#151
Piotr pisze:Bart a wiesz ile Sid, czy Reba wazy w 26" , wiesz ile nie trzeba ciągnąć pod góre ? np AMP waży poniżej 1200 g jak pamiętam cały alu
To jeszcze zależy jaki model SID'a i z którego roku.
Stare były najlżejsze jak zapewne wiesz.
Odnośnie Reby sytuacja wygląda podobnie.
To co Bart zainstalował wciąż jest niczym kowadło ...
Mój Shiver SC ze STALOWĄ RURĄ STEROWĄ na sprężynie z otwartą kąpielą olejową waży 2,5 kg!
FOX 36 Talas ze skokiem 160 na powietrzu ... 2,16 kg!

#153
Bart pisze:Za 1500 zł nic lżejszego nie kupi. Po za tym nie stać mnie na DT czy Ohlins. Mam nowy, pewny amortyzator z gwarancją. Cieszę się, że nie muszę po kimś zjeżdżać używanych gratów.

Jeszce tylko kiera, sztyca i siodełko i spokojnie zbliżam się do 10,5 kg, a może i mniej.
Fajna filozofia ... lepiej kupić coś średniego niż odłożyć siano kiedy mamy zimę i nabyć raz a dobrze.
Twój rower NIGDY nie zbliży się do granicy 10,5 kg!
A dla czego ?
Bo rowery 29 calowe to kloce i żeby były lekkie muszą kosztować worek pieniędzy ( w sumie na super lekkie 26 też trzeba sporo wydać ).
Masz w tym rowerze taki sobie osprzęt i taką sobie ramę.
Nic nie jest wybitnie lekkie ponieważ kosztowało zbyt mało.
Prawda jest taka że musisz słono zabulić i tego nie przeskoczysz :-x
Wszyscy ci dobrze radzą a ty wciąż jesteś na to głuchy.
Pisałem również że więcej dadzą ci super lekkie opony niż pół kilo mniej na amorze.
Podstawą dobrego roweru do ścigania i nie tylko są super lekkie koła.

#155
No i wiecie już wszyscy po co ten temat ? żeby 2 ..... spotkały się i wymieniały poglądy a nie trolowały gdzie indziej hahyahahahhahahahah :mrgreen:

A propo Bart zobacz sobie katalog Marina z lat 1994-97 i który ważył bez łaski 10,5 kg.
www.velotech.pl

#159
Bart pisze: I ty też będziesz się śmiał. Hejt to podstawa internetu. Hejtuje ten kto gówno wie i gówno ma.
Przecież chory maniak jakim jest Retromen ma całą kolekcję różnych złomów z epoki ... więc o jakim gównie mowa :lol: :?:
Ty za to masz 10 rowerów , które są super rasowe i na wypasie :mrgreen: :?:
Nie trafiłeś z ripostą ... no ale każdemu się zdarza kolego , nawet najlepszym :mrgreen:
Szkoda że nie zakupiłem tej ramy Ransoma 10 ... bo może ludzie odrobinę by odetchnęli od drugiego najsłynniejszego roweru nie retro na forum retro jakim jest Superjan 8-)

#161
Do autora.
Wyraz "fejsa" zmieniamy na "forum"
GT RTS3 ,GT LTS ,K2 proflex 4000 ,Diamond Back Response Sport ,Giant MCM 2 ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Cannondale R900 ,Specialized S-Works M2 ,Specialized S-Works M5 ,Merida Scultura 909,
Załączniki
Screenshot_20181205-185612_Facebook.jpg

#163
Bart pisze:Kolejny przykład upadku... autora czy forum ?
Heheheh :lol:
No ale sam się O TO PROSIŁEŚ :!:
Lubisz się gryźć jak pies z kotem.
Kiedy włazisz na czyiś temat i trollujesz to jest OK ale jak ktoś tobie dosra to już przestaje być śmieszne ?
Ale jak to!?
Trzeba mieć do siebie dystans ... tak jak Barney z Flinstonów :mrgreen:
Przynajmniej coś się dzieje , mniejsza o to że odnośnie tematu treści jest 10%.
Bez nas to forum już dawno by zasnęło niczym Śpiąca Królewna bo tu zagląda z 10 osób z czego 5 lubi się żreć między sobą i cokolwiek piszą 8-)
Weź lepiej się przyznaj że jesteś wpieniony bo twój rower to nie Yeti tylko jakiś tam Zajebizerjor :mrgreen:

#164
Bart pisze:No i prawie 0,5 kg mniej :lol:
Sorry odnośnie tego co napisałem że ten twój wideł to straszne kowadło ... NIE ZAUWAŻYŁEM jednego zdjęcia!
Sądziłem że ta nowość waży 2 kilo :-|
Więc pod tym względem zwracam honor.
Starość i ślepota :-/
ALE I TAK JEST PASKUDNY :mrgreen: :!:

#170
Bart pisze:Jak Mikołajki ? Byliście grzeczni ? Ja nie byłem, ale :-P
Opony OK.
Ale chwyty to gówno , które można założyć jedynie do zimówki.
Dla czego nie kupisz sobie porządnych chwytów ?
Szkoda 150 zł ?

#172
Ja uważam że to ciężkie gówno jest, sprzedawałem je parę lat temu w sklepie i nigdy więcej, przede wszystkim są po nałożeniu na kiere grube, po drugie ciężkie.
Po trzecie można se było kupić chwyty przykręcane na obejmki, bo tylko takie trzymają się dobrze kierownic bez rogów i można znaleźć bardzo lekkie.
Superlekkie chwyty robi się też z owijki szosowej jak zrobiłem a marinie.
A opony to już gorzej ie można było . . .

I Ty masz 40 lat , żartujesz ?
coby Ci mądrego z serca nie napisać to i tak to w piach pójdzie.

Chłopie albo to forum albo szajbak i banda dzieciaków, zastanów się.
www.velotech.pl

#173
Piotr pisze:Ja uważam że to ciężkie gówno jest, sprzedawałem je parę lat temu w sklepie i nigdy więcej, przede wszystkim są po nałożeniu na kiere grube, po drugie ciężkie.
Po trzecie można se było kupić chwyty przykręcane na obejmki, bo tylko takie trzymają się dobrze kierownic bez rogów i można znaleźć bardzo lekkie.
Superlekkie chwyty robi się też z owijki szosowej jak zrobiłem a marinie.
Nigdy jeszcze takich bzdur nie czytałem w twoim wykonaniu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Piotr pisze:A opony to już gorzej ie można było . . .
Zobaczymy jak się sprawdzą w zimę. Po drugie to tylko opony.
Diamond Back Apex SE '96, Superior XP 939

#174
Bart pisze:
Piotr pisze:Ja uważam że to ciężkie gówno jest, sprzedawałem je parę lat temu w sklepie i nigdy więcej, przede wszystkim są po nałożeniu na kiere grube, po drugie ciężkie.
Po trzecie można se było kupić chwyty przykręcane na obejmki, bo tylko takie trzymają się dobrze kierownic bez rogów i można znaleźć bardzo lekkie.
Superlekkie chwyty robi się też z owijki szosowej jak zrobiłem a marinie.
Nigdy jeszcze takich bzdur nie czytałem w twoim wykonaniu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Piotr pisze:A opony to już gorzej ie można było . . .
Zobaczymy jak się sprawdzą w zimę. Po drugie to tylko opony.
Nigdy takich bzdur jak Twoje tutaj nie pisano.
www.velotech.pl

#175
Nie znam tych chwytów, ale może akurat Bartowi odpowiadają ? Przecież to tylko kilkadziesiąt gramów więcej niz jakieś lżejsze ( nie mylić z ultra lekkimi ). Kiedyś jeździłem na cienkich i po przesiadce na grubsze, przykrecane, stwierdziłem, że wolę grubsze. Nawet w rękawiczkach. Przecież te kilkadziesiąt gramów to nie tak wiele. Niektórzy mają np. siodła które ważą 300 i więcej gramów i nikt nie krzyczy, że ma być 150 czy 200.

#176
Bart pisze:
Piotr pisze:A opony to już gorzej ie można było . . .
Zobaczymy jak się sprawdzą w zimę. Po drugie to tylko opony.
Opony są fajne jak za tą cenę.
Super się toczą po asfalcie i szutrach.
Teren jeśli ogarniasz też przeżyją choć zapomnij o super trzymaniu.
Natomiast na zimę się absolutnie NIE NADAJĄ :!:
Zima - śnieg to już lepiej kupić opony typowo na błoto - proste , długie i grube wystające klocki ala opona do DH.
Załączniki
michelin-wildgripper-dh-mud-2-1_2_3.jpg