O jakie śmieszki
Długi Dżonie (dziwnie się czuję pisząc Twój nick oczyszczę z rdzy , punktowo zabezpieczę i będę woził się bulwarami . Chyba , że koledzy z forum będą mocno denerwować to do piaskowania pójdzie
#33
kiedyś bardzo szukałem 18 calowego karakorama z tego rocznika w piekielnym malowaniu inferno. Przeszło mi, ale jak popatrzyłem, to znowu wraca. Dobrze, że w secie jest most.
Wypiaskować to se możesz każdego outposta, tego szkoda. Malowania z tamtych lat były unikalne.
Wypiaskować to se możesz każdego outposta, tego szkoda. Malowania z tamtych lat były unikalne.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
nie
#34Ortodoksem nie jestem , ale piaskowanie takiego malowania to zbrodnia .aldek pisze:kiedyś bardzo szukałem 18 calowego karakorama z tego rocznika w piekielnym malowaniu inferno. Przeszło mi, ale jak popatrzyłem, to znowu wraca. Dobrze, że w secie jest most.
Wypiaskować to se możesz każdego outposta, tego szkoda. Malowania z tamtych lat były unikalne.
1991 rok to był piękny rok w kolarstwie górskim Malowanie GTków z tamtego roku po prostu coś pięknego.
#35
Hehe! Nick jest wyjątkowy A co do piaskowania to też uważam że akurat tego malowania nie wolno usunąć.sztopi17 pisze:O jakie śmieszki
Długi Dżonie (dziwnie się czuję pisząc Twój nick oczyszczę z rdzy , punktowo zabezpieczę i będę woził się bulwarami . Chyba , że koledzy z forum będą mocno denerwować to do piaskowania pójdzie Obrazek
Re: Historia marki GT
#37To jest interno i rzeczywiście jest niesamowity:
Części na sprzedaż:
https://m.olx.pl/oferty/uzytkownik/1eZ3x/
https://m.olx.pl/oferty/uzytkownik/1eZ3x/
Re: Historia marki GT
#39Potrzebna pomoc dzisiaj, jest taki model GT Pyrate? pirate ? albo coś podobnego, jest koloru szarego popielatego, amortyzator RS QUADRA 10 chyba, szary kolor, rama alu, osprzęt Exage.
Nie mogę znaleźć go w katalogach, mogę taki kupić ale nie wiem co to szału nie ma jest w totalnym rozpadzie, wszystko co nie metalowe i alu rozpływa się .
Nie mogę znaleźć go w katalogach, mogę taki kupić ale nie wiem co to szału nie ma jest w totalnym rozpadzie, wszystko co nie metalowe i alu rozpływa się .
Re: Historia marki GT
#40chyba to jednak Pantera, rzadko się ją spotyka a ja nie pamiętam dokładnie modelu nazwy.
Re: Historia marki GT
#41Aluminiowa rama, kolor (o ile szary masz na mysli kolor surowego alu), osprzęt pasowały by do Pantery 92 lub 93 - nie pamiętam
Re: Historia marki GT
#43Ładna, tylko ze ta co widziałem chyba za mała , bo z pomiarów było 41 cm do osi poziomej.
Re: Historia marki GT
#44A ja tam mam papierowy katalog GT z 1996 roku ;p
Pro modele LTS i Zaskar w polerze na dwóch stronach rozkładanych, na m950 MIODZIOOO! Piękne rowery.
Pro modele LTS i Zaskar w polerze na dwóch stronach rozkładanych, na m950 MIODZIOOO! Piękne rowery.
Są: Super V2000; Trek 9900 OCLV; Trek 990; Spec Stumpjumper M2, Cannondale F400 (killer); Klein Pulse; Focus Black Rider; Cannon MOTO CARBON :); SBIKE; .. i parę jeszcze gratów.
Re: Historia marki GT
#45Jeszcze do historii marki dodam ze w niemcowni byla taka firma kiedys jak Rabeneick (teraz robia mieszczuchy w usa chyba). Byla to firma, ktora poprzez kilka innych spolek wprowadzila do sprzedazy GT wlasnie, w niemcowni. Doszukalem sie tego jak wertowalem net w poszukiwaniu info na temat mojego rabeneicka, ktorego rama jest identyczna z GT tequesta 1989. Nie ma tylko wygrawerowanego GT na rurce. Ale, byly rabeneicki z wygrawerowanym logo marki tak jak w GT.
Re: Historia marki GT
#46Rama jest crmo ale w prownaniu do ramy kastla to mozna powiedziec ze nie rdzewieje. Kastle wisi na haku i rdzewieje w oczach... Jakosc stali stosowanej w GT byla na wysokim poziomie.