![Obrazek](http://serwisbajka.pl/wp-content/uploads/2017/05/Kopia-_DSC3462-1.jpg)
![Obrazek](http://serwisbajka.pl/wp-content/uploads/2017/05/DSC3437-1.jpg)
![Obrazek](http://serwisbajka.pl/wp-content/uploads/2017/05/DSC3452-1.jpg)
Nieco problematyczny był włoski suport w zestawieniu potrzebą zastosowania długiej osi ale i z tym sobie poradziliśmy. Ciekawie wygląda historia kół - obręcze Mavic posiadały czerwoną anodę, którą Krzysiek ręcznie (!) usunął za pomocą papieru ściernego, po czym całość została wypolerowana. Stracił czas i nerwy, ale efekt jest niesamowity.
![Obrazek](http://serwisbajka.pl/wp-content/uploads/2017/05/DSC3429-1.jpg)
![Obrazek](http://serwisbajka.pl/wp-content/uploads/2017/05/DSC3444-1.jpg)
![Obrazek](http://serwisbajka.pl/wp-content/uploads/2017/05/DSC3431-1.jpg)
![Obrazek](http://serwisbajka.pl/wp-content/uploads/2017/05/DSC3471.jpg)
Współczesna jest kierownica - rower będzie służył do jazdy i ma na nim być wygodnie. Potrzebna była więc przejściówka do sterów, mostek wybrałem pasujący jak ulał. Jest to obrabiany CNC Nitto pochodzący z Japonii. Masa roweru bez pedałów to 8145 gramów.
![Obrazek](http://serwisbajka.pl/wp-content/uploads/2017/05/DSC3432-1.jpg)
![Obrazek](http://serwisbajka.pl/wp-content/uploads/2017/05/DSC3436-1.jpg)
![Obrazek](http://serwisbajka.pl/wp-content/uploads/2017/05/DSC3460.jpg)
![Obrazek](http://serwisbajka.pl/wp-content/uploads/2017/05/DSC3458-1.jpg)