcji...

ps. sierzant tez ma glowke calowa w swoim? to jakies zboczenie Breezera i Kellyego? Fisher juz chyba w 89 eksperymentowal z super-oversize...
Obrazek

#17
Był na allegro jakiś czas temu taki mały Bontrager cały na m950 Bomberem i tez miał główkę calową a haki łudząco podobne do tych z Breezerka
Lodzermensch

#19
aldek pisze:- z technicznego punktu widzenia ładowanie coraz większych łożysk ma taki sam sens, jak inwestowanie w superdrogie kable do audio.
No ale wiecie, marketing...
a co powiesz w takim razie na inna sprawe - mianowicie na osrednice rury glowki (ktora jak wiemy nie jest taka sama jak srednica misek sterowych), oraz na zwiekszana srednice rury sterowej. Nie jest to bezposredni czynnik podnoszacy sztywnosc, gdyz powszechnie uznaje sie, iz rosnie ona wraz ze wzrostem wysokosci samej glowki. Za to przeklada sie na sterownosc roweru (co odczujemy w sumie dopiero przy duzej predkosci, albo w trudniejszych zakretach)... nie mowie juz o swietnym wygladzie grubszych frontow roweru...

(zreszta mozemy watek kontynuowac w tym starym temacie o roznych srednicach sterowek: http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php? ... t=ster%F3w )

#21
A propos wgniotek- tak, wiem że był temat gdzie sprawa była gruntownie omawiana.

Pokazywałem zdjęcia ramy znajomemu kolarzowi i serwisantowi z dużym doświadczeniem, poza tym że cmokał z zachwytu rzucił propozycję naprawy wgniotek, w ten sam sposób w jaki naprawia się progi w samochodach; mianowicie przyspawują w środek wgniecenia drut i wyciągają wgniecenie. Może to jest metoda? Ponoć blacha karoseryjna za gruba też wcale nie jest, ale ja się nie znam.
Allegro, Alpinestars, Breezer, Corratec, Kuwahara, Rocky Mountain.

Obrazek

#25
Wiedziałem że się o koła przyczepisz:).Nie wiem ile waży bo nie miałem gdzie tego zrobić,muszę jechać do Aldka na wieś tam się najlepiej waży komisyjnie:)
Lodzermensch

#27
jonder pisze:Wyszedł bardzo ładnie

jeździłeś już?
dobre! przecież rowery corriego nie do tego są tylko do pozowania do zdjęć :)
fajny, fajny! zabójcza geometria i jasne oponki rulez! pancerze to nie wiem do końca...hmm...

EDIT: czaje teraz, pod kolor czcionki oraz opon są te kable
Ostatnio zmieniony 2011-11-19, 13:27 przez YvesMoi, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

>>KLIKNIJ PO WIĘCEJ!!<<
cron