Cześć, wygrzebałem dziś z szopy po ponad 15 latach taki rower. Chciałem sie przesiąść z transportu miejskiego na rower, tylko nie wiem czy jest sens to reanimować, ma to jakąś wartość?
Do zrobienia hamulce, tylna zębatka, siedzisko, kierownica raczej też.
Re: Kuwahara Hi Pacer MTB - czy warto to reanimować
#3A jaki jest koszt takiego setupu? Bo to bardziej o to sie rozchodzi czy jest sens pakować w to pieniądze czy nie lepiej po prostu kupić jakąś używke. Nie chce jakichś bardzo drogich setupów bo raz że dopiero zaczynam a dwa, strach przed tym że mi go ktoś ukradnie.
Re: Kuwahara Hi Pacer MTB - czy warto to reanimować
#4Przy dzisiejszych stawkach w serwisach doprowadzenie tego roweru do pełni sprawności to koszt min. 300 zł (raczej więcej ). Kuwahara to bardzo zacna marka moim zdaniem lepiej spróbować sprzedać i kupić jakąś używkę w dobrym stanie.
Re: Kuwahara Hi Pacer MTB - czy warto to reanimować
#5Budżet powiedzmy 600-700zł, nie wiem czy da sie coś sensownego za to zrobić? :D
A jeśli sprzedawać to naprawiony czy nie, no i gdzie najlepiej takie coś wystawić? No i za jaką cene :/
A jeśli sprzedawać to naprawiony czy nie, no i gdzie najlepiej takie coś wystawić? No i za jaką cene :/
Re: Kuwahara Hi Pacer MTB - czy warto to reanimować
#6W tym stanie moim zdaniem 200-300 zł. Wystawić najlepiej na olx , żeby nie bawić się w wysyłkę . Remont tego roweru to min. 300 zł . (sam serwis min. 250 zł do tego dętki opony itd) Musisz sam/sama sobie odpowiedzieć czy warto :)
Re: Kuwahara Hi Pacer MTB - czy warto to reanimować
#7Zależy ile sam chcesz i jesteś w stanie zrobić.
Tak jak napisał sztopi olx i może za 200-300zł ktoś kupi, tylko co potem? Dołożysz 700 i co kupisz za 1000zł? Używkę, w którą na pewno coś trzeba będzie serwisować. Bo olx i allegro pełne "rowerów po pełnym serwisie", który polega na puknięciu młotkiem i pryśnięciu wd40.
Tak jak napisał sztopi olx i może za 200-300zł ktoś kupi, tylko co potem? Dołożysz 700 i co kupisz za 1000zł? Używkę, w którą na pewno coś trzeba będzie serwisować. Bo olx i allegro pełne "rowerów po pełnym serwisie", który polega na puknięciu młotkiem i pryśnięciu wd40.