W zeszłym roku stawiałem maszynę w prezencie dla mojej Pani...
zrobiwszy wywiad w gustach kolorystycznych wiedziałem, ze miałby być czarny (nuda

Tak też stałem się właścicielem Diamondback Sorrento z 1994 roku (dzięki, qrczaki!).
Na rurkach "Chromoly main triangle / hi-tensile steel rear stays",
pomalowana na piękny metaliczny jasno-fioletowy kolor - cudownie błyszczy się w słońcu;
oryginalnie na Alivio, postawiłem go na:
klamki LX ST-M560 (dzięki, skolioza!), przerzutki LX RD-M560 + XT FD-M735 (niestety nie miałem do kompletu z dolnym ciągiem), korba LX FC-M560,
koła na LX FH-M560, LX HB-M560 i obręczach FIR MT232,
okrasiłem fioletowymi aluminiowymi dodatkami:
hamulce Dia-Compe 987, zacisk podsiodłowy Shogun, korki Shogun Power Plug Pro, kierownica Towsen (146 gramy, mniam), rogi Towsen, booster Maugura,
dodałem piękny stalowy mostek Shogun Zero (210 gramów) i współczesne już siodło Selle Italia X2 Trans Am oraz wygodne pedały Dartmoore Jelly.
Prezentuje się to tak:



śliczne Dia-Compe 987:

mostek:

zacisk:

kiera, rogi:

Laczki to Swallow (aka Schwalbe) Cruiser HS-228 (26 x 2,125) - wyglądają tak sobie, ale śmigają bardzo ładnie. Może zmienimy je w tym roku na coś nowszego, np.

Komentarze mile widziane.