Mój kolejny projekt chyba na razie ostatni.
Założenie było proste NON SHIMANO, udało się po długich poszukiwaniach.
Części w rowerze może nie są najwyższych lotów, ale spełniają swoją rolę. rower miał zupełnie inaczej wyglądać i być na innej ramie, ale po przeliczeniach, dywagacjach przemyśleniach zakupiłem u naszego forumowego kolegi Hiitka ową ramę z amorem manitou.
Rama w bardzo ładnym stanie wizualnym i technicznym, zaprawki z daleka są nie widoczne. amortyzator w świetnej kondycji, w sumie ro mój pierwszy manitou na jakim będę jeździł .
no to jadę z tematem
Stery TIOGA mam od znajomego, chciał je wyrzucić bo łożyska były zajechane. gdzieś tam w swoich gratach wygrzebałem w trochę lepszym stanie, wymyłem nasmarowałem i jest ok.
Mostek TITEC 80mm z allegro za 25 zł mega sztywny.
Kierownica i sztyca 27.2 z tytanowymi śrubami i przerzutka tylna PLASMA jest od YvesMoi
Zacisk sztycy to jakiś tam force czarny.
Suport TANGESEIKI z allegro długość 107mm, choć w innej ramie długość pasowała, to tutaj mam ramiona blisko dolnego tylnego trójkąta ramy.
Przednia przerzutka SRAM QUARZ od naszego kolegi z forum Grześka, musiałem jej dać redukcję na 31.8
Siodełko z allegro RITCHEY VECTOR VING bardzo wygodne i ładnym stanie, wizualnym bez przedarć
Manetki SACHS POWER GRIP EXTREME z allegro, w ładnym stanie jedynie co to lewa manetka słabo trzyma bieg i do tego orginalne chwyty z logo grip shift też z allegro.
Korba WHITE INDUSTRIES w ładnym stanie i koronki również, kupiłem od naszego kolegi z forum sztopi17
Hamulce to MAGURA RACE LINE HS33 kupione od Łukasza Nowaczyka po wielu rozmowach zakończyliśmy nasz spór o kasę i części.i Udało się dojść do porozumienia .
Koła złożyłem z piastach RITCHEY ZERO tył i DT ONYX przód, szprychy cieniowane 2.0/1.8 DT REVOLUTION, czarne z tyłu srebrne z przodu, obręcze to SUN RIMS CR18 tył i AMBROSIO THE FROG przód, obie nowe.
Opony to komplet RITCHEY ALFA I OMEGA BITE 26x1.95 w fajnym stanie nie wytarte.
Kaseta SUNRACE 11-32 i łańcuch YBN też nowe.Nie jest to retro ale nowe i nie shimano
Pedały zakupione na allegro, nowe niby AZONIC a na korpusie widnieje napis CODA
Linki pancerze UNEX, oraz wszystkie końcówki do montażu przewodów z magury też nowe.
Rower złożyłem, problemem było pierwsze ustawienie magury do ramy trochę mi to zajęło.
Zrobiłem pierwsze jazdy testowe. rower bardzo łądnie przyspiesza, jest sztywny amortyzator działa bardzo fajnie, nie spodziewałem się takiej pracy po manitou
Pozycja bardzo wygodna choć wyciągnięta, musiałem siodełko dość mocno przysunąć do przodu z racji rozmiaru ramy około 18 cali.
Kokpit jest bardzo sztywny, dzięki mostkowi i kierownicy co się zdziwiłem, w moich innych rowerach już tak nie jest .
galeria zdjęć https://photos.app.goo.gl/zfnu7rkiMxmBzu7X9
dzisiaj pierwsza dłuższa trasa z PTTK szlakiem drewnianych kościołów
NAKITA PRO RACING 9090s
#1Ostatnio zmieniony 2018-07-22, 20:55 przez czajnikmtb, łącznie zmieniany 3 razy.