ALE NADAL JEST BRZYDKIBart pisze: Na razie nic więcej mi nie potrzeba
#305
XC30 przejechał bez żadnego przeglądu ani naprawy ponad 10000 km. Myślę, że Raidon nie będzie gorszy
#306
Takie olewactwo świadczy o tobie jak najgorzej ... nie ważne czy amor kosztował 500 czy 5000 zł.Bart pisze:XC30 przejechał bez żadnego przeglądu ani naprawy ponad 10000 km. Myślę, że Raidon nie będzie gorszy
Masakra.
I jeszcze się przyznałeś
#308
Ech ... to zupełnie tak jak byś powiedział że ktoś kto pracuje w biurze a nie na budowie może się myć raz na tydzień bo się nie ubrudzi ...Bart pisze:Przestań, przecież na mazurach jest płasko. Amor nie pracuje więc się nie zużywa
#309
No ale amor na mazurach nie pracuje.
Po za tym takich ludzi jak ja, co jeżdżą na amorze do końca jest więcej. Dla tego nigdy nie kupię używanego, bo mogę trafić na kogoś takiego.
Po za tym takich ludzi jak ja, co jeżdżą na amorze do końca jest więcej. Dla tego nigdy nie kupię używanego, bo mogę trafić na kogoś takiego.
#310
Hitek ...kumasz ty chociaz trochehit00r II pisze:Ech ... to zupełnie tak jak byś powiedział że ktoś kto pracuje w biurze a nie na budowie może się myć raz na tydzień bo się nie ubrudzi ...Bart pisze:Przestań, przecież na mazurach jest płasko. Amor nie pracuje więc się nie zużywa
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#311
Ty na pewno KUMASZ.marcin74 pisze: Hitek ...kumasz ty chociaz troche
To jest takie podejście , którego ja nigdy nie zrozumiem - nie dbam bo u mnie płasko a amor to tanie gówno
Niechlujstwo i tyle.
Ale nie ważne ... przecież twoje pojmowanie świata jest zupełnie inne niż moje
Dla ciebie podjazd na Przełęcz Karkonoską to górka więc ciężko mi z tobą znaleźć wspólny język.
Za wysokie progi na moje nogi za słaby jestem przy tobie .
#312
Rower jeździ wspaniale. Chciałbym go teraz trochę odchudzić. W sumie to nie jest źle w stosunku do oryginału, ale wiadomo apetyt rośnie
Zastanawiam się nad zakupem tych części:
Sztyca: http://allegro.pl/sztyca-podsiodlowa-ca ... 92695.html
Mostek: http://allegro.pl/mostek-karbon-carbon-i6675895425.html
Kiera: http://allegro.pl/kierownica-carbon-kar ... 44439.html
Co o tym sądzicie ?
Zastanawiam się nad zakupem tych części:
Sztyca: http://allegro.pl/sztyca-podsiodlowa-ca ... 92695.html
Mostek: http://allegro.pl/mostek-karbon-carbon-i6675895425.html
Kiera: http://allegro.pl/kierownica-carbon-kar ... 44439.html
Co o tym sądzicie ?
#314
chinszczyznaCo o tym sądzicie ?
uzycie grozi smiercia
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#316
NIE WARTO oszczędzać na bezpieczeństwie.Bart pisze: Zastanawiam się nad zakupem tych części:
Co o tym sądzicie ?
NIE KUPUJ TEGO GÓWNA
Jeśli chodzi o mostek i kierownicę wybieraj TYLKO RENOMOWANE MARKI.
Sztyca jeszcze ujdzie bo jeśli ci walnie to nie powinieneś się zabić ale kiera i mostek to kluczowe komponenty.
Uważaj żeby nie kupić" PO OKAZYJNEJ CENIE" podzespołów od Ritchey'a albo FSA bo na alledrogo jest pełno podróbek.
Uzmysłów sobie że porządnej klasy mostek z karbonu musi słono kosztować , to samo kierownica.
Nie piszę tu o kwotach 200 zł tylko raczej 500 mostek i tyle samo kiera.
Jeśli masz dojścia to możesz wyrwać odrobinę taniej ale nie oczekuj cudów.
Nie życzę ci źle więc w końcu się posłuchaj ...
#318
Nie wiem kto jeździ , ale kiedyś trafiłem na "pokaz" chińskiego karbonu w lokalnym rowerowym. Przycinali brzeszczotem karbonową kierownicę Ritcheya i jej kopię z ali. Oryginał twardy jak kamień , przy chińczyku szedł jak nóż w masło. Można oszczędzać na częściach eksploatacyjnych , ale tutaj chodzi o bezpieczeństwo.
#319
Sorry ale skoro jesteś przekonany to po co nas pytasz?Bart pisze:Na Ali jest tego mnóstwo. Pół świata jeździ na chińskim karbonie.
Lodzermensch
#321
To posłuchaj nas choć raz i nie kupuj.Bart pisze:Nie jestem przekonany. Jakbym był to już bym się pochwalił zakupem
Lodzermensch
#322
powiem Ci tak i zastanów się teraz, . . . .Sagan jeździ na częściach alu, facet generuje dużą moc i żaden karbon tego nie wytrzymywał firmowy.
Do mtb alu lekkie są dobre komponenty, są lepsze i sztywniejsze, carbon pracuje, nie polecam chyba ze firmowane firmowe z certyfikatem.
po drugie nie pół świata jeździ na chińskim carbonie bo to kłamstwo powtarzane w kółko.
Ramy teeż nie są złe, czasem trafi się jakiś niedomiar.
Carbon carbonowi nierówny, jakbym miał kupić sobie kiere za 130 zł to lepiej na wódke wydać tą kase, lepszy efekt i głowa cała z zębami.
Przeciążenia jakie występują w trakcie jazdy sięgają nie kg tylko x ton.
Jak chcesz robić coś sensownego to przede wszystkim cała tajemnica tkwi w kołach, mają być pieruńsko lekkie , sztywne .
Zainwestuj w obręcze karbonowe np systemu Hookles, załóż system tubless, dobrze dobierając części można zyskać więcej niż na kierownicy i sztycy i innych gównienach
I wywal tą torbę bo się niedobrze robi patrząc na to i czytając Twoje wzdechy.
Do mtb alu lekkie są dobre komponenty, są lepsze i sztywniejsze, carbon pracuje, nie polecam chyba ze firmowane firmowe z certyfikatem.
po drugie nie pół świata jeździ na chińskim carbonie bo to kłamstwo powtarzane w kółko.
Ramy teeż nie są złe, czasem trafi się jakiś niedomiar.
Carbon carbonowi nierówny, jakbym miał kupić sobie kiere za 130 zł to lepiej na wódke wydać tą kase, lepszy efekt i głowa cała z zębami.
Przeciążenia jakie występują w trakcie jazdy sięgają nie kg tylko x ton.
Jak chcesz robić coś sensownego to przede wszystkim cała tajemnica tkwi w kołach, mają być pieruńsko lekkie , sztywne .
Zainwestuj w obręcze karbonowe np systemu Hookles, załóż system tubless, dobrze dobierając części można zyskać więcej niż na kierownicy i sztycy i innych gównienach
I wywal tą torbę bo się niedobrze robi patrząc na to i czytając Twoje wzdechy.
#323
Była mowa o odchudzeniu roweru. Karbonowy mostek o wadze 140g to nie jest jakaś super rewelacja - w podobnej wadze da się znaleźć ameliniowy.
Kiera z linku waży (podobno, bo nie ma gwarancji) 116g. To mało przy długości 620, ale ostatnio zakładałem do żonowego Cannona jakąś retro Riczejową kierę o wadze 130g przy długości 540, czyli też nie ma tragedii.
Myślę, że przy odrobinie zaangażowania można by było skompletować markowe komponenty za niewiele większą kasę i nie drżeć na każdym zjeździe.
Poza tym, te podlinkowane są brzydkie i śmierdzące tandetą
ed.
Chociaż z drugiej strony, gorzej wyglądać nie będzie
Przepraszam
Kiera z linku waży (podobno, bo nie ma gwarancji) 116g. To mało przy długości 620, ale ostatnio zakładałem do żonowego Cannona jakąś retro Riczejową kierę o wadze 130g przy długości 540, czyli też nie ma tragedii.
Myślę, że przy odrobinie zaangażowania można by było skompletować markowe komponenty za niewiele większą kasę i nie drżeć na każdym zjeździe.
Poza tym, te podlinkowane są brzydkie i śmierdzące tandetą
ed.
Chociaż z drugiej strony, gorzej wyglądać nie będzie
Przepraszam
#324
Dajcie mu spokój on i tak to kupił. Szkoda strzępić języka
Niemniej, jak się chłop okaleczy to będzie mi brakować świeżych newsów w tym wątku, jednak to frajda jest
Niemniej, jak się chłop okaleczy to będzie mi brakować świeżych newsów w tym wątku, jednak to frajda jest
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#325
Ha ha ha haaldek pisze:Dajcie mu spokój on i tak to kupił. Szkoda strzępić języka
Niemniej, jak się chłop okaleczy to będzie mi brakować świeżych newsów w tym wątku, jednak to frajda jest
10 /10
#326
Mamy tu już takiego, cały czas uprawia monologi.aldek pisze:Dajcie mu spokój on i tak to kupił. Szkoda strzępić języka
Niemniej, jak się chłop okaleczy to będzie mi brakować świeżych newsów w tym wątku, jednak to frajda jest
#328
bo pewnie problem lezy w zbyt duzej ilosci zywicy do wyngla. Dlatego te tanie ramy wynglowe sa tansze do tego nawet niewiadomo jaka to zywica, jaki utwardzacz. .. Nic nie wiadomo. O samej konstrukci ramy nie ma juz nawet co gadac, choc pewnie taka rama na miasto jest OK.sztopi17 pisze:Nie wiem kto jeździ , ale kiedyś trafiłem na "pokaz" chińskiego karbonu w lokalnym rowerowym. Przycinali brzeszczotem karbonową kierownicę Ritcheya i jej kopię z ali. Oryginał twardy jak kamień , przy chińczyku szedł jak nóż w masło. Można oszczędzać na częściach eksploatacyjnych , ale tutaj chodzi o bezpieczeństwo.
#329
Bart dlaczego Ty ten rower tu prezentujesz ? Forum mocno ukierunkowane a Ty nas zamęczasz od 22 stron tym samym mało interesującym wozidłem jakich wiele na ulicach.
#330
Ciiiiiichooooooocardamon pisze:Bart dlaczego Ty ten rower tu prezentujesz ? Forum mocno ukierunkowane a Ty nas zamęczasz od 22 stron tym samym mało interesującym wozidłem jakich wiele na ulicach.