Wrzucam kilka fotek na szybko mojego sprzętu, nie ma chyba co robić więcej zdjeć detalom bo osprzęt jest dosyć standardowy, ale kultowy-pełne, piękne, czarne deore lx obręcze w idealnym stanie alesa, również na piastach lx'a.Siodełko aktualnie jest mniej epokowe bo sprzed 2 lat Authora, bo to widoczne na zdjęcia okazało się mało komfortowe...
https://picasaweb.google.com/1119456754 ... 83/Raleigh#
A no i nadal poszukuję scotta pod amortyzator
#6
niekoniecznie Stachu - te Raleighi sprawiały wrażenie dużych, przez permanentnie zachowany sloping niezależnie od rozmiaru Firma windowała główkę w kosmos...
Z resztą zobacz - rama poniżej ma 19" (może 19,5" nie pamiętam) - w przekroku była podobna lub nawet nieco mniejsza niż Boulder jakiego składasz)
A ze srebrna kiera rowerek wygląda fajnie - nie wiem czy nie lepiej niż z zieloną
Z resztą zobacz - rama poniżej ma 19" (może 19,5" nie pamiętam) - w przekroku była podobna lub nawet nieco mniejsza niż Boulder jakiego składasz)
A ze srebrna kiera rowerek wygląda fajnie - nie wiem czy nie lepiej niż z zieloną
#7
Ciekawe... nie wiedziałem. Dziwi mnie takie coś, bo zachowanie w terenie musi być średnie co innego na długie płaskie trasy
#9
A więc tak, mam 187cm wzrostu i jeździ mi się na nim super, także muszę przyznać rację co do złudnej wielkości ramy, a że kupiłem go z przeznaczeniem w teren asfaltowy, ale górzyst oraz wyprawowo to jestem zadowolony. Właśnie ze srebrną kierą go chyba zostawię bo się fajnie prezentuje także dzięki Beretowi tak wyszło-faktycznie kupiłem go na allegro
#10
Wywlekam temat bo z racji przeBrzydkiej pogody nie ma dziś szans na jazdę, a więc porobiłem kilka fotek aby przybliżyć aktualny wygląd mojego Raleigha
Trochę już przeszedł(pod względem modyfikacji), trochę przejechał...z początku był dojazdówą na uczelnie w Nowym Targu, w międzyczasie tradycyjnym leśnym "góralem", miał epizod wyprawowy na III rocznicy forum, aby ponownie wrócić do funkcji górsko-leśnej/studencko dojazdowej.
Jak było - https://picasaweb.google.com/1119456754 ... 83/Raleigh
Jak jest teraz - https://picasaweb.google.com/1119456754 ... hAktualnie#
Doprowadziłem go chyba do stanu, z którego nie planuję go zmieniać. Jedynie zastanawiam się nad purpurowymi śrubami i kominami do korby i fajnie by było znaleźć zacisk siodła zakręcany, taki jak przy kołach, zamiast tradycyjnego zacisku, bo trochę nie pasuje.Może ktoś ma na zbyciu? Co sądzicie? Jakieś inne sugestie?;-)
Trochę już przeszedł(pod względem modyfikacji), trochę przejechał...z początku był dojazdówą na uczelnie w Nowym Targu, w międzyczasie tradycyjnym leśnym "góralem", miał epizod wyprawowy na III rocznicy forum, aby ponownie wrócić do funkcji górsko-leśnej/studencko dojazdowej.
Jak było - https://picasaweb.google.com/1119456754 ... 83/Raleigh
Jak jest teraz - https://picasaweb.google.com/1119456754 ... hAktualnie#
Doprowadziłem go chyba do stanu, z którego nie planuję go zmieniać. Jedynie zastanawiam się nad purpurowymi śrubami i kominami do korby i fajnie by było znaleźć zacisk siodła zakręcany, taki jak przy kołach, zamiast tradycyjnego zacisku, bo trochę nie pasuje.Może ktoś ma na zbyciu? Co sądzicie? Jakieś inne sugestie?;-)
#11
witam.
wyszedł przyjemnie. dla mnie jedyne co nie pasuje to brak zqslepki do śruby korby i siodlo jakieś takie ni w 5 ni w 9...
co do śrub w korbie....ja bym nie ruszal.
pozdrawiam
xMekpx
wyszedł przyjemnie. dla mnie jedyne co nie pasuje to brak zqslepki do śruby korby i siodlo jakieś takie ni w 5 ni w 9...
co do śrub w korbie....ja bym nie ruszal.
pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#12
Dodanie tych śrub byłoby miodne
no. ewentualnie fioletowe (tudzież purpurowe, jak tu niektórzy piszą ) pedały byłyby alternatywnym "końcowym dotykiem".
no. ewentualnie fioletowe (tudzież purpurowe, jak tu niektórzy piszą ) pedały byłyby alternatywnym "końcowym dotykiem".
--
Cypis
Cypis
#13
Mekp - zaślepki brakuje fakt, tak jak i zaślepki od mostka, którą ciężko mi ustrzelić od samego początku, może akurat ktoś zaproponuje
Cypis - właśnie też jestem w dużej mierze już przekonany do tych śrub, a pedały jak się trafią to kto wie . Póki co jednak wychodzę z założenia, że podczas jazdy i tak ich nie widać więc nie trzeba się na siłę wykosztowywać
Cypis - właśnie też jestem w dużej mierze już przekonany do tych śrub, a pedały jak się trafią to kto wie . Póki co jednak wychodzę z założenia, że podczas jazdy i tak ich nie widać więc nie trzeba się na siłę wykosztowywać
#14
Aa i jeśli chodzi o siodło to też szukam(może nie jakoś intensywnie) bo to co jest to współczesny autor z poprzedniego nie retro roweru. Wogóle na razie "delikatnie" podchodzę do wszelakich zakupów bo oszczędzam kasę na niemcy w maju, kto wie co się trafi
#15
widziałem rower na żywo i jest GOOD! purpurowe akcenty bardzo fajnie się zgrywają z ramą, razi jedynie dziura w mostku
#17
Witam.
Teraz zobaczyłem foto na kompie i... Teraz najbardziej razi mnie Fd... Jakieś srebrne by się przydało.
pozdrawiam
xMekpx
Teraz zobaczyłem foto na kompie i... Teraz najbardziej razi mnie Fd... Jakieś srebrne by się przydało.
pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#18
Właśnie mam dx'a do kompletu tylko jak założyłem to mi sie wydawało, że się za jasno już zrobiło od tego "srebra" i szarości, aczkolwiek teraz jak dojdą purpurowe śrubki do blatów to może skontrastuje i szare fd dx się nada ;)
#19
ojezu soro, ja teraz dopiero zaczynam ogarniać, nie dość że ci raleigha sprzedałem do tego FD DX.
ciężko jest w tej chwili ze mną bo kolega bierze ślub i trochę świętowaliśmy, ale lubie cie dominiku
ciężko jest w tej chwili ze mną bo kolega bierze ślub i trochę świętowaliśmy, ale lubie cie dominiku
#20
nie wiem czy się zasugerowałem, ale nawet to świętowanie chyba z postu wypływaberet pisze:ojezu soro, ja teraz dopiero zaczynam ogarniać, nie dość że ci raleigha sprzedałem do tego FD DX.
ciężko jest w tej chwili ze mną bo kolega bierze ślub i trochę świętowaliśmy, ale lubie cie dominiku