nie wiedziałem w jakim dziale zamieścić ten rower więc myślę że to będzie dobre miejsce na początek rama alu 17 cali
http://screenshot.sh/m9eCome2lSuCY
#2
Moj syn bardzo ceni ten konkretny model
niestety wlasnie z niego wyrasta i szukamy nastepego wlocha /wloszki
niestety wlasnie z niego wyrasta i szukamy nastepego wlocha /wloszki
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#5
przyznam że niski prawie leżę na kierownicy może w zimę coś ustrzelę na allegro lub olx
starałem się też aby kolorystycznie to pasowało do siebie ale z amorem się trochę gryzie nie o taki niebieski mi chodziło w tych częściach ale nie narzekam na efekt końcowy :)
starałem się też aby kolorystycznie to pasowało do siebie ale z amorem się trochę gryzie nie o taki niebieski mi chodziło w tych częściach ale nie narzekam na efekt końcowy :)
#6
Te klocki od przednich hamulców nie powinny być odwrotnie? Tą krótszą częścią do przodu chyba powinny być.
89' Juchem Alu Pro 128
90' Juchem Alu Pro 128
98' Juchem Serie Zwo
00' Univega RAM 990
90' Juchem Alu Pro 128
98' Juchem Serie Zwo
00' Univega RAM 990
#7
Wg strzałek ma dobrze zamontowane.adek pisze:Te klocki od przednich hamulców nie powinny być odwrotnie? Tą krótszą częścią do przodu chyba powinny być.
#8
jakbyś biały chciał pod napisy to piszczajnikmtb pisze:przyznam że niski prawie leżę na kierownicy może w zimę coś ustrzelę na allegro lub olx
#9
hmm sam nie wiem ale kierunki się zgadzają można je przełożyć może będzie lepiej wyglądaćadek pisze:Te klocki od przednich hamulców nie powinny być odwrotnie? Tą krótszą częścią do przodu chyba powinny być.
#10
Imo ten widel to nie pasije tu ani wysokoscia ani epokowo...
Poza tym podoba mi sie.
Poza tym podoba mi sie.
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#11
dzięki Mekep wideł chyba chwilowo nie miałem na czym postawić
jak znajdę czas to zrobię pełną specyfikację ze sprzętem
jak znajdę czas to zrobię pełną specyfikację ze sprzętem
#12
mogę powiedzieć że już zakończyłem składanie parę zmian weszło są to opony michelin amortyzator ROCK SHOX INDY C opory do pancerzy i wieszaki do linek
amorek kupiłem na allegro za 89 zeta wizualnie nie najlepiej w wielu miejscach lakier odchodzi płatami
technicznie jestem zadowolony miałem problem z rozebraniem śruby były mocno zapieczone chyba od nowości nikt go nie rozbierał długo walczyłem ale udało się
lagi nawet nie wytarte co się zdziwiłem
wszystko wyczyściłem nasmarowałem na uszczelki dałem nowe sprężynki i działa lux lepiej niż nie jeden obecny suntour
jeszcze mu koronę wypolerowałem a jeszcze jak będzie kasa to go dam do malowania
oponki od adamello dzięki
opór pancerza z tyłu też zmieniłem działa to o niebo lepiej niż przy też krzywce jak w marcochach
inna też jest tylna przerzutka i korba
kaseta i łańcuch rzecz sporna są to nowe części wiem że to nie pasuje ale będzie działać i nie będę się musiał martwić kiedy mi łańcuch zacznie przeskakiwać na zębatkach
https://photos.app.goo.gl/oVjjeO0Kd6bL04zf1
amorek kupiłem na allegro za 89 zeta wizualnie nie najlepiej w wielu miejscach lakier odchodzi płatami
technicznie jestem zadowolony miałem problem z rozebraniem śruby były mocno zapieczone chyba od nowości nikt go nie rozbierał długo walczyłem ale udało się
lagi nawet nie wytarte co się zdziwiłem
wszystko wyczyściłem nasmarowałem na uszczelki dałem nowe sprężynki i działa lux lepiej niż nie jeden obecny suntour
jeszcze mu koronę wypolerowałem a jeszcze jak będzie kasa to go dam do malowania
oponki od adamello dzięki
opór pancerza z tyłu też zmieniłem działa to o niebo lepiej niż przy też krzywce jak w marcochach
inna też jest tylna przerzutka i korba
kaseta i łańcuch rzecz sporna są to nowe części wiem że to nie pasuje ale będzie działać i nie będę się musiał martwić kiedy mi łańcuch zacznie przeskakiwać na zębatkach
https://photos.app.goo.gl/oVjjeO0Kd6bL04zf1
#14
rower okazał się bardzo wygodny siodełko choć twarde zapewnia komfort zrobiłem parę krótkich wycieczek jeździ się pewnie zastrzeżenia ma amor stracił na swojej sztywności dawno temu i jak biore ostrzejszy zakręt lub przyspieszam to mi klocki o felgę ocierają mimo tego że już dość mocno popuściłem hample
ogólnie fajny rower na wycieczki nawet te dłuższe
ogólnie fajny rower na wycieczki nawet te dłuższe
#15
Całkiem ciekawy ULEP
Ja zamiast tego Indy widział bym w tej ramie SID'a Race z 2002 roku bodajże - niebieski ze złotymi lagami.
Indy C do takiego projektu to za słaby uginacz.
No ale to są tylko moje fanaberie
Ja zamiast tego Indy widział bym w tej ramie SID'a Race z 2002 roku bodajże - niebieski ze złotymi lagami.
Indy C do takiego projektu to za słaby uginacz.
No ale to są tylko moje fanaberie
#17
To UZBIERAJ.czajnikmtb pisze:indy ugina się całkiem fajnie jak na elastomer i sprężynę :) na sida mnie nie stać
Lepiej poczekać i założyć coś porządnego niż kupić "na sztukę".
Starszy model SID'a w przyzwoitym albo więcej niż przyzwoitym stanie można nabyć za kwotę około 400 zł.
#18
tak zgadzam się sid by pasował ale wiesz jak to ze starymi amorami uszczelki komory powietrzne oleje itp....
a tu elastomer sprężyna łądujesz smar w drogę
a tu elastomer sprężyna łądujesz smar w drogę
#19
Dlatego można się ewentualnie zastanowić nad Judy z systemem HydraCoil. W podstawowej wersji (C, XC) jedyne uszczelki jakie tam się mogą zużyć to uszczelki główne - które są wciąż powszechnie dostępne. Inwestycja w takie nowe uszczelki na początku użytkowania i masz spokój na długi czas. A nawet jeśli Ci się coś wyleje - to i tak dojedziesz do celu, co najwyżej trochę bardziej pobuja. Sprężyna to bezpieczne rozwiązanie z tego punktu widzenia. Nie musisz przy tym co chwila smarować ustrojstwa, bo wszystko chlupie w oleju. Serwis raz w roku i z głowy. Do tego masz tłumienie z prawdziwego zdarzenia i większą sztywność niż w Indym. Są też wersje całkiem lekkie jak np. Judy Race czy trochę cięższa SL - z tym, że tam trzeba się liczyć z wyciekami z regulatora tłumienia.czajnikmtb pisze:tak zgadzam się sid by pasował ale wiesz jak to ze starymi amorami uszczelki komory powietrzne oleje itp....
a tu elastomer sprężyna łądujesz smar w drogę
Podobne wnioski dotyczą sprężynowych Bomberów. Taki makaron świetnie by pasowały do tej włoskiej ramy. Tutaj problemem są tylko bardzo wysokie ceny tych amorów oraz trudno dostępne uszczelki oryginalne. Zasadniczo mógłbym Ci powiedzieć, że w tych amorach dobrze spisują się uszczelki do amortyzatorów motocyklowych dostępne w dużej ilości na allegro, lecz po ostatnich dyskusjach nie wiem czy taka rada nie jest wspieraniem okradania producenta widelców ;)
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#20
To nie pierwszy i pewnie nie ostatni raz - niejeden serwisant podnosił już larum na forum, że sprzęt serwisuje się wg określonej procedury i nijak inaczej
I z pewnością w wydaniu profesjonalisty, który bierze za to kasę i odpowiedzialność to jest metoda, natomiast na własny użytek przekazanie sprawdzonej i bezpiecznej porady wykraczającej poza manuala chyba nie jest niczym zdrożnym
I z pewnością w wydaniu profesjonalisty, który bierze za to kasę i odpowiedzialność to jest metoda, natomiast na własny użytek przekazanie sprawdzonej i bezpiecznej porady wykraczającej poza manuala chyba nie jest niczym zdrożnym
#21
z serwisem sobie poradzę jak rozebrałem moją REBĘ to i takimi amorami dam radę
fakt bombery poza moim zasięgiem finansowym
JUDY c xc sl można pomyśleć
dzięki FOCKER za rady
fakt bombery poza moim zasięgiem finansowym
JUDY c xc sl można pomyśleć
dzięki FOCKER za rady
#22
mówisz o takim uginaczu ??
https://www.olx.pl/oferta/amortyzator-r ... sNAQB.html
ten amor to chyba od kogoś z forum czy się mylę ??
https://www.olx.pl/oferta/amortyzator-r ... sNAQB.html
ten amor to chyba od kogoś z forum czy się mylę ??
#23
Ten model fajnie by pasował ale skoro sprzedający się nie zna i nie wie co z nim jest to trzeba negocjować cenę i brać pod uwagę że pewne rzeczy mogą być do wymiany.czajnikmtb pisze:mówisz o takim uginaczu ??
https://www.olx.pl/oferta/amortyzator-r ... sNAQB.html
ten amor to chyba od kogoś z forum czy się mylę ??
Jeśli jesteś ciekawy czy to ktoś z forum to do niego napisz i zapytaj.
Ja w to wątpię bo ktoś z forum raczej znał by się na rzeczy.
x
#24http://forum.retromtb.pl/profile.php?mo ... ile&u=1117czajnikmtb pisze:mówisz o takim uginaczu ??
https://www.olx.pl/oferta/amortyzator-r ... sNAQB.html
ten amor to chyba od kogoś z forum czy się mylę ??
#26
Rower zmienił się całkowicie
sprzęt powędrował najpierw do endorfiny żeby na koniec wylądować w canonie
Została rama/sztyca/siodełko/zacisk/stery/mostek/kierownica/chwyty.
Co mi leżało przednia/tylna przerzutka XTR/klamki/blaty z korby
Koła dostałem od znajomego bo już nie miał na nie pomysłu Mavic crossmax slr komplet plus tył mavic crossmax
Kupiłem hamulce/amor od hitka z korbą/opony/suport/pedały xtr 959
Kaseta z łańcuchem też miałem na 8 biegów
Linki i pancerze to resztki z innych rowerów co miałem założyłem
Docelowo ma to być rower na zimę, jak na razie to byłem na nim dwa razy
sprzęt powędrował najpierw do endorfiny żeby na koniec wylądować w canonie
Została rama/sztyca/siodełko/zacisk/stery/mostek/kierownica/chwyty.
Co mi leżało przednia/tylna przerzutka XTR/klamki/blaty z korby
Koła dostałem od znajomego bo już nie miał na nie pomysłu Mavic crossmax slr komplet plus tył mavic crossmax
Kupiłem hamulce/amor od hitka z korbą/opony/suport/pedały xtr 959
Kaseta z łańcuchem też miałem na 8 biegów
Linki i pancerze to resztki z innych rowerów co miałem założyłem
Docelowo ma to być rower na zimę, jak na razie to byłem na nim dwa razy
#27
Szkoda tych kół ścierać na zimę, masz Wheelera do ścierania doskonałego.
Jakby go jeszcze tak uporządkował to byłaby fajna maszyna .
Jakby go jeszcze tak uporządkował to byłaby fajna maszyna .
#28
Dodałem zdjęcia roweru do albumu
https://photos.app.goo.gl/oVjjeO0Kd6bL04zf1
Co byś zmienił/dodał bo to rower który będzie przechodzić modyfikacje co jakiś czas, więc nie dbam o wizualny aspekt.
Po głowie mi chodzi zmiana kół na tarczowe a takie mi leżą,wrzucić tarczówki na linkę i jadymy
https://photos.app.goo.gl/oVjjeO0Kd6bL04zf1
Co byś zmienił/dodał bo to rower który będzie przechodzić modyfikacje co jakiś czas, więc nie dbam o wizualny aspekt.
Po głowie mi chodzi zmiana kół na tarczowe a takie mi leżą,wrzucić tarczówki na linkę i jadymy
Re: SINTESI ROCKSTER
#29Wieje coś nudą w tym MTB2000+
Jak pisałem wyżej rower znowu przebudowałem. Kupiłem komplet nowych hamulców mechanicznych Avid BB5, założyłem koła które docelowo mają być w Sparku(ale to się jeszcze okaże) wygrzebałem jakieś tarcze,wrzuciłem sztywniaka Alu force i podmieniłem przednią przerzutkę.
Jak pisałem wyżej rower znowu przebudowałem. Kupiłem komplet nowych hamulców mechanicznych Avid BB5, założyłem koła które docelowo mają być w Sparku(ale to się jeszcze okaże) wygrzebałem jakieś tarcze,wrzuciłem sztywniaka Alu force i podmieniłem przednią przerzutkę.