28 treking? czy 29" na cienkich gumkach czy przełaj ?
W swojej karierze miałem chyba wszystkie typy rowerów , ale trekinga jeszcze nie, zwłaszcza takiego z agresywną geometrią.
Gdzieś kiedyś dawno temu nazwa tej firmy mi się obiła o uszy , i chyba w starych katalogach Bike Magazin była.
Rower stoi jak widać na Acera plus STX, czyli całkiem przyzwoicie, kaseta idealna na szosowanie . . ..
A co z niego wyjdzie to pewnie eksperymenty pokażą, najpierw go pomierzę, może będzie sprytniejszy od przełajki ?
Fotki po zakupie .
#2
29" w sensie ogólnie znanym to nie te czasy - chociaż mam kumpla który z powodzeniem na trekkingu obutym w odpowiednie gumy i bombera loił tyłki na maratonach niejednemu na profi sprzęcie
#3
Patrząc na prześwity i pomierzyłem ze wejdzie spokojnie opona 1,95 w rozmiarze 29", 2.1 ma za mało miejsca.
Coś tam poregulowałem na szybko, krótka jazda, ma wygodną pozycje, można by tłuc km asfaltowo szutrowe.
Będe miał zagwozdke w co go przeobrazić.
Coś tam poregulowałem na szybko, krótka jazda, ma wygodną pozycje, można by tłuc km asfaltowo szutrowe.
Będe miał zagwozdke w co go przeobrazić.
#4
Opony 1.95 stykną. Przy tym geo może skrócenie mostka coś pomoże? ... No i na kantach może być trochę ciężko, albo kosztownie :) (albo jedno i drugie) Zależy jak będziesz jeździł i jakie klocki. Ja bym tu założył magury hs33 przód i tył. Ostatnio mnie dopadła wichura ze srogim deszczem i tylne vbrake w porównaniu do przodu ma magurze hs33 nie miały polotu kompletnie. Na suchym stx rc vbrake hamuje elegancko, ale jak jest mokro to... a magura zawsze przyzwoicie.
#5
canti tutaj hamują wybornie, nie mam zastrzeżeń, mostek dla mnie jest nawet powiedzmy za krótki 120 mm, mam 125 ale jakoś wytrzymam.
Długość ramy jest idealna pod montaż baranka, dlugość bazowa jest taka sama jak w mojej przełajówce, a i suport jest zawieszony dobrze.
Tyle że zostawiam prostą kierownicę, będą tutaj klamkomanetki 3 x 7 Stx albo Deore Lx, canti zostają, koła będą, albo uda mi się je dobrze wycentrować , naciągnąć i posłużą albo felgi pójdą do zmiany.
Kaseta wylatuje, pójdzie tutaj 28 albo 32 max, na szutry w górach i okolicach wystarczy.
Jeśli bym koła zmienił to albo pójdą na dt 460 i tublesss, albo na AC18 .
Mam jeszcze inne koła fajne lekkie szosowe 17C, może takie wsadzę ? do jazdy na szosie oponki szosowe 25 albo 28 C, a na szutry 35 C.
Sprawdzałem dzisiaj, 2,1 29" są na styk, a 1,9 prawie się nie spotyka, nie będę na siłę kombinował, technicznie dam se rady w terenie.;
Miałem oponki z ładnymi bokami, retro Panaracery, na razie na takich się poturlam.
Mają kremowe błotniki . . . no jakby rame zrobił lakierem na nowo . . . . .
troche niewyraźne . . .
Długość ramy jest idealna pod montaż baranka, dlugość bazowa jest taka sama jak w mojej przełajówce, a i suport jest zawieszony dobrze.
Tyle że zostawiam prostą kierownicę, będą tutaj klamkomanetki 3 x 7 Stx albo Deore Lx, canti zostają, koła będą, albo uda mi się je dobrze wycentrować , naciągnąć i posłużą albo felgi pójdą do zmiany.
Kaseta wylatuje, pójdzie tutaj 28 albo 32 max, na szutry w górach i okolicach wystarczy.
Jeśli bym koła zmienił to albo pójdą na dt 460 i tublesss, albo na AC18 .
Mam jeszcze inne koła fajne lekkie szosowe 17C, może takie wsadzę ? do jazdy na szosie oponki szosowe 25 albo 28 C, a na szutry 35 C.
Sprawdzałem dzisiaj, 2,1 29" są na styk, a 1,9 prawie się nie spotyka, nie będę na siłę kombinował, technicznie dam se rady w terenie.;
Miałem oponki z ładnymi bokami, retro Panaracery, na razie na takich się poturlam.
Mają kremowe błotniki . . . no jakby rame zrobił lakierem na nowo . . . . .
troche niewyraźne . . .
Oponki
#7Tutaj masz fajną opcję na oponki w dobrej cenie z agresywnym bieżnikiem . I wizualnie przypasują
https://allegro.pl/opona-irc-v-claw-28- ... 06740.html
https://allegro.pl/opona-irc-v-claw-28- ... 06740.html
#8
W widzisz Sztopi jesteś genialny, dobre oponki wynalazłeś, nowe japońskie skinwalle w śmiesznej cenie.
Trzeba brać nawet na zapas.
Będą pasować idealnie do Albatrossa jak i do mojego Wheelera.
Trzeba brać nawet na zapas.
Będą pasować idealnie do Albatrossa jak i do mojego Wheelera.
#9
No tak, ale one mają większy bieżnik i są sporo większe, fakt że 40 mm to już spora oponka, musze pomyśleć , nawet do 29era sie nadają
DługiDżon 180 cm , rama ma krótką geometrie, jak pisałem dł podchodzi pod przełajke, 53 cm , to chyba robili jako street rower
edit,
- zakupiłem jedną parę tychy opon, zobaczę jak spasują i czy ich stan nadaje się do jazdy.
DługiDżon 180 cm , rama ma krótką geometrie, jak pisałem dł podchodzi pod przełajke, 53 cm , to chyba robili jako street rower
edit,
- zakupiłem jedną parę tychy opon, zobaczę jak spasują i czy ich stan nadaje się do jazdy.
#10
Nadają się, mam je w dużej kiszce z podpisu (Inbred)
Szerokość 41 mm po ściankach. 43,5 mm po klockach
Szerokość 41 mm po ściankach. 43,5 mm po klockach
GT Avalanche 2.0 '04
GT Zaskar LE '94 [90%]
MBK Voyager '93
On-One Inbred 29 '14
Niner RIP9 v2.1 29/650B+ (11-'13)
GT Zaskar LE '94 [90%]
MBK Voyager '93
On-One Inbred 29 '14
Niner RIP9 v2.1 29/650B+ (11-'13)
#11
Przyszły oponki, oj będziesz Piotrek zadowolony, są idealne.
Elastyczne i ani śladu długiego magazynowania.
Oczywiście dopiero będą wyglądać gdy całkowicie zniknie talk.
Elastyczne i ani śladu długiego magazynowania.
Oczywiście dopiero będą wyglądać gdy całkowicie zniknie talk.
#12
a gówno . . . dzwonił i mówi ze nie ma już, nie ogarnia nawet towaru co ma na sprzedaż, zraził mnie i nie robię u niego zakupów, o za pajac . . .
no i założę inne wąskie na razie Duro do przełaju.
no i założę inne wąskie na razie Duro do przełaju.