#31
Możliwe, ze w amortyzatorze wysunęła się jedna z bieżni łożyska i dzwoni. Podnieś gumę i zobacz, czy wszystkie bieżnie są równo wsunięte na głębokości, jaką nakazuje instrukcja serwisowa.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#36
U mnie nie działa... Sprawdziłem bieżnie i wszystko w porządku nie wiem skad pomysł z tymi bieżniami ufam temu kto mi go serwisował i raczej headshok odpada... Coś innego musi

#39
Ja miałem podobny problem w minioną sobotę.
Ostatecznie się okazało, że brzęczą klucze w torebce podwieszonej pod górurką.

Jaja sobie robisz?

#40
RS pisze:Ja miałem podobny problem w minioną sobotę.
Ostatecznie się okazało, że brzęczą klucze w torebce podwieszonej pod górurką.

Jaja sobie robisz?
Jak by była to taka pierdołka to bym nie prosił o pomoc. W terenie tego nie słychać, tylko na asfalcie... A opony mam WTB Velocity Raptor może opony działają na coś w rowerze gdzie wytwarza się rezonans w formie brzęczenia. Dziwne postaram się dzisiaj to nagrać.

#41
Ja mialem w killer v 800 taki problem ala grzechotka, w jednym zprofili ramy był kawalek stopionego amelinium z procesu spawania, taka klopelka stopu i mineły 2h zanim to wytrzaslem otworem ulżeniowym wewnatrz mufy suportu. No dramat. Do szału mnie to doprowadzalo :lol:

#42
Lukanio pisze: Jak by była to taka pierdołka to bym nie prosił o pomoc...
Napisz, proszę, jak tę pomoc sobie wyobrażasz, biorąc pod uwagę, że nie opisałeś rzetelnie problemu, a od osób, które chciałyby ci pomóc, dzieli cię kilkadziesiąt lub kilkaset kilometrów.
Na twoim miejscu próbowałbym drogą eliminacji zawęzić obszar poszukiwań przyczyny brzęczenia, bo w obecnej sytuacji zgadywać można w nieskończoność.

#43
RS spokojnie Władek dzisiaj skrupulatnie szukałem i szukałem zabrakło mi pomysłów już i znalazłem strunę która mnie wk... podczas jazdy :-P Okazało się ze linka od tylnego hamulca na górne rórze wchodzi w rezonans drgania :lol: nie wiem jak to zwalczyć są jakieś gumki na to czy coś innego ?

Wiesz RS cięzko było powiedzieć co kolwiek jak brzęk rozchodził się po całej ramie i nie dało rady nawet domyślec się z czego się to brało dziubku ;-)

#45
Lukanio pisze: Okazało się ze linka od tylnego hamulca na górne rórze wchodzi w rezonans drgania :lol: nie wiem jak to zwalczyć są jakieś gumki na to czy coś innego ?
Ty jednak jesteś DEBEŚCIAK :shock:
Masz o niebo większe odpały niż ja :mrgreen:
Linka mu dryndoliła ... MASAKRA :roll:
Walcz dalej - korba czeka :-)

Cannondale F400

#46
[center]Obecnie F400 wygląda tak. Cały czas poszukuje fajnych opon i siodła. Czy będzie się opłacać ulepszyć na bezdętkowy system na tublesie na starych oponach ? (oczywiście mowa o stanie bardzo dobrym)[/center]
[center]
Obrazek
[/center]
Ostatnio zmieniony 2017-07-19, 17:18 przez Lukanio, łącznie zmieniany 1 raz.

#47
W sumie dość fajnie wygląda ale szału jeśli chodzi o kompnenty nie ma :-/
Brak korków w kierownicy to wiocha na maxa :mrgreen:
Jaki bezdętkowy system w retro :shock: :!: :?:
W ogóle bawienie się w mleko i tym podobne gówna to absurd i strata czasu.
Cały system bezdętkowy to lipa no chyba że do DH/FR.
Dętka jest lżejsza i jak coś padnie w terenie masz szanse naprawić.
Opony bezdętkowej już nie no chyba że wsadzisz awaryjnie dętkę więc po co to wszystko ?
Nie kombinuj tylko zbieraj szmal na koła , korbę i coś tam jeszcze.

#50
Lukanio pisze:Czy będzie się opłacać ulepszyć na bezdętkowy system na tublesie na starych oponach ?
Jakie opony chcesz uszczelnić?
hit00r II pisze:Jaki bezdętkowy system w retro
Martinez w Sydney testował prototyp Michelinów w tym systemie więc jest na granicy ;-)
hit00r II pisze:W ogóle bawienie się w mleko i tym podobne gówna to absurd i strata czasu.
Błądzisz :-) Dobrze zainstalowany system TLR ma właściwie same przewagi nad dętką. Różnica w masie jak się postarasz to ok. 40 gramów na obydwu kołach.
Co jak padnie opona (duże rozcięcie nie do załatania przez uszczelniacz)? To samo, co w przypadku dętki. A nawet więcej, bo są zestawy naprawcze, dzięki którym całkiem spore rozcięcia naprawiasz z zewnątrz nie zdejmując opony.
SerwisBajka.pl i NieOceniam.pl

#51
Punkxtr pisze:
Błądzisz :-) Dobrze zainstalowany system TLR ma właściwie same przewagi nad dętką.
Co nie zmienia faktu że to jest rzeźba i do tego kłopotliwa.
No ale każdy lubi inaczej - ja bym się w to nie bawił.
Nawet pomimo posiadania kół UST nie używałem bęzdętkowych opon za wyjątkiem przodu w Octanie.
Chce to niech kombinuje - zobaczymy co z tego wyjdzie :lol:

#52
Panowie śmigałem u kumpla na bezdętce na zwykłych kołach i zwykłych oponach. i da się ;) a waga jest naprawdę odczuwalna w toczeniu się kół. Proszę was aby nie róbcie mi w moim temacie zamętu i śmietnika. Tylko konkrety żadnych starć kto ma rację itp.

A korki Misza mam tylko w innym rowerze siedzą.

W planach idą zmiany jak korba, wspornik siodła, kierownica Eastona carbonowe. Chyba ze okaże się że Kore lite jest lżejszy. Ale z tym dam sobie rade :P W niedziele jadę na pierwszy wyścig XC w tym sezonie i zobaczę jak się śmiga na nim bo w 70% się przyzwyczaiłem do niego :P